Kaverini menee muslimi miehen kanssa naimisiin, muslimi seremonialla. Miten pukeudun häihin ja miten lahjat yms. Menenkö normi iltapuvussa ja vien normi häälahjan vai mitä pitäis ottaa huomioon?
Häihin vieraaksi, neuvoja?!!
6
256
Vastaukset
- kiliks
Kannattaisi ehkä kysyä kaveriltasi. Itse olen ollut kosovolaisissa häissä, niin siellä naiset laittaa kampaukset, juhlameikin ja todellakin juhlahameen. Naiset ovat näissä häissä todella upean näköisiä.
- Se avarakatseinen
Älä mene!
Hyvä neuvo olisi lyödä kaveruussuhteet poikki ... jo nyt ... ajoissa.
Tuonkaltaisesta avioliitosta ei hyvä seuraa. Ja hyvää ei seuraa sinullekaan heti muutaman perheriidan jälkeen, jos satut vielä olemaan SE paras kaveri.
Voit kysyä itseltäsi, miksi tämä on minun kaverini, ja millä järjenjuoksulla se on menossa tuollaisen "kaverin" kanssa naimisiin? - Pukeudu terroristiks
Vai on muslimi niin typerä, ettei osaa kertoa vieraille mitään.
- nauru rules
Toi terroristiksi pukeutumisen ehdotus sai minun kitapurjeeni loistamaan.Tikahdun nauruun täällä :DDDD
- susanna
Muslimi häät on paljon vapaamuotoisemmat kuin suomalaiset häät :) iltapuku käy ihan hyvin, sit on pöytä häälahjoille (annetaan yleensä astioita muuta kodin tavaraa, rahaa.. jne) pelkästään ota huomioon ettet laita tosi tosi mini lyhyttä hametta :)
- muslimimorsian
Lahjaksi annetaan kultaa, ei astioita. Hääjuhla ei ole sen muodollisempi tai muodottamampi kuin suomalaiset häätkään. Hääpari on se, joka päättää miten juhlitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841