Hauskin juttu Armeijassa.....

Juha8222222

Armeijaan tuli Alokkaan vaimo tapaamaan miestä oma lapsi sylissä.
Alikessu tuli paikalle ja sanoi; -Onpa ruma lapsi teillä?
Vauva vastasi; - Alikessu joutuu helvettiin kuoltuaan.

Alikessu otti aseen ja ampui itsensä.


hahahaha, tajuatteko hauskuuden tässä??? helppo tajuta, pikkuvauva sai aikaan sen .....

The baby OWNED alikessu.
Vauva owned him.
MUAHAHAHAHA

4

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En pitänyt vitsistä.

      Jonkinlainen hauska koukku puuttui kokonaan eikä tämä mustan huumorinkaan saralla järin hauska ollut. Lisäksi tuli sellainen olo että kirjoittajalla on syystä tai toisesta jonkinlaista kaunaa armeijaväkeä kohtaan. Voihan vihansa kohteita käsitellä hauskastikin ja hyvän maun rajoilla pysyen. Saatan olla väärässäkin mutta vähän väärällä tavalla ilkeämielinen meininki vitsissä oli. Saahan täällä toki kaikenlaista komiikkaa harrastaa mutta kai on parempi kanssa vähän miettiä mitä kirjoittaa kun täällä on vähän pahasuisempiakin kritisoijia.

    • Juha822222

      Annoin plussaa sulle, Armeijavitseistänikö paistaa läpi viha/katkeruus Armeijaa kohtaan???
      Ei mulla oikeasti ole mittään Armeijaa vastaan.
      Mutta tiedän että siellä on joitain Alikessuja, Yliluutnantteja ja muita Vääpeleitä sun muita jotka saattaa olla inhottavia persoonia ja sen vuoksi nämä vitsit on heille tarkoitettuja pitkälti.

      Yleensä on semmonen ajatus että Armeijan sakki on henkisesti vahvaa mikä ilmenee kiusaamismuotona mutta loppujen lopuksi henkinen kiusaaja onkin pienisieluinen ja heikko koska pitää kiusata jotta näyttää itsensä saamaan suuremmalta.

      Tämän takia nämä jotkut tai aika monetkin Armeijavitsini on hyvin sarkastisia mutta ei ilkeämielisiä omasta mielestäni paitsi yksi ainakin on ilkeämielinen vitsi.

      Joo kyllä mä kritisoin noita Armeijan ylempiä henkilöitä MUTTA EN TARKOITA SILLÄ SITÄ ETTÄ KAIKKI ALIKESSUT JA KUMPPANIT OIS TYMPEITÄ PERSOONIA.

      Saattaahan joku saada minustakin tympeän ihmisen kuvan kun harrastan mustaa huumoria kautta sarkasmihuumoria tällä palstalla .....

      Muuten sinällään EN OLE VASTAAN ARMEIJAA.
      On hyvä käydä armeija koska jos tulee sota niin o parempi että on enemmän sotilaita omaa maata puolustamassa MUTTA aina pitäisi neuvotella kovasti jotta päästäisiin sopuun ennen sotaan menoa koska esim minä VIHAAN SOTAA.

      • Juha822222

        Armeijassa jotkut johtohenkilöt kiusaa /simputtaa kuten minua mutta ite olin sen verran vahva persoona etten mennyt simputukseen vaan nostin rinnuksista seinille alikessun ja sain rangaistuksen.
        Enkä voinut olla Armeijassa koska koin ryhmässä olon ahdistavana, olen omia teitä kulkeva erakko ennenkuin ns laumaeläin.

        Armeijassa myös jollain virkahenkilöillä nousee ns kusi hattuun, ja sen kyllä huomaa ja yleensä noi tyypit on myös ilkeäluonteisimp0ia yleensä.


      • Sotaa vihaavaksi
        Juha822222 kirjoitti:

        Armeijassa jotkut johtohenkilöt kiusaa /simputtaa kuten minua mutta ite olin sen verran vahva persoona etten mennyt simputukseen vaan nostin rinnuksista seinille alikessun ja sain rangaistuksen.
        Enkä voinut olla Armeijassa koska koin ryhmässä olon ahdistavana, olen omia teitä kulkeva erakko ennenkuin ns laumaeläin.

        Armeijassa myös jollain virkahenkilöillä nousee ns kusi hattuun, ja sen kyllä huomaa ja yleensä noi tyypit on myös ilkeäluonteisimp0ia yleensä.

        henkilöksi käyttäydyt yllättävän aggressiivisesti ja kirjoittelet aika karmivaa tekstiä. No jaa huumori on taitolaji.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe