Otin kurin pois putkesta ja laitoin 94 suuttimen, pätkii ku kierrokset menee siihe 8000 suunnillee.
Vastaukset 6
- 34255543534534
Voi vittu nyt hei :DD siin on moric joka pitää ohittaa joko poraamalla tai diodilla.
Porannu jo moricin vielki pätkii yläkierroksilla ja hyytyy...
- Dt
Omassa dtssä 94 oli tarpeeksi iso kun otin kurit pois, oletko varma että porasit 5mm terällä? Tutulla oli sama ongelma kunnes selvisi että olikin porannu 4mm terällä, porasi 5mm terällä ja jo toimi, voi myös olla että kaasarissa on paskaa, omassa oli se vika ja kun avasin kaasarin ja putsasin, toimi taas hyvin.
- tehtypv253111
Jep porasin 5mm terällä koska ei rajota tyhjäkäynnillä kierroksia. Ajattelin että poistan solenoidi järjestelmän, putsaan kaasarin laitan säädöt kuntoon, ja uuden öljyvaijerin koska vanha meni poikki ja nyt saa aika reilusti öljyä.
- yamaha dt50r 07
ei se moricin ohittaminen niihi tk kierroksiin vaikuta mitenkään...
- sama oli;)
Solenoidi pois:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu561264- 18887
- 68752
- 64738
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69708- 47704
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131645Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.10592Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i11559Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45538Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �124511- 4502
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24483- 74476
- 36445
Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113444- 16441
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26427- 36427