8,2x53JS patruunat

Vasta-alkaja

Olen aloittanut metsästyksen ja sain uuden aseen. Aseen kaliiberi on 8,2x53JS. Sain ystävältäni rasian panoksia jotka ovat 8,2x57. Eihän kyseiset patruunat käy aseeseeni koska hylsy on pidempi? Kaveri väitti kyllä kovaa että kävisi. Miten on asian laita?

3

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reilua kauppaa

JuuEI pidä noita ampua. Käy ostamasa oikean kaliberin paukkuja, ja voit kysyä jos vaikka liike ottaisi nuo sinulle sopimattomat paukut osana uusien hintaa...

• se olin minä taas

Missään nimessä älä kokeile!esim.222rem ja 222rem mag täysin eri patruunoita

• Hane

8,2x53JS ei ole olemassa,vaan 8,2x53R.Tämä on Suomessa sodan aikaisista venäläisistä ja suomalaisista sotilaskivääreistä porattu kaliberi.Varmista myyjältä/asesepältä aseesi oikea kaliberi ja käytä vain ja ainoastaan aseesi sopivia patruunoita! Jos et tiedä ÄLÄ AMMU,hengen vaara. 8,2x57JS on saksalainen kaliberi SAKO-Mauseri aseet on merkitty näin. Mutta se on oikein merkittävä 8x57JS ja tämä ei varmasti sovi aseesi Jos kaliberi merkinnässä on numeron tai kijaimen heitto älä käytä! 8x57JR,8x57J,8x57JRS,8x57JS kaikki eri kalibereita!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      89
      2046
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1382
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1330
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      28
      1282
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      67
      1206
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1018
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      88
      941
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      53
      868
    9. 121
      777
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      766
    Aihe