Miten TVkaistan toimii

letoH

Voiko TVkaistan ohjelmia ladata ensin koneelle ja katsoa vasta sitten kun ohjelma on ladattu, kuten you tubessa. Näin onnistuisi TVkaistan katsominen hitaalla WiFi yhteydellä.

Vai toimiiko TVkaista kuten yle areena, eli latausmahdollisuutta ei ole, vaan pitää katsoa suoraan, jolloin hitaalla WiFi yhteydellä ohjelmat pätkii.

8

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi ladata

Voi ladata omalle koneelle tai sitten vaihtoehtoisesti voit katsoa striiminä, on sun nettiyhteydestäsi kiinni kumpi on parempi tapa eli jos yhteys riittää striiminä katsomiseen niin voit katsoa suoraan palvelusta. Jos ei riitä niin voit ladata omalle koneelle. Tai voi omalle koneelle ladata vaikka yhteys olisikin riittävän nopea striiminkin katsomiseen. Esim. jos vaikka haluat tallentaa jonkun ohjelman pysyvämmin myöhempääkin katselua varten.
      Eli erittäin hyvä ominaisuus joka puuttuu Areenasta, Ruutu.fistä ja Katsomo.fi paskoista ja TV Kaista voittaa kyseiset palvelut 100-0. Itse olen tyytyväinen ja 8 Mbps Pro-laadulla ohjelmien teknisessä laadussa ei ole mitään eroa tavallisen digiboksin tallentamaan koska lähetys tallennetaan sellaisenaan. Vain heikommilla laaduilla jotka tarkoitettu lähinnä hitaille yhteyksillä, laatu on heikompi tahi kuva pienempi kuin normaali tv-kuva.

• EKalevi

Miksi tekstit näkyvät ajoittain vain vilahdukselta ?
      Niitä on mahdotonta lukea vaikka yritän toistaakin.

• semmosta tämmöstä

Vinkki: lataa ohjelma omalle koneellesi käyttäen 8 Mbps Pro-laatua, sitten voit toistaa sen paikallisesti. Jos vieläkin vain vilahtaa niin voit tehdä niin että jos konehommat on hanskassa, niin hommaat ilmaisen ProjectX:n (siitä olemassa myös ilman erillistä java-palikkaa toimiva versio), purat videon, äänen ja tekstityksen omiksi tiedostoikseen ja voit sitten koostaa sitiä uudelleen katseltavan tiedoston, ja miksei vaikka dvd:nkin. Noissa 8 Mbps Pro-laadulla olevissa ohjelmatiedostoissa on irralliset tekstit tallella, Ylen kanavilla sekä DVB-teksti että tekstitv-teksti ja ne voi siis purkaa erikseen.

Jos käytät pienempää laatua niin teksti poltetaan kuvaan kiinni.

• EKalevi

Kyllä TVkaistan myyjän pitäisi nuo hommat hoitaa.
      Nyt myy käyttökelvotonta tuotetta.

• hyvin toimii

Käyttökelvotonta? Mun mielestä tuo on toiminut ihan hyvin ja ollut jo kesästä alkaen asiakkaana.

• EKalevi

Olen ollut aikaisemmin Kanarialla jo useamman vuoden asiakkaana.
      Nyt kokeilin täällä Suomessa ja tuo virhe tuli yllätyksenä.
      MIKÄ ON MUUTTUNUT ?

• hyvin toimii

Siis näkyykö sulla tekstit vilauksella kaikissa ohjelmissa ja aina vai vain tietyissä Ylen ohjelmissa joskus? Meinaan jos on satunnaista niin vika on silloin joko Digitalla tai Ylellä. Itselläni toi kuitenkin pelaa ihan hyvin.

• blueperho

Kuinka kauan kestää ladata heikoimmalla laadulla tunnin pituinen ohjelma esim. puolen megan WiFi yhteydellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1242
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      338
      709
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      112
      659
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56