Coolein julkkis koskaan???

Juha822222

Ehkä Irwin, Juice tai Gösta Sundqvist koska he oli kaikkein suurimpia persoonia.
Tekivät kaiken toisin kuin muut yleensä.



loppuun vitsi; he eivät keksineet mitään muuta tekemistä elämässään ja ryhtyivät muusikoiksi .....

Itekin pitäisi tehdä samoin, eri juttu miten hyvä muusikko tulisi itestäni.

9

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha822222

      Ironiaa, itseironiaa vielä loppuun minulta;
      Minä en koskaan keksinyt mitään tekemistä vaikka mietin kaikki tuhat ammattia ja vielä lisää, näillä mennään...
      jotain maailmanennätystä pidän kait hallussani tässä asiassa vai häh???!!!

      pitäähän sitä nauraa itelleenkin eikö???on ihan tervettä
      usein lasketaan huumoria isäni kanssa jääkiekkopelissä kun emme uskalla mennä baarin puolelle erätauolla koska pelkäämme ihmisiä niin me laskemme tällaista huumoria mm;
      minä; -mulla on kova kusihätä mutta täytyy laskea housuihin koska en uskalla mennä kahvion puolelle.
      Isäni; -voi kauhea kun mua pelottaa noi ihmiset, ja en millään uskalla mennä Kahvion puolelle, oikein hirvittää mua tekisi mieli huutaa APUA APUA.

    • Juha82222

      tekisi mieli kertoa nimeni
      ollaan pohjanmaalta, pohjois-pohjanmaalta
      erakkomiehiä keskeltä metsää, ei olla koskaan nähty naistakaan alastoma lol minä siis.....

      mua ei haittaa vaikka tulisitte vittuileen mulle, sillä turpaan tulee heti niin että tukka lähtee haha....

      hirvee uho päällä mulla haha.....kuten Tommi Evilällä haastatteluissa.
      älkää saatana tulko vittuileen mulle, mul on t-paita jossa lukee;mulle ei saa vittuilla.

      Juha on etunimeni, ai mistä arvasitte sen ja sukunimeni alkaa P:llä.
      haluan julkisuutta kun en saa sitä mistään muualta lol, itessäni vika kun en ole "julkku" kun oon vain tällainen yksinolija, mut se ei haittaa mua.
      Parempi jopa näin että ollaan pimennossa koko elämä, näkymätön mies.-

      • Juha822222

        annoin plussat itselleni


    • Eri asia

      on myös se viitsiikö tehdä töitä muusikon uran eteen tai onko lahjoja siihen. Mihinkään ammattiin ei ihan noin vain pääse ilman itsenäisiä päätöksiä. Muusikon työssä tarvitaan myös sosiaalista älykkyyttä ja varsinkin mikäli hän mielii saavuttaa suurempaa julkisuutta. Siinä joutuu olemaan tekemisissä monien ihmisten kanssa. Muusikon ja etenkin kuuluisan sellaisen on myös osattava toisinaan pitää jotkin asiat omana tietonaan ja mietittävä mitä sanoo.
      Myös väistämättömän kritiikin vastaanottaminen on ensisijaisen tärkeää.

    • Juha822222

      Paavo Lipponen on tunnettu siitä että hän ei pysty vastaanottamaan kritiikkiä kovin hyvin.
      Se on ihmistyyppikysymys, toiset tykkää jopa kritiikistä ja toiset masentuu tai suuttuu.

      Itselläni elämän negatiiviset asiat aiheutti kait efektin ja tietty perfektionismimainen luonteeni että olen vähän allerginen kritiikille.

      Moni muusikko saattaa olla ujo lavojen ulkopuolella mutta lavalla eivät ole ujoja.
      Onhan kuitenkin tarinaa mm Rauli Badding Somerjoen täytyy ottaa alkoholia jotta uskalsi esiintyä ja mm Samuli Putro on kertonut avoimesti kovasta jännittämisestään ennen keikkoja.
      Silti ovat menestyneet HIENOSTI Muusikon urallaan molemmat heput. (:

      Marion Rung, joka vaikuttaa niin sosiaaliselt ihmiseltä, niin oikeasti hän on tosi ujo eikä uskalla puhua juurikaan isoissa ryhmissä vaan menee lukkoon
      mutta on aika ristiriitaista kun hän pystyy esiintymään hyvin isoille ihmismassoille.

      Aika jänniä faktoja nämä, kerrankin otin faktat pöytään LOL

      • Paavo Lipponen

        Paavo Lipponen ei ole muusikko mutta se että julkisuudenhenkilö ei pysty ottamaan kritiikkiä vastaan ei ole kovin hyvää mainosta itselleen. Sellaisiakin pikku draamaprinsessoja toki löytyy ja se alkaa pikku hiljaa vaikeuttaa uraa kun sensaatiolehdet kaivelee luurangot kaapista. Itse en ainakaan ihaile sellaisia ja luulen/toivon ettei ihaile kukaan muukaan.

        Jotkut pystyvät kytkemään ujoutensa pois ja jännittäminen tietysti on ihan luonnollista. Suoranainen ihmispelko ja kykenemättömyys toimia vieraiden ihmisten kanssa onkin asia erikseen.

        En nyt tiedä oliko nuo nyt tähän tilanteeseen sopivia faktoja. Lipposen probleemi oli sellainen että sitä ei oikein voi ohittaa olankohautuksella vaan siitä tulisi päästä eroon ja noiden mainitsemiesi muusikoiden pulmat taas olivat aika tavallisia verrattuna alun perin esittämiini musamaailman vaatimuksiin. Tuo alkoholin otto jännitykseen ei kyllä pidemmän päälle ole paras ratkaisu jännitykseen.


    • jk

      irwin

    • A.Arvaanpa

      Mäntyharjjun Mr.Lothar maan aktiivisin aikuisviihteen yrittäjä ja yli sadan elokuvan päätähti

    • Ihailen salaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe