puolikas dobberi

puolikas dobberi

onko kellään pokkaa veikata minkä kokoinen kaveri tulee tuollaisesta yhistelmästä?
emä oli dobberi ja iskä pystykorva. pentu on narttu ja nyt noin 13 viikkoa ja 7.5kg ja säkä siinä 35cm paikkeilla :)

14

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sampo39

      Jos nyt jo noissa mitoissa ni voisi kasvaa melkein narttu dobberin mittoihin :)

    • g90u9u9

      Urosdobberi painaa jotain 40 kg, urospystis suunnilleen 12-13 kg. Luulisi painon olevan näiden väliltä, kuten yleensä koirilla, eli keskimäärin sen, mitä vanhempiensa rotujen. Esim. isovanhemmillani oli dobermannin ja whippetin sekoitus, joka oli uros ja painoi noin 27 kg. Säkäkorkeus oli noin 60 cm. Säkäkorkeutta en muista. Se oli kaikin tavoin dobberin ja wipukan täydellinen risteytys, eli molemman rotuinen puoliksi, niin kooltaan, muodoltaan, wäritykseltään, luonteeltaan, vieteiltään ym. Suomenpystykorva on keskimäärin pari kiloa whippettiä kevyempi. Uskoisin koirasi tulevan painamaan aikuisena jotain 22-30 kg väliltä.

    • Surkea seropi

      Mee himaas kyselemästä seropeista. Tää on tarkoitettu meille puhdasrotuisten doppereitten omistajille ja harrastajille, joten hei hei!

      • jassoo"

        Mee sää kuule himaas kiukutteleen.


      • kapinen seropi
        jassoo" kirjoitti:

        Mee sää kuule himaas kiukutteleen.

        kuules nyt jasso. Mene itse seropiosioon senkin wannabedopperi. Tämä on puhdasrotuisille dobermanneille eikä millekkään kapiselle piskille tarkoitettu.
        Joten heihei.


      • Haloo Järki Käteen
        kapinen seropi kirjoitti:

        kuules nyt jasso. Mene itse seropiosioon senkin wannabedopperi. Tämä on puhdasrotuisille dobermanneille eikä millekkään kapiselle piskille tarkoitettu.
        Joten heihei.

        Siis tollanen haukkuminen menee hiukan yli vaikka se koira olisi kunka sekarotuinen niin se on omistajalleen ihan yhtä tärkeä kun se puhdasrotuinen, ja sitä paitsi pahemman virheen ne tekee jotka ottavat koiran joka ei ole rekisterissä mutta on dobberia ja sit sillä lesotaan et kato mulla on dobberia ja sekiin luokitellaan silloin sekarotuiseksi jos sillä ei ole papereita!!!!!!!!!!!


      • lukihäiriöinen mummo
        Haloo Järki Käteen kirjoitti:

        Siis tollanen haukkuminen menee hiukan yli vaikka se koira olisi kunka sekarotuinen niin se on omistajalleen ihan yhtä tärkeä kun se puhdasrotuinen, ja sitä paitsi pahemman virheen ne tekee jotka ottavat koiran joka ei ole rekisterissä mutta on dobberia ja sit sillä lesotaan et kato mulla on dobberia ja sekiin luokitellaan silloin sekarotuiseksi jos sillä ei ole papereita!!!!!!!!!!!

        haista sinä ämmä pa.ska. tää on puhdasrotuisten dobermannien osio eikä seropien i,diootti. Mene piski osastolle avautuu ja jätä meidät dopermanniharrastajat rauhaan kuivine juttuines seropeista


      • hahaha´
        lukihäiriöinen mummo kirjoitti:

        haista sinä ämmä pa.ska. tää on puhdasrotuisten dobermannien osio eikä seropien i,diootti. Mene piski osastolle avautuu ja jätä meidät dopermanniharrastajat rauhaan kuivine juttuines seropeista

        Jaa, yhden käyttäjänkö sääntöjen mukaan täällä toimitaan ?


      • hh8h98()
        lukihäiriöinen mummo kirjoitti:

        haista sinä ämmä pa.ska. tää on puhdasrotuisten dobermannien osio eikä seropien i,diootti. Mene piski osastolle avautuu ja jätä meidät dopermanniharrastajat rauhaan kuivine juttuines seropeista

        Aloittajan aihe kumminkin "liittyy dobermanneihin"!


    • dopperi forewor

      Joo hanki elämä piskies kanssa

      • joo´o

        Hanki elämä, äläkä tule tänne arvostelemaan muita ja valittelemaan.


    • hakekaa apua

      mulla on sama viesti sekarotuisissakin, olen pahoillani jos loukkasin tunteitanne.
      mutta keneltäpä parempi kysyä dobermanneista kuin itse omistajilta. sääli että osa teistä on kusipäitä. jotenki vaikeaa ymmärtää miten tulee noin vahvat reaktiot kun ihan asiallisesti kysyy teiltä mielipidettä.
      kiitos muutamasta asiallisesta kommentista :)

      • =========`

        Älä piittaa noista seropirasisteista.


    • kati212

      epäilen suuresti ettei kyseisellä apinalla taida olla rodunyksilöä lainkaan...
      mutta asiaan..pystykorvista en tiiä minkä kokosia on, meillä dobberi uros 47kg..on normaalia isompi..ja luulen että eniten tossa kropassa taitaa painaa pää :D
      Edellinen uros (viron tuonti) painoi taas 35kg.. oli taas tosi pieni urokseksi :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe