AFIn haku..

Joskos

Niin.Onko joku hakenut jo saanut jotain infoa AFIlta?
Itse hain ihan syyskuun lopussa, sen jälkeen näköjään jatkaneet hakua kk eteenpäin.
Tuttavani joka lähetti hiukan aikaisemmin hakemuksen oli saanut kuittausmailin jossa todettiin että haastatteluun pyydetään loka-marraskuun aikana osa hakijoista, mulla ei vielä sellaistakaan oo näkynyt..
Onko jollekin jo soitettu?

51

942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulevalentoemäntä11

      Itse sain tuon saman kuittauksen mailiin mutta itse pyyntöä haastatteluun ei ole tullut.
      Ilmotan täällä jos tulee! :)
      ilmoita sinäkin.

    • KJ

      Itsekin hain (ja sain kuittausmailin heti parin päivän päästä hakemuksen laitosta) ja kaveri, joka on AFilla emona, sanoi että soittoa voi odotella kun haku loppuu :)
      Pidetään peukkuja :)

    • Lentoemoksi haluava

      Sain myös kuittausmailin ja toivotaan että viikon päästä tulisi soitto haastatteluun kun haku loppuu. :)

    • xrtjdtik

      voin omasta kokemuksesta kertoa, että sitä soittoa voi odottaa aika paljon hakuajan jälkeenkin... Eli ei kannata lannistua jos sitä ei heti kuulu haun päätyttyä!!! Tsemppiä teille! =)

    • klas

      Kuittausviesti tuli tännekkin... nyt vain odotellaan soittioa... :)

    • AFI töitä?

      Onko AFI `lla varaa palkata uusia emäntiä ja stuertteja kun taas hävisivät viimeisen juttunsa oikeudessa?
      AFI on tunnettu asiakas oikeudessa ja aina häviää jutut sekä joutuu maksumieheksi.

    • fsf

      Ja silti näyttää voittoa tekevän....

    • KJ

      Soittaisivat jo :D

    • lentoemoksi haluava

      Niinpä, täällä kans jo odotellaan soittoa. ;)

    • MeWantuu

      NoJOO puhelua kehiin AFII :D

    • AFI:lle?

      Ei vieläkään soittoa, ei malta odottaa... ;)

    • OF453

      Ihan mielenkiinnosta kysyisin, onko muilla AFIlle hakeneilla millainen työpohja? Hieman jännittää josko ainoastaan valmiita lentoemäntiä rekrytoivat...

      • Joskos

        Mulla (olen siis ketjun aloittaja), työkokemusta lentoemäntänä yhteensä n.puoltoista vuotta.


    • MeWantuuu

      OUhh ei oo kyl kuulunu yhtään MITÄÄN. Veikkaan vahvasti ensi viikkoa: että ottavat yhteyttä. Jos joulukuussa jo kurssit alkavat.
      Kröyhhh

    • KJ

      Mulla on matkaopas-tausta muu asiakaspalvelu.. toivotaan, että rekryävät muitakin kuin jo valmiita lentoemoja! :)

    • Lentoemoksi haluava

      Itse oon ollut mm. laivalla töissä, mutta en lentoemona...

    • emäntäÄ

      koska hakuaika päättyikään?

    • jkghjk

      Kaks viikkoa sit päättyi..

    • AFI työt

      Onks kellekään tullu soittoo? Järjestääköhän ne kurssia vielä joulukuussa?

    • hakenut

      Joo ois kyllä kiva kuulla että onko kukaan kuullu mitään...Ja tosiaan, joulukuussako se kurssi ois vai?
      Soittas nyt!! =D

    • Pidetään peukkuja :)

      Kuulin tutultani AFilla, että ketään ei ole vielä valittu haastatteluihin, joten ei vielä luovuta toivosta :)
      Luulisin, että eivät vielä joulukuussa pidä kurssia, monella hakijalla kuitenkin on esim. kuukauden irtisanoutumisaika nykyisistä töistä yms.. mutta eihän sitä tiedä :)

      • CA

        Hain kurssille viime helmikuussa ja haastattelukutsu tuli yli 2 kk
        dead linen jälkeen. Siis kestää kauan. En päässyt kurssille, vaikka on hiukan alan
        taustaakin......Uskon, että seuraava kurssi alkaa tammikuussa ehkäpä
        vasta helmikuussa. Lycka till kaikille hakeneille!


    • KJ

      Soitto tuli! Ens viikon pe haastis, voi apua! KÄÄÄKS :D Mites teillä? :)

    • joskos

      Joo soitto tuli! Haastattelu 7.12.

    • hakija

      Samoin olen menossa haastatteluun. Onko kenelläkään kokemusta, millainen AF on työnantajana??

      • Ex-Afi

        Toivottavasti et pahasti pety... Vaihtuvuus ainakin on suuri, sekin varmaan jotain osaltaan kertoo työnantajasta.


    • Joa

      Ei oo soittoo kuulunut tänne, harmittaa kyllä :(

    • AFI töihin?

      ei soittoa tullut minullekaan... :(

    • Eituulentoemoo11

      Ei oo tullu puhelua mullekkaan :/ :/ :/
      Onnea haastatteluun meneville!

    • KJ

      Älkää vielä luopuko toivosta, käsittääkseni haastattelevat joulukuun ajan, joten vielä voivat soittaa haastatteluun :)
      Ja kiitos ja tsemppiä teillekin! :)

    • AF

      Ovat tainneet jo soittaa viime viikolla kaikille ketkä ovat päässeet...

    • Joa

      Jep, soitoa ei sitten tullut tälläkään vkolla. Eipä siinä kun keksimään jotain muuta :)

    • KJ

      Kuinkas on muilla haastikset mennyt? :)

    • ??

      Olisin myös kiinnostunut tietämään minkälaiset oli haastattelut niihin päässeillä?? :)

    • joosilleeen

      Mitenkäs sitä nyt kauniisti haastatteluista kertoisi...Itse en enää ole parikymppinen ja elämässä ja alalla aika monet haastattelut nähnyt.. Ihan hirveästi en viitsi alkaa haukkumaan mutta eipä tullut haastattelussa sellainen olo että voi että tässä on niin mun työpaikka...Huoh.
      Ja niin minkälaiset...No kolme ihmistä haasttatteli. Aika lähellä ns.perustyöhaastattelua, ei sen ihmeempää.

      joo ja siis mitään tietoa siitä että koska kurssi/töitä olisi ei ole. Ehkä joskus ensi vuonna, ehkä ei.

    • Haastiksessa käynyt

      Just näin. Sama fiilis jäi mullekin kun olin jokunen aika sitten haastattelussa. Ei vakuuttanut henkilöt eikä firma, vaikkei mitään erityistä tapahtunutkaan. Tuntui jotenkin kotikutoiselta koko homma.

    • jultomten76

      Olen joskus ollut Afin haastattelussa ja sama fiilis jäi multakin. Ensinnäkin kysymykset oli niin peruskauraa ettei tosikaan ja haastattelijat luki niitä paperista ja takelteli niiden kysymystensä kanssa. Tilanne ei ollut lainkaan luonteva ja en tiedä millaista porukkaa ottivat sisään tai löysivät tuolla tyylillä. Kielitaitoa ei juurikaan testattu. Pari hassua kysymystä ruotsiksi ja englanniksi. Tästä on tosin jo lähes 4 v aikaa joten voihan se nykyään olla erilainen tilanne. Itse en päässyt mutta aloitin lentämisen toisella yhtiöllä. Sielläkin haastattelijat olivat mielestäni huonoja mutta haastattelu sujui luontevammin.

      Vinkki haastatteluun menijöille: leiki vähän yksinkertaista. Haastattelijat ovat yleensä virkaikäjärjestyksen alkupään tyyppejä ja he päättävät ketä otetaan sisään. Yleensä he eivät halua itselleen mitään uhkatekijöitä;). Miehistä pitävät miehet pääsevät aina sisälle. Huolimatta siitä, että he yleensä ovat pahimpia narisijoita ja provosoijia, haukkuvat asiakkaita ja työkavereita takanapäin he pääsevät aina, sillä miehiä on alalla vähän.

    • mnbpököi

      no jep jep!!! olette sitten haastatteluun asti edenneet ja nyt tiedätte kaiken. Jos into on tota luokkaa niin älkää oikeasti sitten edes vaivautuko, koska tuolla on oikeasti jonossa innokkaita ihmisiä hyppäämään "pulkkaan".
      ihan senkin takia ettei ole kiva tehdä töitä jo valmiiksi asennevammaisen kanssa.

      • hklp

        Onko tietoa miten toi Afin haku on edennyt?


    • FlyAway_1

      Ois tosiaan kiva kuulla, miten on menny :) Ite missasin kyseisen haun, mut ois kiva kuulla kokemuksia. Toivottavasti joku teistä pääs/pääsee, muiden onnistuminen valaa toivoa et itteäki joskus onnistais ja pääsis sitä unelmahommansa tekemään :)

      • Joa

        Joo, eli milloin kurssi alkaa? ja montakohan on otettu sisään?


    • KJ

      Mitään ei oo kuulunut :( Onkohan kukaan saanut mitään lisäinfoa?

      • ca

        Sama täällä ei yhtikäs mitään ole kuulunut.


      • Joa
        ca kirjoitti:

        Sama täällä ei yhtikäs mitään ole kuulunut.

        Onkohan kurssia edes aloitettu? Mitä haastatteluissa käyneille on tiedotettu?


    • jep jep

      ei ole aloitettu!! Jos se tulee niin varmaan joskus keväämmällä!

    • Joskos

      Jaa-a, edelleen täällä odotellaan että mitenköhän käy. Ja tosiaan ei edes tiedä tuleeko kurssia ja sehän sanottiin että ehkä joskus keväämmällä ehkä...
      Saas nähä...

      • CA

        Haloo. Onko täällä enään ketään?
        Hiljaista ilmeisesti rekrytointirintamalla?!


    • ok

      Kurssi alkaa kuulemma syksyllä

    • tgqw4uyw4y

      Ei varmasti ala!!!!

      • CC

        Sen pituinen se stoori!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9696
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2837
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      169
      2620
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1501
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe