Olen aloittanut metsästyksen ja sain uuden aseen. Aseen kaliiberi on 8,2x53JS. Sain ystävältäni rasian panoksia jotka ovat 8,2x57. Eihän kyseiset patruunat käy aseeseeni koska hylsy on pidempi? Kaveri väitti kyllä kovaa että kävisi. Miten on asian laita?
8,2x53JS patruunat
3
440
Vastaukset
- reilua kauppaa
JuuEI pidä noita ampua. Käy ostamasa oikean kaliberin paukkuja, ja voit kysyä jos vaikka liike ottaisi nuo sinulle sopimattomat paukut osana uusien hintaa...
- se olin minä taas
Missään nimessä älä kokeile!esim.222rem ja 222rem mag täysin eri patruunoita
- Hane
8,2x53JS ei ole olemassa,vaan 8,2x53R.Tämä on Suomessa sodan aikaisista venäläisistä ja suomalaisista sotilaskivääreistä porattu kaliberi.Varmista myyjältä/asesepältä aseesi oikea kaliberi ja käytä vain ja ainoastaan aseesi sopivia patruunoita! Jos et tiedä ÄLÄ AMMU,hengen vaara. 8,2x57JS on saksalainen kaliberi SAKO-Mauseri aseet on merkitty näin. Mutta se on oikein merkittävä 8x57JS ja tämä ei varmasti sovi aseesi Jos kaliberi merkinnässä on numeron tai kijaimen heitto älä käytä! 8x57JR,8x57J,8x57JRS,8x57JS kaikki eri kalibereita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941759
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351602- 901361
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849