DnaPro ???

vai kuinka

Voiko DNApro liittymän avat DNA-liikkeessä vai onko ainoita keinoja internet tai puhelimen kautta?

DNA ja DNApro taitavat kuitenkin olla sama yritys???

7

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PirjoV.

tällä hetkellä DNAPro-liittymät saatavilla ainoastaan puhelimitse tai netistä, ei vielä liikkeissä koska kyseessä täysin uudet liittymätyypit, jotka vasta lanseerattu markkinoille.. Eli kyllä, DNA ja DNAPro ovat täysin sama yritys, kyseessä ns. älypuhelinkäyttäjille räätälöidyt liittymät (esim. ei erillistä dataveloitusta, vaan kaikkiin liittymätyyppeihin sisältyy rajaton tiedonsiirto vakiona väh. 0,5M nopeudella). Puhelimitse tilattuna vielä se plus ettei tule lainkaan avaus tms maksuja! Voit laittaa minulle yhteystietosi (nimi ja puh.nro) sähköpostilla osoitteeseen [email protected], niin otan sinuun yhteyttä ja vastaan mielelläni kaikkiin kysymyksiisi ja tottakai tehdään sinustakin DNAPro-asiakas! t. Pirjo Vennola/Myyntineuvottelija/DnaKauppa

• S-pankki

Voisitteko lisätä S-pankin nettitilaukseen? On kai nykyään aika yleinen pankki, kun s-etukortti löytyy joka toiselta nykyään

• pppii

• jep jpe

• Kannataaakooooooooos

Olen harkinnut vaihtaa Samsung Galaxy S plussani iPhone 3 GS:ään, vanhemmillani ei kuitnekaan ole varaa siitä 500 euroa maksaa olen harkinnut 6/kk juttua DNA prolta. että onko se mitenkään sama kun vain DNA? Onko vaikeaa tai mitään jujuja tai mitään mistä pitäisi tietää. Ajattelin keksiä keinon kerätä siihen turvalliseen ja hyväksi havaittuun kertamaksu keinoon. Eli jos sinua kiinnostaaa Samsung Galay S (plus) n. 1kk- 1ja puol vanha tai jtn.
      Olisin kiinnostunut tarjouksista. :))

• Kannataaakooooooooos

Kävin tänään DNA kaupassa isossa omenassa. Sanottiin että on 16 euroa/kk maksu mutta sanoin että olin nähnyt netissä 6/kk. Sanottiin että on tarkoitettu niille jotka on tottunu muokkaamaan tai vaikkuttamaan enemmän omii joihinkin pakketeihinsa? Ja niille jotka käyttää nettiä "enemmän en ymmärrä mitä sillä tarkoitettiin että enkö nyt voi ottaa sitä ja miten ja en ymmärrä koko juttua yhtään kun ei todellakaan tällä hetkellä ole varaa maksaa siitä sitä 500-600 euroa eli APUA kiitooss ::DDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7375
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3917
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3490
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      2663
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2632
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2413
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2349
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2249
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2125
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1932
    Aihe