Kielimatkalle Kaliforniaan

Kalifornia<3

... joo ja mahdollisesti L.A:n. Lähtisin kaverini kanssa kielimatkalle sinne joskus kesällä 2013. Mahdollisesti EF:n kautta.... koska se on halvempi.
Olen myös katsonut STS:n , mutta siellä se on ainakin 1000 euroa enemmän. Mutta EF:llä on jotain lisämaksuja joistain erillisistä reissuista, esimerkiksi Disney Landiin, mutta STS:llä pääsee mm. sinnekin "ilmaiseksi" (eli sisältyy hintaan).

Millaisia isäntäperheitä siellä losissa on? Onko ne suositeltavia. KOKEMUKSIA?

Onko joku tiestä ollut kaliforniassa kielimatkalla? Kiva jos kerrotte kokemuksianne, kun ei tuolla EF:n sivulla (tai STS:llä) niitä löydy paljoa. :---)

6

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalifornia<3

      up

    • tyttö

      Muakin kiinnostaa. Mutta mä oon todennäköisesti menossa L.A:han kun oon 17 vuotta eli 2014 kesällä.

    • juupajuuhh

      Itekkin aion lähteä 2013... :)

    • californiandreamer

      minäkin lähdössä Losiin 2013 bestiksen kans, EF:n kautta ja varaukset tehtii viime viikolla(: Infotilaisuudessa ainaki vaikutti et paikka ois tosi hyvä, ja siis mun käsityksen mukaan nää Amerikan kielimatkat on EF:llä paljon parempitasosia kun muiden maiden, et järjestelyt siinä kohteessa jotenkin erilaisii. Ja lisäks siellä ei makseta isäntäperheille mitään, toisin ku esim. Maltalla. Eli siellä ainakin voi luottaa siihen, että perheet on mukana omasta tahdosta. Ja se kuka sen tilaisuuden piti oli itse ollut kaksi kertaa kielimatkalla EF:n kautta, Maltalla ja Briteissä ja oli tosi tyytyväinen ja näiden matkojen seurauksen halunnut sitten myös työskennellä EF:llä, ensin oli ollut liiderinä ja nykyään täällä Suomen EF-toimistolla. Niin ja kandee tilata se EF:n katalogi, siellä lukee että mitkä on kohteessa varattavia eli ei sisälly hintaan, maksaa esim. Disneyland 50-90e ja vklmatkat 150e yms, en nyt tarkalleen muista kun joku noita joskus kertoili mulle. Mutta Amerikassa ei yleensä pääse samaan hostperheeseen kaverin kanssa jos on kaverin kanssa lähdössä, mutta kaikki suomalaiset sijoitetaan kuulemma 70km etäisyydelle toisistaan ja kandee silti toivoa sitä että pääsis samaan perheeseen, voi olla mahdollista ja lisäksi sitten ne tietää että olette kavereita ja sijoittaa teidät niin lähelle kuin pystyy. Ja nämä EF:n työntekijän tietoja eli pitäis olla luotettavia, noi lisäaktiviteettien hinnat oon kuullu matkalla olleilta.

    • en tiedä?

      Mikä on kielimatka?
      Mikä on EF?
      Ite tahtoisin lähteä kans LA:han, mutta en tiedä, miten onnistuu.-...

    • -96

      mäkin oon ehkä menossa ensi vuonna (2013) kileimtakalle kaliforniaan jos vaan saan vähä itekki rahaa kerättyy(: mut en vaan oikeen tiedä siitä paljon mitään. ja ku oon menos muutenki varmaan yksin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe