Kaikilla muilla paitsi mulla..?

huohhh:((

Kaikilla muilla on ollut jo poikaystävä tai edes joku säätö, mutta itselläni ollut ketään :( Olen siis 17 vuotias tyttö enkä oo ikinä ees seurustellu/suudellu jne.. Alkaa vähän jo masentaa että eikö sitte kukaa huoli mua ikinä.. oon sitte varmaa nii läski ja persenaamane ihminen.

Harrastuksista ei ole löytynyt yhtään poikaystävää, vaikka siellä poikakavereita onkin. Yhteen olin todella kusessa mutta hän alkoikin seurustella ystäväni kanssa..

26

2055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä huoli99999

      Jotkut saavat ekan seurustelu kumppanin vasta yli 20 vuotiaana. Varmasti sinä vielä saat jonkun kunhan et mikään hirveä tötterö ole.
      Minä olen vasta 14v (poika) ja tuntuu itsestäni siltä että voisin jo seurustella aivan hyvin. Vaikka se joillain venyy myöhään ja jotkut saavat jo 12 vuotiaana niin kyllä lähes kaikki ihmiset sen löytävät jossakin vaiheessa. Täytyy kyllä myöntää että itse haluaisin ekan siinä viimeistään 16 vuotiaana enkä yli 20 vuotiaana, koska musta tuntuu jotenkin ainutlaatuisemmalta, erikoisemmalta, jännemmältä ja mukavammalta aloittaa siinä 15 vuotiaana kuin paljon vanhempana. Oletko sä mitä mieltä? Olisiko parempi aloittaa alle 20 vai yli 20 vuotiaana? Millon susta olis kivoin? Oisitko halunnut aloittaa jo vuosia sitten?

      • huohhh:((

        Hmm omast mielest oisin voinu alottaa jo vaikka 15 vuotiaana, mutta niin ei oo käyny. Haluaisin että enne ku oon 20.. Täs on viel seki että suku painostaa hankkimaa poikaystävän.


      • Anonyymi
        huohhh:(( kirjoitti:

        Hmm omast mielest oisin voinu alottaa jo vaikka 15 vuotiaana, mutta niin ei oo käyny. Haluaisin että enne ku oon 20.. Täs on viel seki että suku painostaa hankkimaa poikaystävän.

        No ei miullakaan oo jätkää


    • Nööön

      Kerros jotain itsestäs. :)

    • 16w nuorimies

      Tiedän tunteen. Ite ajattelen asiaa päivittäin, koko ajan enemmän. En ole koskaan seurustellut tai suudellut ketään. Mielestäni olisin valmis ja haluaisin kokea tai tuntea jotakin jonkun kanssa. Se tuntuu ajatuksena ihanalta. :)

      En ihastu usein, mutta kun niin käy, kaikki muu unohtuu. Se on ihana tunne ja kaipaan sitä silloinkin kun sitä ei ole..

      Tsemppiä! Löydät ihan varmasti vielä jonkun! Toivon itsekin löytäväni ja uskon siihen, vaikka se välillä sattuukin...

      • Nööön

        no asentees meinaa kyl ihan muuta miks et kysyny alottajan meseä? Häääh? :D
        Parempi tutustua jokaiseen mahollisuuteen ei sitä tiiä vaikka joskus nappaiski.


    • Hopesssg

      oon 17v poika ja juuri äskettäin koin ensisuudelman ja muutenkin oli ihan kunnon vakava juttu. joten etköhän löydä mukavan pojan ajallas, kunhan et ole mikään sairaaloisen lihava. sillä nuoret pohat harvoin katsoo isoja tyttöjä mutta vanhemmalla iällä miehet katselee jo vähän muutakin kuin muotoja.

    • huohhh:((

      Toivotaan toivotaan (:
      Een mie sairaalloisen lihava oo. Käyn salilla lähes joka päivä (en siis ole mikään massan kasvattaja) toiset treenit pari kertaa viikos. Oon vähä pyöreempi mut usein myös helvetin paljo paremmas kunnos ku jotkut laiheliinit :pp ja sitä paitsi olen laihempi kuin tuttuni, joka painaa n. 7 kg vähemmän :o

      Luonteesta sen verran, että tykkään urheilusta (tykkään myös katsoa sitä^^) ja oon aika sosiaalinen ja huumorintajuu löytyy paljon. Ehkä se, että oon aika varautunu uusien ihmisten seurassa, hankaloittaa elämää

    • Itse olen 18 vuotias poika (mies) ja ollut yhtälailla vailla "rakkautta" tähän asti. Noin viikko sitten koin ensisuudelman ja olen ensimmäistä kertaa parisuhteessa. Kyllä se kaikille tulee se tilaisuus. Itselläkin tuli ihan sattumalta (yhteisten kavereitten kautta.) Älä liikaa mieti ulkonäköäsi, vaan ole oma itsesi. Muut eivät näe samaa "totuutta" kuin sinä näet itsestäsi! Olemalla sitä mitä oikeasti olet, saat sinun tyyppisistä kiinnostuneiden huomion parhaiten. Tartu tilaisuuksiin joissa uskot ja toivot olevan joitain mahdollisuuksia. Älä edes välttämättä lähesty ihmisiä saurustelumielellä, vaan ihan kaveripohjalta. Jos molemmilla on kiinnostusta, niin pitempikin kaverisuhde ei ole haitaksi.

    • Nööön

      Itsekin pidän urheilusta. I cant live whitout it. Mut erityisemmin en kyl seuraa ,ehkä MM kisoista jotai finaalin tapasia :d
      Vaati kyl aika hyvää itsekuria et salilla jaksaa käydä vetää aerobisia reenejä blussaa siitä :)

      • huohhh:((

        (: urheilun kans sama homma: cant live without it... No siis munki urheilu nyt rajautuu tyylii MM kisoihin koska en oo mikää sm-liiga fani :D enemmä tykkään harrastaa ku kattoo :p
        No sitä itsekuria on kertyny täs vähä vuosien varrella.. Kilpailuihin valmistautumine on vaatinu sit aika paljo


      • Nööön
        huohhh:(( kirjoitti:

        (: urheilun kans sama homma: cant live without it... No siis munki urheilu nyt rajautuu tyylii MM kisoihin koska en oo mikää sm-liiga fani :D enemmä tykkään harrastaa ku kattoo :p
        No sitä itsekuria on kertyny täs vähä vuosien varrella.. Kilpailuihin valmistautumine on vaatinu sit aika paljo

        Niin mitä harrastat?


    • Just someone-

      tääl ois 17v poika hesas. ihan urheilullinenki ;) lisää mese jos haluut jutella
      [email protected]

    • .

      .

    • f0r_3v3r_4l0n3

      Mua ärsyttää ku lähimmillä kavereillani kaveriporukassa (paitsi yhellä) on jätkät! totta kai oon ilonen niitten puolesta, mut alkaa pistää vituttaa tää mun aavikoitunu mies tilanne. Ku alan miettii mun elämän miehii, nii nään vaa pyörivii risupalloja ja vitusti hiekkaa !!

      No... Onneks meen mun parhaan ystävän (jol on ollu muutama komee mies seurustelusuhteessa!!!!!!!!!!!!!!) LAIVALLE tässä parin viikon päästä. Isken sielt vaik viiksekkään naisen saatana :D Ei, mut tosissaa ahistaa olla yhen toisen kaverin lisäks ainut kel ei oo ollu kunnon parisuhdetta. Ois kiva kokee semmone, eikä vaa semmost kännistä lääppimistä. Meiät on varmaa kirottu sen mun kaverin kaa, ku ollaa tunnettu liia kaua toisemme :DD AH! anteeks ku avauduin ja tais lentää ohi aiheenki, mut ärsyttää! :(

    • IlmuVee

      Sinulla on melko huono onni, koska minulla on jo poikaystävä ja olen 14 vuotta. Mielestäni homoseksuaalisuudessa ei ole mitään pahaa.

      • TO

        niinpä!


    • arvidude

      Olen samaa mieltä, vaikka saankin tyydytystä ruoasta.

    • mulZuforlife

      Minä saan tyydytystä iskäni pilistä

    • Onni-HANI

      AI SAAMARI!

      • ilmuBoi(fresh)

        työnsix sormes perceesees t ilmuboi


    • 236g434

      Juu täällä 20v nuori mies eikä vielä ainoatakaan seurustelukokemusta elämäni aikana. Ei edes ystäviä. Jos joku tulee elämään ilman kumppania lopun ikäänsä, se olen minä. Ei kukaan muu voi olla näin sosiaalisesti vammainen ja syrjäytynyt...

    • 7454512

      ^ Sama homma, mutta asenteeni on huomattavasti parempi. Sanotaan nyt näin, että ikää löytyy saman verran, mutta mitään todellisia ystäviä ei oikeastaan ole. Kavereita nyt koulussa on muutamia ihan jees tyyppejä, mutta seurustelusuhdetta ei ole koskaan ollu. Mut joo, kyl se tästä.. Xd

    • es aksu

      m0

      • ishkä

        MUlzuuuuuuuuuuuu


    • huohin

      "Alkaa vähän jo masentaa..."

      Jo? No jo se on aikakin masentua, olethan JO 17v. Oletko JO miettinyt hakeutumista lääkärille JO?

      "oon sitte varmaa nii läski ja persenaamane ihminen."

      onhan tuo mahdollista. Läskin saa pois laihduttamalla, persnaamaisuutta ei millään.

      "Yhteen olin todella kusessa mutta hän alkoikin seurustella ystäväni kanssa"

      Kusenhajuiset tytöt eivät ole tällä hetkellä in. Suosittelen käymään pesulla, vaihtamaan alusvaatteet säännöllisesti ja pissaamaan jatkossa istualteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe