Kielimatkalle Kaliforniaan

Kalifornia<3

... joo ja mahdollisesti L.A:n. Lähtisin kaverini kanssa kielimatkalle sinne joskus kesällä 2013. Mahdollisesti EF:n kautta.... koska se on halvempi.
Olen myös katsonut STS:n , mutta siellä se on ainakin 1000 euroa enemmän. Mutta EF:llä on jotain lisämaksuja joistain erillisistä reissuista, esimerkiksi Disney Landiin, mutta STS:llä pääsee mm. sinnekin "ilmaiseksi" (eli sisältyy hintaan).

Millaisia isäntäperheitä siellä losissa on? Onko ne suositeltavia. KOKEMUKSIA?

Onko joku tiestä ollut kaliforniassa kielimatkalla? Kiva jos kerrotte kokemuksianne, kun ei tuolla EF:n sivulla (tai STS:llä) niitä löydy paljoa. :---)

6

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalifornia<3

up

• tyttö

Muakin kiinnostaa. Mutta mä oon todennäköisesti menossa L.A:han kun oon 17 vuotta eli 2014 kesällä.

• juupajuuhh

Itekkin aion lähteä 2013... :)

• californiandreamer

minäkin lähdössä Losiin 2013 bestiksen kans, EF:n kautta ja varaukset tehtii viime viikolla(: Infotilaisuudessa ainaki vaikutti et paikka ois tosi hyvä, ja siis mun käsityksen mukaan nää Amerikan kielimatkat on EF:llä paljon parempitasosia kun muiden maiden, et järjestelyt siinä kohteessa jotenkin erilaisii. Ja lisäks siellä ei makseta isäntäperheille mitään, toisin ku esim. Maltalla. Eli siellä ainakin voi luottaa siihen, että perheet on mukana omasta tahdosta. Ja se kuka sen tilaisuuden piti oli itse ollut kaksi kertaa kielimatkalla EF:n kautta, Maltalla ja Briteissä ja oli tosi tyytyväinen ja näiden matkojen seurauksen halunnut sitten myös työskennellä EF:llä, ensin oli ollut liiderinä ja nykyään täällä Suomen EF-toimistolla. Niin ja kandee tilata se EF:n katalogi, siellä lukee että mitkä on kohteessa varattavia eli ei sisälly hintaan, maksaa esim. Disneyland 50-90e ja vklmatkat 150e yms, en nyt tarkalleen muista kun joku noita joskus kertoili mulle. Mutta Amerikassa ei yleensä pääse samaan hostperheeseen kaverin kanssa jos on kaverin kanssa lähdössä, mutta kaikki suomalaiset sijoitetaan kuulemma 70km etäisyydelle toisistaan ja kandee silti toivoa sitä että pääsis samaan perheeseen, voi olla mahdollista ja lisäksi sitten ne tietää että olette kavereita ja sijoittaa teidät niin lähelle kuin pystyy. Ja nämä EF:n työntekijän tietoja eli pitäis olla luotettavia, noi lisäaktiviteettien hinnat oon kuullu matkalla olleilta.

• en tiedä?

Mikä on kielimatka?
      Mikä on EF?
      Ite tahtoisin lähteä kans LA:han, mutta en tiedä, miten onnistuu.-...

• -96

mäkin oon ehkä menossa ensi vuonna (2013) kileimtakalle kaliforniaan jos vaan saan vähä itekki rahaa kerättyy(: mut en vaan oikeen tiedä siitä paljon mitään. ja ku oon menos muutenki varmaan yksin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      172
      7143
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      67
      2906
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2208
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      67
      1395
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      365
      1346
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      1284
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      19
      1219
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1030
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      998
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      990
    Aihe