Onko siellä käyneitä? Kommentteja kiitos! Miten siellä pärjää aloittelijat? neuvotaanko?
ja onko palvelu kohdallaan? mites hinnat?
Kertokaa, jos olette käyneet :)
Tiger Sushi Porvoo
7
897
Vastaukset
- sushhhhi.
Palvelu on laadukasta ja ruoka hyvää! Kysyessä tietenkin auttavat ja valaisevat mm. ruokalistan sisällöstä ja jos epäröit puikkojen käyttöä niin varmaan on mahdollista saada haarukka (tai sitten käytä sormia (: ) mutta puikkojen käyttö ei ole vaikeaa. Katso vaikka etukäteen joku kuvallinen ohje netistä.
Hintataso aika samanlaista kuin muissa vastaavissa joissa olen käynyt. - Pettynyt :(
Petyin kun hain lounaaksi boxin, annoksen lohi maistui vanhalta.
Sama oli jäätelön kanssa, maistui jääkaapilta.
Menee kyllä aikaa kun menen uudestaan. - hei nyt kertokaa
mitä kannattaa tilata ihmisen, joka ei ole eläessään syönyt sushia ?? tahtoo maistaa!
- ENSIKERTALAINEN SUS
HYVÄÄ RUOKAA OLI JA KYLLÄ NEUVOIVAT MEITÄKIN.
UUDESTAAN MENENMME.- 7+14
Joku kamppulalainen kirjoittaa caps lockki pohjassa...
- Jepjep..
Brunette tarjoilija oli kyllä niin pihalla kuin lumiukko ja todella ylimielinen!! Ei enää kiitos..
- unzou
Siltä ainakin saa;) sushia.. Krhm.;)) Heh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632