Haluaisitko

pohdimpahan

palata menneeseen? kaduttaako jokin?

19

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :::::::::::
    • Kaduttaa,

      Haluaisin ehdottomasti aloittaa tyhjältä pöydältä uudelleen, osaisin jo paremmin
      ja tietäisin enemmän.

    • Kyllä.

      Haluaisin.

    • Van...C

      Hmmmm,joo kadun vaan naimisiinmenoani,,ole saatan.anmoinen saunominen sitten erotessa. Ainoa plussa koko hommasta-------> sain melkein aatelilisen sukunimen:)

    • Niin kovin moni

      asia kaduttaa, tyrin kaiken. :/

    • Parempi katsoa kuin

      Koska menneeseen ei voi palata, yritän tehdä joka hetkestä edellistä paremman. Eipä oikeastaan kaduta mikään. Yritän elää niin, ettei tarvitse katua. :)

      • työlästä?

        Mites sujuu joka hetken parantaminen?


      • Parempi katsoa kuin
        työlästä? kirjoitti:

        Mites sujuu joka hetken parantaminen?

        Tämä hetki ei ole yhtään sen parempi kuin edellinenkään. :/

        Yritystä kuitenkin on. :)


    • mennää

      Onks sul aikakone? mennää tulevaisuuteen, vuoteen 3000 moikka mitä sinne kuuluu

      • .

        Vakavasti; kaduttaa. Mutta menneet on menneitä, tulevaisuus on se mitä kohti jokaisen pitää koittaa elää.


      • ..
        . kirjoitti:

        Vakavasti; kaduttaa. Mutta menneet on menneitä, tulevaisuus on se mitä kohti jokaisen pitää koittaa elää.

        On kaduttanut moni muukin asia eletyssä elämässä.


    • ei koskaan

      Ihan tarpeeks jo kärsinyt hänen takiaan, että eipä ole mitään tarvetta palata menneeseen..

    • 14

      kaduttaa se että aina me palattiin menneeseen kun olisi pitänyt aloittaa uudestaan alusta

    • kuinka kauas

      ???

    • onpa sitä tyhmä

      tottakai kadun. moniakin asiota. varsinkin sitä että en ole kuunnellut sisintäni tarpeeksi. varoituskellot ovat soinneet monesti ja silti olen tehnyt juuri päinvastoin kuin olisi ollut viisasta. soi ne sinunkin kohdallasi. viimeistään silloin kun löit käteeni ensimmäisen uhkauskirjeesi olisi pitänyt toimia. toisaalta siitäkin seurasi jotain hyvää. pahuutesi koko laajuus aukeni myöhemmin. ja onhan ne aina todistusaineistona tarvittaessa

    • sellainen olen ja py

      Mikään ei kaduta. Olen aina yrittänyt parhaani, parempaan en kykene. Se riittää mihin riittää. Odotan aina uusia aamuja.

    • mennyt mikä mennyt

      Haluaisin palata.Kaduttaa oma käytökseni.

    • Mikään ei kaduta. Kaikki päätökset on tullut tehtyä sen hetkisen tilanteen mukaisesti. Jälkikäteen voi asioita harmitella, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi. Pitää vaan pyytää anteeksi ja antaa itselle anteeksi. Ja tärkeintä. Oppia siitä ja tehdä asiat toisin. Pään hakkaaminen seinään ei helpota päänsärkyä. Se yleensä pahentaa sitä.

    • hän OLI rakkain

      Jonkin aikaa kadutti, ei onneksi enää. Aika teki tehtävänsä, jäi kaunis muisto ja lämmin ajatus. Ikinä en häntä voisi vihata tai toivoa pahaa.:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe