Pröystäillä epäonnistumisilla

Eiks tänään jokin sellanen päivä ole.
Pahus kun itsellä kanan muisti, hyvä, mutta lyhyt.. Vaikkei kaikki aina ihan putkeen oo mennytkään.

20

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rygseck

Heh =)
      Meinasin juur näpytellä samasta aiheesta...

Vissiin sitten epäonnistuin kun sinä ehdit ensin ;D

Mitäs me nyt sitten tehdään, tänä suurena juhlapäivänä ?
      Marssitaan Senaatintorille ja julistetaan... jotain ?

Eiks kohta oo se nenäpäiväkin... on se yhtä karnevaalia tää elämä !!

• Sibone*

Kiitti, ja kivat sulle ;)
        Ajattelin, että nolla vastausta, epäonnistunut avaus vähintään ;)

• Niin, sana on mun puolesta vapaa..!

Etteks te jo ollu ilman housuja, vaatteita, ilman vaikka mitä, ties missä.. mitä jää jäljelle, enemmän ääntä, jos joltain jääny huomaamatta kuitenkin ;))

Multaa tullu möyrittyy pihalla, näppiskin sai osansa, taitaa hyvästellä mut kohta.

• rygseck
        Sibone kirjoitti:

Niin, sana on mun puolesta vapaa..!

Etteks te jo ollu ilman housuja, vaatteita, ilman vaikka mitä, ties missä.. mitä jää jäljelle, enemmän ääntä, jos joltain jääny huomaamatta kuitenkin ;))

Multaa tullu möyrittyy pihalla, näppiskin sai osansa, taitaa hyvästellä mut kohta.

Ai jestas... täällä on ollu niin hyytävän kylmä tuuli tänään, ettei oo paljonkaan tehny nokkaansa mieli laittaa ulos :P

Eipä silti, mullat ovat kutakuinkin paikallaan, nurtsi vielä pitää kyllä kertaalleen leikata - taidan komentaa lapsia =)

Joo, hei - se oli performanssi se metrossa ilman housuja-juttu ;D
        Kottoni kyllä antoi vinkin ettei näin kylmällä kantsis, miehenä tuo tietänee enemmän kuin minä, tässä asiassa :O

Mutta tuo päivän teema... sitä mä jäin pohtimaan... miten sitä pitäisi "juhlistaa" ?

Kai meistä jokainen on jossain kohtaa epäonnistunut, niin laitetaanko kokemukset kiertämään, vai miten..?

Hankala päivä - täysin epäonnistunut teema ;D

• rygseck kirjoitti:

Ai jestas... täällä on ollu niin hyytävän kylmä tuuli tänään, ettei oo paljonkaan tehny nokkaansa mieli laittaa ulos :P

Eipä silti, mullat ovat kutakuinkin paikallaan, nurtsi vielä pitää kyllä kertaalleen leikata - taidan komentaa lapsia =)

Joo, hei - se oli performanssi se metrossa ilman housuja-juttu ;D
        Kottoni kyllä antoi vinkin ettei näin kylmällä kantsis, miehenä tuo tietänee enemmän kuin minä, tässä asiassa :O

Mutta tuo päivän teema... sitä mä jäin pohtimaan... miten sitä pitäisi "juhlistaa" ?

Kai meistä jokainen on jossain kohtaa epäonnistunut, niin laitetaanko kokemukset kiertämään, vai miten..?

Hankala päivä - täysin epäonnistunut teema ;D

Tuos partsilla mäkin vaan enimmäkseen nokkineni ulkoilin ;)
        Kokemukset kiertään, ei huono idea.. loppuu päivä, ellei jatketa koko viikkoa.. ;)

• Siinä oli päivän paras! :-DDDDDDD

• Oiskohan tuota huomannu 'omatoimisesti'.. ;))

• Juu, muisti on hyvä, nyt on kadksissa tämä pankin numrolista, jota tarvitaan laskujen maksuun. Laittoivat uuden, ja se uusi on hukassa.
      Muutenkin nuo raha-asiat tulee hoidettua huolimattomasti.
      Ei sitä usko erkkikään, miten paljon naisten eteen joutuu tekemään.
      Nytkin piti kiskoa suntikset päälle, vaikka millään ei olisi kehdannut.
      Yks emäntä tuossa viikolla sanoi, että tule käymään kakkukahvilla.
      Huonoa se olisi tykännyt, jos ei olisi mennyt. Ei auttanut, vaikka kuinka laiskotti, oli siellä muitakin kutsuttu.
      Hyvin minä suoriuduin, ei tipahtanut kakkupala lattialle, eikä kaatunut kahvi.
      Ja mikä parasta, vaatteisiin ei tullut tahroja.

• rygseck

Jessus sun kanssa, mies !

Eilen et kehdannut olla naisten seurassa aatamin asussa ja tänään sundiksissa... sulta loppuu karderobi vielä jos tota menoo jatkat - niit akkoja ku tulee vastaan harvase päivä :O

Oliks hyvää kakkua ??

(iski karsee makeennälkä)

• rygseck kirjoitti:

Jessus sun kanssa, mies !

Eilen et kehdannut olla naisten seurassa aatamin asussa ja tänään sundiksissa... sulta loppuu karderobi vielä jos tota menoo jatkat - niit akkoja ku tulee vastaan harvase päivä :O

Oliks hyvää kakkua ??

(iski karsee makeennälkä)

Joo, kakku oli hyvää. Paksusti kermavaahtoa , Mansikkakakku oli, ja minun mielestä ihan kaunis.
        Kummia nuo naiset, kun ne yrittää tuommoseen syötävään tuota kauneutta saada..
        Sama maku sinä, vaikka kakku olis kun tiiliskivi, siis ulkonäöltä.
        Ei se aina tämä miesten elämä ole helppoa, Elämä kun on opettanut, että maailma on paljon mukavampi elää, kun pitää naiset hyvällä tuulella. Ainakin yrittää.

• rygseck
        k-kotton kirjoitti:

Joo, kakku oli hyvää. Paksusti kermavaahtoa , Mansikkakakku oli, ja minun mielestä ihan kaunis.
        Kummia nuo naiset, kun ne yrittää tuommoseen syötävään tuota kauneutta saada..
        Sama maku sinä, vaikka kakku olis kun tiiliskivi, siis ulkonäöltä.
        Ei se aina tämä miesten elämä ole helppoa, Elämä kun on opettanut, että maailma on paljon mukavampi elää, kun pitää naiset hyvällä tuulella. Ainakin yrittää.

*kituu*

Ei kai semmosta tekis kenenkään mieli ottaa, semmosta tiiliskivee siis - iso osa sen kakun mausta taitaa olla sen ulkonäössä =)

Niin no tonhan vois testata pimeässä - ei hullumpi idea !!

Mä en panis olleska pahakseni, vaikka joku pitäis mua hyvällä tuulella alinomaa... juu, ja luulen että maailma olisi tosiaan mukavampi paikka silloin =)

• rygseck kirjoitti:

*kituu*

Ei kai semmosta tekis kenenkään mieli ottaa, semmosta tiiliskivee siis - iso osa sen kakun mausta taitaa olla sen ulkonäössä =)

Niin no tonhan vois testata pimeässä - ei hullumpi idea !!

Mä en panis olleska pahakseni, vaikka joku pitäis mua hyvällä tuulella alinomaa... juu, ja luulen että maailma olisi tosiaan mukavampi paikka silloin =)

Minäpä oon maistanu isoo ruosteista mutteri kait se oli, vaikka on mennä ruuvit ja mutterit sekaisin ;) Niin täytekakun koristeena oli.. osoittautu sittemmin suklaaksi. Eikä ollu juhlakalu naispuolinen, vaikkei se nykyisin taitais ihme olla ;))

• Mulla löyty kerran vastaavan jutun sisältävä kirjekuori yhen laatikoston takaa lattialta.. siis eihän se papruja täys ollu se laatikko tietenkään! ;)

No on se hyvä ainakin naapurin emäntä pitää tyytyväisenä..
        Ja tällanen päivä, eikä tullu ees pukupyykkiä.. eihän tässä pääse vahingoniloitseen lainkaan!

• Rattus sp.

Tiistaina voitin 2,40 euroa V4:ssa, mutta olin laittanut likoon 4,80 euroa. Eikö se riitä, että saa neljä hevosta veikattua oikein voittajaksi, pitääkö siitä vielä maksaakin?

Harmittaa vieläkin :(.

• Mä en noista peleistä ymmärrä, muuta kun että kurja jos menee rahaa 'hukkaan'!

Lotossa sain euron voittoa, 5 vkon kesto. Kyllä lämmitti ;))

• Rattus sp.

Oma epäonnistumiseni tuntuu pienehköltä tuon rinnalla. Kuinka kestit? Minun kohdalla toipuminen olisi vaatinut pullon kuohuviiniä.

• Rattus sp.
        Sibone kirjoitti:

Mä en noista peleistä ymmärrä, muuta kun että kurja jos menee rahaa 'hukkaan'!

Lotossa sain euron voittoa, 5 vkon kesto. Kyllä lämmitti ;))

Ainoa lohtu on se, että pelasin edellisen päivän V4-voitolla ja sitä rahaa on vielä jonkun verran jäljellä. Järjestelmäni ei ole pettämättätön ja kivikkoinen tie on vielä edessä,

Lotossa olen selvästi miinuksella :).

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      27
      4845
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      13
      3028
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      14
      1249
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      48
      1099
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      23
      1044
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      137
      886
    7. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      41
      853
    8. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      112
      809
    9. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      37
      794
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      142