Olen aloittanut metsästyksen ja sain uuden aseen. Aseen kaliiberi on 8,2x53JS. Sain ystävältäni rasian panoksia jotka ovat 8,2x57. Eihän kyseiset patruunat käy aseeseeni koska hylsy on pidempi? Kaveri väitti kyllä kovaa että kävisi. Miten on asian laita?
8,2x53JS patruunat
3
500
Vastaukset
- reilua kauppaa
JuuEI pidä noita ampua. Käy ostamasa oikean kaliberin paukkuja, ja voit kysyä jos vaikka liike ottaisi nuo sinulle sopimattomat paukut osana uusien hintaa...
- se olin minä taas
Missään nimessä älä kokeile!esim.222rem ja 222rem mag täysin eri patruunoita
- Hane
8,2x53JS ei ole olemassa,vaan 8,2x53R.Tämä on Suomessa sodan aikaisista venäläisistä ja suomalaisista sotilaskivääreistä porattu kaliberi.Varmista myyjältä/asesepältä aseesi oikea kaliberi ja käytä vain ja ainoastaan aseesi sopivia patruunoita! Jos et tiedä ÄLÄ AMMU,hengen vaara. 8,2x57JS on saksalainen kaliberi SAKO-Mauseri aseet on merkitty näin. Mutta se on oikein merkittävä 8x57JS ja tämä ei varmasti sovi aseesi Jos kaliberi merkinnässä on numeron tai kijaimen heitto älä käytä! 8x57JR,8x57J,8x57JRS,8x57JS kaikki eri kalibereita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1704460
- 273219
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1382721- 252338
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.602204Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää191928Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?311730Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s391705Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.671338Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?341181