Rakastelin unessa alienin kanssa

unennäkijä__

Viime yönä näin unta jossa makasin sängyssä selälläni alasti. Päälleni laskeutui alaston hahmo jota luulin erääksi tuntemakseni naiseksi. Tunsin kuinka isot rinnat painautuivat rintakehääni vasten. Siirsin käteni halaamaan naista ja tunsin erittäin pehmeän ja hyllyvän ihon. Siinä vaiheessa olin jo kiihottunut. Vähitellen "naisen" suu hakeutui vasten omaa suutani ja hän ryhtyi suutelemaan erittäin kummallisella tavalla, imien rytmikkäästi suutani. Ajattelin että tämäpä kummallsta, eihän hän osaa suudella lainkaan. Hänen suunsa oli pieni ja kummallisen pehmeä. Näin jälkeenpäin ajatellen unihahmo oli joku hyljemäinen olento joka tekeytyi ihmiseksi jotten menisi paniikkiin.

Tämän enempää en unesta muista. Näen unta joka yö mutta yleensä unohdan kaiken heti herättyäni, mutta tämä jäi mieleen. Osaisiko joku unien tulkitsija sanoa mitä tämä tarkoittaa, tai tarkoittaako mitään. Itse kyllä uskon että unilla on aina joku tarkoitus.

8

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokija

      Saattoi olla myös pelkkä tunnekoostuma ilman suurempaa tiedostavaa eloa. On haastavaa välillä erottaa onko koostumissa tietoisuutta, siis elävä ja sielullinen, vai onko se pelkkää fantasoitua kuvitelmaa ilman tietoisuutta.

      Kun onnistuu pysäyttämään tai muuttamaan unen, jos löytää itsensä epämiellyttävästä tilanteesta, siitä voi olla suurta hyötyä. Näin ei mene sellaisten unien mukana, jotka voisivat poikia jotain ahdistusta päivätajuntaan.

      Unien muuttaminen itselle mieluisiksi ajatuksen ja itsesuggestion kautta on mahdollista.

      • Unissakävelijä...

        Unien muuttaminen itselleen mieluisiksi on mahdollista sitten kun oppii tiedostamaan täysin näkevänsä unia. Sitä kutsutaan lucid dreamingiksi.
        Tämä on tehokkain keino nähdä itselleen mieluisia unia, mutta tämän taidon opettelemiseen menee toisilla ihmisillä hyvin kauan.

        En sitten tiedä onko tämä loppupeleissä nyt mitenkään kovin hyödyllinen taito, mutta onhan se tietysti ihan kiva nähdä sellaisia unia mitä haluaa nähdä.
        Toki tässäkin on vaarana se että kun tiedostaa näkevänsä unta niin jää helposti jumittamaan siihen ajatukseen "näen nyt unta" ja heräilee tämän tästä ihan vahingossa.

        Sekin on tietysti yksi juttu, että jossain vaiheessa voi tulla piste kun ei enää edes osaa nähdä unia joissa ei ole täysin tietoinen siitä että nukkuu. Minä itse en enää kykenisi näkemään "tavallisia unia" vaikka yrittäisin.


    • Suosittelen lämpimästi sinulle ja yleensä kaikille unistaan ja yleensä mielensä toiminnasta kiinnostuneille luettavaksi Carl G.Jungin teorioita käsittelevää; "Symbolit piilotajunnan kieli" kirjaa.
      Se selventää selko-kielellä mm. "animan" esiintymistä unissa 'ja sen semmoista'.

    • äitikö raiskaa

      Poju, jos asut vielä vanhempiesi kanssa, äitisi käy ehkä sinua yöllä raiskaamassa.

    • Valkoinen möykky!

      Minulle kävi samoin. Se oli vain siitä kymma, että oli sininen, enkä saanut selvää kumpi oli ala ja kumpi yläpää, saattoi olla jonkinlainen patja vain, mutta se sininen möykky PUHUI!

    • Unissakävelijä...

      Oliko kyseinen uni mielestäsi enemmän negatiivinen kokemus vai positiivinen?
      Kuulostaa kiinnostavalta, ja aika moni ihminen on nähnyt unta siitä että rakastelee avaruusolennon kanssa.

    • "Wikipedia

      Succubus oli keskiaikaisessa mytologiassa demoni, joka oli ottanut naisen hahmon vietelläkseen unessa miehiä, erityisesti munkkeja. Succubusten uskottiin imevän miehistä energiaa uuvuttaen uhrinsa lopulta kokonaan. Succubusten myös uskottiin keräävän uhriensa spermaa, jotta miespuoliset demonit eli incubukset voisivat sillä hedelmöittää naispuolisia uhreja.

    • 15

      Sen siitä saa kun yksin asuvat peräkammarin pojat ovat tarpeeksi kauan puutteessa. alkavat hallusinoida jo vaikka alieneista seksikumppaneina kun naisen puute ottaa ylivallan korvien välissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe