Fantasia/scifi likkoja?

Jebuliste

Onko olemassa tyttöjä joita kiinnostavat fantasia/scifimäiset pelit,leffat,sarjat,kirjat yms ja kuitenkin elävät myös omaa elämää ja huolehtivat ulkonäöstä ja kropasta, eivätkä ole ns. nörttejä?

7

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapaudenkaipuu

      On?

      Tai peleistä en tiije

      • James-95

        Tutkimusten mukaan 1/3 pelaajista on tyttöjä ja kyllähän sinne silmääkin maittavia mahtuu :)


    • Jebuliste

      Aikä jännä ja kummalla puolta kahtakymppiä olet?
      Vähän jotenki kiinnostanu joskus ihan vaan sellane tyttötuttava jonka kanssa vois olla ihan vaan vapaasti kaveri ja samanlaisia kiinnostuksia. Turhauttavaa tulla toimeen tyttöjen kanssa puhumalla asioista mitkä eivät pätkävertaa kiinnosta. Niin oli nyt ihan yleisesti kysyttävä kun suurimmalla osalla likoista tuntuu toi kiinnostus suuntautuva joko shoppailu/poppailu tai poltto,pilvi,pano puolelle, tai sit ainakin peittävät hyvin muut kiinnostuksensa :)

    • Propsit sinulle jos tunnistat tyypin avassani. :D

      Tosin varsinaisesti näyteltyjä sarjoja katson muutenkin aika vähän, kun kerran on nyt otettu tämä weeaboo linja. Tuhat ja yksi kertaa on pitänyt alkaa katsomaan Doctor Whota ja Supernaturalia lähipiirin villistä ihkuttamisesta johtuen, mutta se on jotenkin aina jäänyt...

    • Jebuliste

      Ei kyllä mitää hajua mikä toi on :)

      Doctor Whostakaan koskaan kullu ja supernaturalia en vaan koskaan oo eksynyt kattomaan vaikka on suositeltukin.
      Viimesin sarja jota katoin oli spartacus.

    • vapaudenkaipuu

      Supernatural on kyllä hyvä... se vaan vähän jäi kun teeveekin jäi. Mutta oli joo yksi niistä harvoista tv-sarjoista joita olen eläissäni seurannut hetkeäkään :D

      Leffat on helpompia, kun ne voi kattoa kerralla loppuun.

    • Jebuliste

      Kaikista sarjoista mitä oon elämäni aikana nähnyt voin helposti sanoa että game of thrones on aivan ylivoimaisesti paras. Se on kuin elokuva joka jakso itsessään,täysin arvaamaton ja ei siitä vain voi löytää huonoja puolia. Melkein väittäisin että on parempi kuin sormusten trilogiakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe