Onko olemassa tyttöjä joita kiinnostavat fantasia/scifimäiset pelit,leffat,sarjat,kirjat yms ja kuitenkin elävät myös omaa elämää ja huolehtivat ulkonäöstä ja kropasta, eivätkä ole ns. nörttejä?
Fantasia/scifi likkoja?
7
132
Vastaukset
- vapaudenkaipuu
On?
Tai peleistä en tiije- James-95
Tutkimusten mukaan 1/3 pelaajista on tyttöjä ja kyllähän sinne silmääkin maittavia mahtuu :)
- Jebuliste
Aikä jännä ja kummalla puolta kahtakymppiä olet?
Vähän jotenki kiinnostanu joskus ihan vaan sellane tyttötuttava jonka kanssa vois olla ihan vaan vapaasti kaveri ja samanlaisia kiinnostuksia. Turhauttavaa tulla toimeen tyttöjen kanssa puhumalla asioista mitkä eivät pätkävertaa kiinnosta. Niin oli nyt ihan yleisesti kysyttävä kun suurimmalla osalla likoista tuntuu toi kiinnostus suuntautuva joko shoppailu/poppailu tai poltto,pilvi,pano puolelle, tai sit ainakin peittävät hyvin muut kiinnostuksensa :) Propsit sinulle jos tunnistat tyypin avassani. :D
Tosin varsinaisesti näyteltyjä sarjoja katson muutenkin aika vähän, kun kerran on nyt otettu tämä weeaboo linja. Tuhat ja yksi kertaa on pitänyt alkaa katsomaan Doctor Whota ja Supernaturalia lähipiirin villistä ihkuttamisesta johtuen, mutta se on jotenkin aina jäänyt...- Jebuliste
Ei kyllä mitää hajua mikä toi on :)
Doctor Whostakaan koskaan kullu ja supernaturalia en vaan koskaan oo eksynyt kattomaan vaikka on suositeltukin.
Viimesin sarja jota katoin oli spartacus. - vapaudenkaipuu
Supernatural on kyllä hyvä... se vaan vähän jäi kun teeveekin jäi. Mutta oli joo yksi niistä harvoista tv-sarjoista joita olen eläissäni seurannut hetkeäkään :D
Leffat on helpompia, kun ne voi kattoa kerralla loppuun. - Jebuliste
Kaikista sarjoista mitä oon elämäni aikana nähnyt voin helposti sanoa että game of thrones on aivan ylivoimaisesti paras. Se on kuin elokuva joka jakso itsessään,täysin arvaamaton ja ei siitä vain voi löytää huonoja puolia. Melkein väittäisin että on parempi kuin sormusten trilogiakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481