Hauskin juttu Armeijassa.....

Juha8222222

Armeijaan tuli Alokkaan vaimo tapaamaan miestä oma lapsi sylissä.
Alikessu tuli paikalle ja sanoi; -Onpa ruma lapsi teillä?
Vauva vastasi; - Alikessu joutuu helvettiin kuoltuaan.

Alikessu otti aseen ja ampui itsensä.

hahahaha, tajuatteko hauskuuden tässä??? helppo tajuta, pikkuvauva sai aikaan sen .....

The baby OWNED alikessu.
Vauva owned him.
MUAHAHAHAHA

4

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En pitänyt vitsistä.

Jonkinlainen hauska koukku puuttui kokonaan eikä tämä mustan huumorinkaan saralla järin hauska ollut. Lisäksi tuli sellainen olo että kirjoittajalla on syystä tai toisesta jonkinlaista kaunaa armeijaväkeä kohtaan. Voihan vihansa kohteita käsitellä hauskastikin ja hyvän maun rajoilla pysyen. Saatan olla väärässäkin mutta vähän väärällä tavalla ilkeämielinen meininki vitsissä oli. Saahan täällä toki kaikenlaista komiikkaa harrastaa mutta kai on parempi kanssa vähän miettiä mitä kirjoittaa kun täällä on vähän pahasuisempiakin kritisoijia.

• Juha822222

Annoin plussaa sulle, Armeijavitseistänikö paistaa läpi viha/katkeruus Armeijaa kohtaan???
      Ei mulla oikeasti ole mittään Armeijaa vastaan.
      Mutta tiedän että siellä on joitain Alikessuja, Yliluutnantteja ja muita Vääpeleitä sun muita jotka saattaa olla inhottavia persoonia ja sen vuoksi nämä vitsit on heille tarkoitettuja pitkälti.

Yleensä on semmonen ajatus että Armeijan sakki on henkisesti vahvaa mikä ilmenee kiusaamismuotona mutta loppujen lopuksi henkinen kiusaaja onkin pienisieluinen ja heikko koska pitää kiusata jotta näyttää itsensä saamaan suuremmalta.

Tämän takia nämä jotkut tai aika monetkin Armeijavitsini on hyvin sarkastisia mutta ei ilkeämielisiä omasta mielestäni paitsi yksi ainakin on ilkeämielinen vitsi.

Joo kyllä mä kritisoin noita Armeijan ylempiä henkilöitä MUTTA EN TARKOITA SILLÄ SITÄ ETTÄ KAIKKI ALIKESSUT JA KUMPPANIT OIS TYMPEITÄ PERSOONIA.

Saattaahan joku saada minustakin tympeän ihmisen kuvan kun harrastan mustaa huumoria kautta sarkasmihuumoria tällä palstalla .....

Muuten sinällään EN OLE VASTAAN ARMEIJAA.
      On hyvä käydä armeija koska jos tulee sota niin o parempi että on enemmän sotilaita omaa maata puolustamassa MUTTA aina pitäisi neuvotella kovasti jotta päästäisiin sopuun ennen sotaan menoa koska esim minä VIHAAN SOTAA.

• Juha822222

Armeijassa jotkut johtohenkilöt kiusaa /simputtaa kuten minua mutta ite olin sen verran vahva persoona etten mennyt simputukseen vaan nostin rinnuksista seinille alikessun ja sain rangaistuksen.
        Enkä voinut olla Armeijassa koska koin ryhmässä olon ahdistavana, olen omia teitä kulkeva erakko ennenkuin ns laumaeläin.

Armeijassa myös jollain virkahenkilöillä nousee ns kusi hattuun, ja sen kyllä huomaa ja yleensä noi tyypit on myös ilkeäluonteisimp0ia yleensä.

• Sotaa vihaavaksi
        Juha822222 kirjoitti:

Armeijassa jotkut johtohenkilöt kiusaa /simputtaa kuten minua mutta ite olin sen verran vahva persoona etten mennyt simputukseen vaan nostin rinnuksista seinille alikessun ja sain rangaistuksen.
        Enkä voinut olla Armeijassa koska koin ryhmässä olon ahdistavana, olen omia teitä kulkeva erakko ennenkuin ns laumaeläin.

Armeijassa myös jollain virkahenkilöillä nousee ns kusi hattuun, ja sen kyllä huomaa ja yleensä noi tyypit on myös ilkeäluonteisimp0ia yleensä.

henkilöksi käyttäydyt yllättävän aggressiivisesti ja kirjoittelet aika karmivaa tekstiä. No jaa huumori on taitolaji.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      89
      1829
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      276
      1687
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      292
      1470
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1369
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      955
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      947
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      70
      927
    8. 66
      904
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      891
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      51
      876
    Aihe