Pitääkö vielä paikkaansa, että Dubaihin saa tuoda mukanaan 4 litraa mitä alkoholia tahansa tai 24 tölkkiä olutta? Viinan saantihan siellä on vaikeaa,ja tietääkö miten hankitaan paikanpäältä lupa viinanostoon paikallisista alkoholiliikkeistä ja missä piilossa ne on ku ei oo sattunut silmään?Onko asiasta kokemuksia?Mikä on 2011 normi iso-oluen hinta keskimäärin hotellien a:pubeissa/baareissa ja b:yökerhoissa?muutama vuosi oli n.5e tuoppi eli paljon on noussut?
Alkoholintuonti Dubaihin
4
725
Vastaukset
- vartiatar
kokeile,onnistuuko loma ilman olutta,niin minäkin olen kokeillut :)
- beerr
Tais olla niin että saa tuoda joko 2 litraa väkeviä, 2 litraa viiniä tai 24-päkki olutta.
Ilman ei tartte olla, jos otat hotellin jossa on baari (ei huoneistohotellia, niissä ei ole). - Suleiman
En tiedä onko muuttunut, mutta ainakin muinoin alkoholiluvan saamiseksi vaadittiin oleskelulupa ja työpaikka noin alkajaisiksi. Eli ei onnistu luvan saanti turistilta.
Alkoja on kahta ketjua eli African Eastern eli a e ja Maritime & Mercantile int. eli MMI. Liikkeitä löytyy ostareilta yms. kauppakeskittymistä, mutta ne on yleensä "naamioitu" hyvin eli käynti on yleensä ulkokautta, näyteikkunat on teipattu umpeen yms. Paikan luonteen yleensä paljastaa pelkkä logo jossain ovenpielessä. - Abu Mussa
Dubaihin saa tuoda 4 yksikköä alkoholia ja yksikkö tarkoittaa litraa paitsi oluen kohdalla, jossa se tarkoittaa muistaakseni six-packiä. Eli voit tuoda 4 L vodkaa tai 4 L viiniä tai 2 L vodkaa ja 2L viiniä tai 24 tölkkiä olutta jne.
Dubaissa ei tosiaan saa ostaa "alkosta" viina ilman alkoholilisenssiä, mutta esim. Ajmanissa tai Umm Al Quwainissa on viinakauppoja, missä ei kysellä lupia. Eli jos paha viinanhimo yllättää ja tax freet on jo juotu, niin taksi alle ja viinkauppaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579197Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123639Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r292947Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht852258Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142070Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3671856Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411482FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01231Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101105Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu721104