Tulvat?

pulipuli..

Onko kenelläkään tietoa, millainen on tulvatilanne Krabilla? Entä Koh Samuilla tai Phuketissa? Kannattaako mennä? Lähtö olisi tammikuun alussa.

16

860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • swert

Eiköhän sentään tammikuun alkuun mennessä tilanne rauhoitu ja sadekausi ohi

• u never know

Eiköhän sentään esmes viime kevättalvella tulvinut pitkin etelä-Thaimaata säiden puoleen ns. parhaaseen matkailuaikaan.

• Joo tietoa on

Jos nyt vain löytäisin tuon kristallipallon, kun lainasin kortitkin naapuriin. Hmmm.. no katsotaanpa vaikka näistä ahvenen sisälmyksistä, siltä vähän näyttää jos luottaa tuohon täyteen peräsuoleen, että... kannattaa lukea Iltalehden verratonta analyyttistä tietoa, tilannearviota toissavuoden etelä-Kiinan sammakonreisien paksuudesta, siitä voi johdattaa selkeään tietoon kuinka monta desilitraa vettä sataa ensi tammikuussa Krabilla.
      Vai puhuitko Ao Nangista, siellä tilanne voi olla tietysti aivan toisenlainen.

Kerropa mulle yksi ihminen maailmassa, joka voi sanoa sulle vastauksen tuohon kysymykseesi? Halooooooooooo!

• ken tulvia haluaa

Pohjanmaalle, siellä tulvii suht varmasti..

• Nooan arkki

Joka vuosihan Thaimaassa on tulvia, enemmän tai vähemmän, juuri
      näihin , monsuunisateitten aikoihin. Tammikuussa tilanne toinen, sateet
      marraskuussa loppuvat kokonaan. Ainakin tähän asti on näin tapahtunut,

• Krabilla juuri nyt

Noi tulvat ei kyllä Krabia koske millään tavalla..

• MatkustajaX

Mikä mahtaa olla parhaillaan nyt joulukuussa tulvissa tilanne Krabilla ja lähistöllä?

Voisiko joku raportoida paikan päältä? Erityisesti kiinnostaa Aonangin lomakohde.

• MatkustajaX

En kauheasti luota Iltapulun uutisiin. Enemmän kiinnostunut kokemuksista paikan päältä.

• voividdu

meillä lähtö 21.12 koh lantalle.Onko ketää kellä mitään tietoa tuosta paikasta?

• Täällä123

Koh Lantalla tällä hetkellä kaikki normaalisti ja tänään aurinkokin paistoi.

Aonangiin olisi ollut tarkoitus lähteä parin päivän päästä, tietääkö kukaan, mikä siellä on tilanne? Paikallisilta saa vähän ristiriitaista tietoa..

• Kohtamennää

Kiitos lantan tiedosta.onko siellä ollut kuinka sateista?ja siis ei tulvia?toivotravadti pian kelit paranee!

• parempaanpäin
    • Paikanpäältä

Ao Nangissa kuumaa ja kosteeta. Eilen mukava päivä, vain pieni sateen ripsaus ja aurinkoakin näkyi. Muina päivinä on satanut rankasti mutta poutahetkiäkin on.
      Ongelma on märät vaatteet eli kaikki on märkää ja kosteeta kun ei vaatteet kuivu vaikka ripustaa kuivumaan.
      Mutta ei tulva täällä muuten näy. Kaikki toimii normisti. Tänne vaan hyvällä fiiliksellä! Kyllä se aurinkokausikin kohta alkaa.

• ikeline

Ollaan tulossa 14 pv Krabille Klong muangiin. Haaveena oli saada makoilla auringossa, kuinkahan käy... sääennusteita kun katsoo, niin ei kovin lupaavalta näytä :(. Vuoden ainoa loma jota on vuosi odotettu, ja nimenomaan aurinkoa ois toivottu.

• sittenneloppuu

Sadekausi päättyy yleisesti isoihin sateisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      801
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      690
    Aihe