Onko olemassa tyttöjä joita kiinnostavat fantasia/scifimäiset pelit,leffat,sarjat,kirjat yms ja kuitenkin elävät myös omaa elämää ja huolehtivat ulkonäöstä ja kropasta, eivätkä ole ns. nörttejä?
Fantasia/scifi likkoja?
7
132
Vastaukset
- vapaudenkaipuu
On?
Tai peleistä en tiije- James-95
Tutkimusten mukaan 1/3 pelaajista on tyttöjä ja kyllähän sinne silmääkin maittavia mahtuu :)
- Jebuliste
Aikä jännä ja kummalla puolta kahtakymppiä olet?
Vähän jotenki kiinnostanu joskus ihan vaan sellane tyttötuttava jonka kanssa vois olla ihan vaan vapaasti kaveri ja samanlaisia kiinnostuksia. Turhauttavaa tulla toimeen tyttöjen kanssa puhumalla asioista mitkä eivät pätkävertaa kiinnosta. Niin oli nyt ihan yleisesti kysyttävä kun suurimmalla osalla likoista tuntuu toi kiinnostus suuntautuva joko shoppailu/poppailu tai poltto,pilvi,pano puolelle, tai sit ainakin peittävät hyvin muut kiinnostuksensa :) Propsit sinulle jos tunnistat tyypin avassani. :D
Tosin varsinaisesti näyteltyjä sarjoja katson muutenkin aika vähän, kun kerran on nyt otettu tämä weeaboo linja. Tuhat ja yksi kertaa on pitänyt alkaa katsomaan Doctor Whota ja Supernaturalia lähipiirin villistä ihkuttamisesta johtuen, mutta se on jotenkin aina jäänyt...- Jebuliste
Ei kyllä mitää hajua mikä toi on :)
Doctor Whostakaan koskaan kullu ja supernaturalia en vaan koskaan oo eksynyt kattomaan vaikka on suositeltukin.
Viimesin sarja jota katoin oli spartacus. - vapaudenkaipuu
Supernatural on kyllä hyvä... se vaan vähän jäi kun teeveekin jäi. Mutta oli joo yksi niistä harvoista tv-sarjoista joita olen eläissäni seurannut hetkeäkään :D
Leffat on helpompia, kun ne voi kattoa kerralla loppuun. - Jebuliste
Kaikista sarjoista mitä oon elämäni aikana nähnyt voin helposti sanoa että game of thrones on aivan ylivoimaisesti paras. Se on kuin elokuva joka jakso itsessään,täysin arvaamaton ja ei siitä vain voi löytää huonoja puolia. Melkein väittäisin että on parempi kuin sormusten trilogiakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427