aattelin hommata lukottoman iphone 4 ja mietin että mikä liittymä siihen sopis.
eli puhun ehkä 100 min/kk, tekstareita varmaan 100 kuussa ja sit se suurin kysymys, eli netti. kotona toimii wlan yhteys, joka riittää mulle kotona. mutta sitten käyttäisin sitä wlan verkkojen ulkopuolella varmaan 10-20h kuussa. eikös jossain ollut sellanen pikkunettipaketti, jossa oli jonkin verran dataa kuussa, ja kun se ylittyy niin se hidastuu. maksaakos se kun se datakatto on mennyt yli, kun mennään hitaammalla nopeudella vaiko ilmaista?
ja en tiedä yhtään paljonko dataa pyörii käytössä, että onko 40Mt riittävä vai ei. eikö jollain ollu se 4,90 euroo kuussa rajattomasti? oisko se parempi?
ja iphonehan käyttää microsimii? ja oon ymmärtänyt että niitä saa kun vaan sieltä kysäsee.
liittymää
mghhmckyk
2
169
Vastaukset
- <zxc<zxczxc<xc
DNA Pro 1 3,90€/kk
3000 min. DNA-DNA- puheluita
Muut kotimaanpuhelut 0,059 €/min
Kotimaan tekstiviestit 0,059 €/kpl
Liikkuvan laajakaistan nopeus 512 kb, sisältää 1 Gt etuoikeutettua tiedonsiirtoa - mghhmckyk
kuulostaa ihan hyvältä
nyt pitäs vaan se laite hommata.. kiitos paljon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281315
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488