Ihan vaan kysäsen MIES jos toinenkin,...

Punkun vaikutus

;;; että ootko haaveillut puristelevasi ja kähmiväsi suuria antoisia rintojani ihan vaan päiväunelmissasi tai yökin semmosissa?

24

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei so

      Kenelle naisen rinnat ja niiden kuppikoko on joitain muuta tärkeämpää ja hekumaalista niin voi vastata.

    • höh...

      Olen. Ei sun rinnat olleet suuren suuret mitä muistan mutta tosi kaunis olit (hän) silti. Ja mä tykkäsin sun (hänen) Pepusta

    • tyylii pittöö olla

      elä ou noi tyrkky, ei kiv voo eikä tie yhtää miel, päinvastoi

    • mut_kiinnostas

      ei ne ny niin isot oo :)

      • mut ei pienetkään

        et voi muuta väittää!


      • mut_kiinnostas
        mut ei pienetkään kirjoitti:

        et voi muuta väittää!

        no ei mitkään minit , mut ei niil nii väliä oo


      • no millä sit on
        mut_kiinnostas kirjoitti:

        no ei mitkään minit , mut ei niil nii väliä oo

        väliä? :)


      • mut_kiinnostas
        no millä sit on kirjoitti:

        väliä? :)

        sanoit että ne ois isot .


      • etkö osaa lukea?
        mut_kiinnostas kirjoitti:

        sanoit että ne ois isot .

        vai välttelitkö vain kysymykseen vastaamista leikkimällä tyhmää?


      • mut_kiinnostas
        etkö osaa lukea? kirjoitti:

        vai välttelitkö vain kysymykseen vastaamista leikkimällä tyhmää?

        mut ei ne isot oo vaikka niin sanoit.


      • kysyin millä
        mut_kiinnostas kirjoitti:

        mut ei ne isot oo vaikka niin sanoit.

        on väliä? muttet vastannu.


    • Ru.kun vaikutus

      Ooooon ovat varmaan D vaikka vähän ovat entisestä nuppu ajastaan...Joo ihailin niitä jo silloin kun olit jotain 15-16v hyvin oot säilynyt muutenkin. salaa vaan kualaan. haaveissa oot vain.

    • Älä muutu

      Totta ihmeessä olen haaveillut, miten muka voisin sivuuttaa sen tosiasian, että niillä todellakin on kokoa ja ne ovat osa sinua. Luonnollinen halu, sua olis ihana näplätä muutenkin, olet niin uskomattoman naisellinen, mitä luonnollisen naisen kuuluu olla. Kiitos sinusta! :)

      • radiopää

        aaaaaaaaaarrghhhhhhhhhh, ei tollasta tekstiä tänne, riutuu Miehen kaipuusta :(


      • Älä muutu
        radiopää kirjoitti:

        aaaaaaaaaarrghhhhhhhhhh, ei tollasta tekstiä tänne, riutuu Miehen kaipuusta :(

        Asialle olisi tehtävissä jotain, koska eihän tälläistä piinaa kestä :)
        Just nyt olisin valmis tekemään mitä vaan, erään Naishenkilön hlötiedoista..
        ja ainut oljenkorsi(ko) on tämä palsta :D kuinka katkeransuloistaaa


      • radiopää
        Älä muutu kirjoitti:

        Asialle olisi tehtävissä jotain, koska eihän tälläistä piinaa kestä :)
        Just nyt olisin valmis tekemään mitä vaan, erään Naishenkilön hlötiedoista..
        ja ainut oljenkorsi(ko) on tämä palsta :D kuinka katkeransuloistaaa

        päästän sut piinasta tän suhteen:
        alue on 02. Ei osu kuitenkaan :(


      • Älä muutu
        radiopää kirjoitti:

        päästän sut piinasta tän suhteen:
        alue on 02. Ei osu kuitenkaan :(

        Ei valitettavasti :) Kirjoititko radiopää aloituksen?


      • radiopää
        Älä muutu kirjoitti:

        Ei valitettavasti :) Kirjoititko radiopää aloituksen?

        en
        Hyvää viikonloppua


    • lottoaja

      silarit check
      uberbitchiness check

    • ykykykyksi

      no en oikeastaan, ennemminkin olen vaan ihaillut niiden visuaalista, naisellista kauneutta.

    • Jos ei mies uneksi kourivansa naisen rintoja, niin se on sairas :).

      Rinnat. Nuo luonnon muovaamat mestariteokset. Mieli ja sydän lepää, kun niitä tuijottaa.

      Samalla terveystietoisena tiedän, että ne pidentävät miehen elämää.
      http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/artikkeli.shtml/1027017

      Pitkää ikää ja rintojen katselua, miehet !

    • Anna Anteeex

      Mun keho ihan huutaa päästä suhun kiinni, kun ajattelen sinua rinnat mukaanlukien.. välillä en pysty edes liikkumaan, pakko olla jonkunlainen telepaattinen yhteys meidän välillä, kai sinäkin tunnet sen? Tämä on minulle ainakin täysin uutta ja vahvin kokemus ikinä, jota en haluaisi hukata enempää..... :|

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe