mobile9

Eli auttakaa mua ko yritän lataa mobile9 kautta pelejä. Eli alku on menny mun mielestä iha hyvi, pelit on tullu puhelimeen (Samsung s5230) mutta, ko avaan pelin nii se valittaa et ''Java-virhe. Virheellinen muoto'' Eli, mitä mul on ny menny vääri?
8976
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

hahaahahaaaaaahahahahahahahahahaha

Äänestä

Hahahahahahahahahaa LAATAA JAVA PUHELIMEESS

Äänestä
  • Se on ongelma että monet mobile9n piraattikopiot ovat täynnä virheitä. Itsellä sama ongelma.

Äänestä

• mistä lataan javan

Äänestä

• ? kirjoitti:

mistä lataan javan

miten ladataan mobile9 pelejä

Äänestä

Elikkäs!!!

1. MENE : www.mobile9.com

2. keskellä lukee sinisessä isossa palkissa REGISTER FREE ACCOUNT sen alla on pienellä sinisellä tekstillä ´´ select your device `` paina siitä!

3. kirjota puhelimesi MERKKI JA MALLI ``esimerkki NOKIA 2730´´ ja paina select!

4. siten .... vasemmassa reunassa on valikko puhelimesi kuvan alla ! valitse softwares !!! jos haluat ladata pelejä!!

5. Paina pelistä jonka haluat!

6. JA nytten paina oikeassa reunassa olevaa sinistä palkkia Jossa Lukee ``DOWNLOAD TO PC´´

7.ODOTA 10 sekunttia ja jos käytät GOOGLE CHROMEA
lataus tulee vasempaan ala kulmaaan ja pyytää sinua painamaan hylkää tai salli !!!tai sitten menee automaattisesti GOOGLE CHROMEN LATAUS PAIKKA ON YLEENSTÄ Omat tiedostot ja sieltä downloads!

firefoxilla ja internetillä lataus avautuu pienenä neliön muotoisella ponnahdus ikkunalla jossa lukee tallenna tai suorita tai jotain elä lataa !! paina tallenna !!!!! ja sitten se paikka mihin haluut lataa sen !

TÄRKEIN KOHTA !

.8 Tarvitset data kaapelimen puhelimesi ja tietokeen välille YLEENSÄ TULEEE PUHELIMEN MUKANA KUN OSTAA ! ELI SIIS USB-johto!!

SIIRRÄ ladatut tiedostot puhelimen muistikortille HUOM TARVITSET MUISTI KORTIN JOS SINULLA ON VANHEMMAN MALLIN PUHELIn MUUTEN ET VOI TALLENTAA TIETOKONEELTA PUHELIMEEN !!

9 sitten meet vaan sun puhelimeen ja avaat sen ladatun tiedoston

10. UUSISSA nokia kosketus ja muissa kosketus MERkki puhelimissa tiedosto pyyttää asentaa sitä paina asenna !!! sen jälkeen pelit on asennetut tiedostoissa !!! HUOMA PUHELIMESSÄ EI KONEESSA :DD

KAI NOISTA OLI JOTAIN apuu ei kovin selvää suomea mutta iha sma!

Äänestä
  • kiitti

Äänestä

• sama patrik kirjoitti:

kiitti

korjaan olen sama kysyjä

Äänestä

Kommentoi aloitusta

haluupelejäkänään kirjoitti:

Eli auttakaa mua ko yritän lataa mobile9 kautta pelejä. Eli alku on menny mun mielestä iha hyvi, pelit on tullu puhelimeen (Samsung s5230) mutta, ko avaan pelin nii se valittaa et ''Java-virhe. Virheellinen muoto'' Eli, mitä mul on ny menny vääri?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu