;;; että ootko haaveillut puristelevasi ja kähmiväsi suuria antoisia rintojani ihan vaan päiväunelmissasi tai yökin semmosissa?
Ihan vaan kysäsen MIES jos toinenkin,...
24
414
Vastaukset
- ei so
Kenelle naisen rinnat ja niiden kuppikoko on joitain muuta tärkeämpää ja hekumaalista niin voi vastata.
- höh...
Olen. Ei sun rinnat olleet suuren suuret mitä muistan mutta tosi kaunis olit (hän) silti. Ja mä tykkäsin sun (hänen) Pepusta
- tyylii pittöö olla
elä ou noi tyrkky, ei kiv voo eikä tie yhtää miel, päinvastoi
- mut_kiinnostas
ei ne ny niin isot oo :)
- mut ei pienetkään
et voi muuta väittää!
- mut_kiinnostas
mut ei pienetkään kirjoitti:
et voi muuta väittää!
no ei mitkään minit , mut ei niil nii väliä oo
- no millä sit on
mut_kiinnostas kirjoitti:
no ei mitkään minit , mut ei niil nii väliä oo
väliä? :)
- mut_kiinnostas
no millä sit on kirjoitti:
väliä? :)
sanoit että ne ois isot .
- etkö osaa lukea?
sanoit että ne ois isot .
vai välttelitkö vain kysymykseen vastaamista leikkimällä tyhmää?
- mut_kiinnostas
etkö osaa lukea? kirjoitti:
vai välttelitkö vain kysymykseen vastaamista leikkimällä tyhmää?
mut ei ne isot oo vaikka niin sanoit.
- kysyin millä
mut ei ne isot oo vaikka niin sanoit.
on väliä? muttet vastannu.
- Ru.kun vaikutus
Ooooon ovat varmaan D vaikka vähän ovat entisestä nuppu ajastaan...Joo ihailin niitä jo silloin kun olit jotain 15-16v hyvin oot säilynyt muutenkin. salaa vaan kualaan. haaveissa oot vain.
- Älä muutu
Totta ihmeessä olen haaveillut, miten muka voisin sivuuttaa sen tosiasian, että niillä todellakin on kokoa ja ne ovat osa sinua. Luonnollinen halu, sua olis ihana näplätä muutenkin, olet niin uskomattoman naisellinen, mitä luonnollisen naisen kuuluu olla. Kiitos sinusta! :)
- radiopää
aaaaaaaaaarrghhhhhhhhhh, ei tollasta tekstiä tänne, riutuu Miehen kaipuusta :(
- Älä muutu
radiopää kirjoitti:
aaaaaaaaaarrghhhhhhhhhh, ei tollasta tekstiä tänne, riutuu Miehen kaipuusta :(
Asialle olisi tehtävissä jotain, koska eihän tälläistä piinaa kestä :)
Just nyt olisin valmis tekemään mitä vaan, erään Naishenkilön hlötiedoista..
ja ainut oljenkorsi(ko) on tämä palsta :D kuinka katkeransuloistaaa - radiopää
Älä muutu kirjoitti:
Asialle olisi tehtävissä jotain, koska eihän tälläistä piinaa kestä :)
Just nyt olisin valmis tekemään mitä vaan, erään Naishenkilön hlötiedoista..
ja ainut oljenkorsi(ko) on tämä palsta :D kuinka katkeransuloistaaapäästän sut piinasta tän suhteen:
alue on 02. Ei osu kuitenkaan :( - Älä muutu
radiopää kirjoitti:
päästän sut piinasta tän suhteen:
alue on 02. Ei osu kuitenkaan :(Ei valitettavasti :) Kirjoititko radiopää aloituksen?
- radiopää
Älä muutu kirjoitti:
Ei valitettavasti :) Kirjoititko radiopää aloituksen?
en
Hyvää viikonloppua
- lottoaja
silarit check
uberbitchiness check - ykykykyksi
no en oikeastaan, ennemminkin olen vaan ihaillut niiden visuaalista, naisellista kauneutta.
Jos ei mies uneksi kourivansa naisen rintoja, niin se on sairas :).
Rinnat. Nuo luonnon muovaamat mestariteokset. Mieli ja sydän lepää, kun niitä tuijottaa.
Samalla terveystietoisena tiedän, että ne pidentävät miehen elämää.
http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/artikkeli.shtml/1027017
Pitkää ikää ja rintojen katselua, miehet !- :)
Ikävä tuottaa sinulle pettymys, mutta uutisankka: http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/artikkeli.shtml/1027045
:) kirjoitti:
Ikävä tuottaa sinulle pettymys, mutta uutisankka: http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/artikkeli.shtml/1027045
Doh ! :) Olisit nyt vain antanut minun ja muiden pitää tuo blacepo-efekti. Ainakin minulle siitä tulee hyvä mieli ja mielen voima on tietyissä tilanteissa kehoakin voimakkaampi voima.
- Anna Anteeex
Mun keho ihan huutaa päästä suhun kiinni, kun ajattelen sinua rinnat mukaanlukien.. välillä en pysty edes liikkumaan, pakko olla jonkunlainen telepaattinen yhteys meidän välillä, kai sinäkin tunnet sen? Tämä on minulle ainakin täysin uutta ja vahvin kokemus ikinä, jota en haluaisi hukata enempää..... :|
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449271
- 785802
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414306- 583824
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553536Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313409- 472638
- 342172
- 401970