työtehtävä kokoonpanija, tuntipalkka 10,50 joka on pääsääntöisesti urakkatyötä jossa voi päästä 15 euroon tunnille jos jaksaa tehdä tarpeeksi ja repiä ittensä puolikuoliaaksi, joo kovat on palkat metallimiehellä.
metallimies
3
210
Vastaukset
- putkiakka
kokoonpanija akka tässä, hei. Tein myös muita hommia, ihan alkuvaiheista alkaen lopputarkastukseen ns. urakkapalkalla, joka oli vanhasta kta.sta ja uusista liukumista rakenneltu , eli tuntityö ja urakkapalkka. Se palkka oli14,20 ja vuosi oli 2005, sitten se ihanuus loppui kun työnantajani sairastui ja työni loppui, mutta entinen työnantajani järkkäsi minut uuteen samanalan duuniin, siellä juoduin aloittamaan pohjalta, eli palkka oli vain vähän yli 10 , nousi kylläkin v2009 mennessä15,20 jolloin tuli ikää senverran että putkeen pääsin. nyt sitten hieman jossittelua,,, jos olisin ollut siinä alkuperäisessä firmassa niin palkkani olisi20 pintaan, jos ei ylikin, kun ne korotukset aina liukumin sain. En toki valita palkkani 'surkastumista' olen tosi tyytyväinen siihen että sain sen uuden duunin niinkauaksi aikaa että putkeen pääsin, toisinkin olisi voinut käydä.
- naisilla helppoa
Taisit antaa työnantajallesi vähän muutakin kuin työpanoksesi noista palkoista päätellen...
- putkiakka
no eipä todellakaan, vaan työnantajani oli pieni yritys ja me kaikki saatiin samassa suhteessa palkkaa, tosin meillä pitkään olleilla se oli huomattavasti parempi. Aputyötekijät sai sai silloin 2005 tasan 10/tunti, huom en ole mikään eilisenteeren tyttö työelämässä vaan yli 30v.samassa firmassa, kyllä siinä jo palkkakin ehtii nousta muutenkin kuin vain tes. in mukaan. Omia lisiäkin pikkufirmat maksaa suurempia hanakammin.Sitäpaitsi kun olet akka niin saat olla 2 kertaa nopeampi ja parempi, ennenkuin sinut mitenkään noteerataan, mutta sitten on myös arvostus ja palkka senmukaan kun olet kykysi ihan työnteossa näyttänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391