Ihan hyvää musiikkia soittaa tämä orkesteri mutta mitä ihmettä tekee tuo Niemi koikkelehtimassa sen edessä kun "johtaminen" on samaa tasoa kuin hömppäsarja Kuorosodassa. Pelkkää pomppimista ja omituista pelleilyä.
Tänään katsoin Valkea Ruusu-ohjelman ja oli ihan kiva nähdä ja kuulla kerrankin Hanna Pakaristakin joka oli suosikkini Idolsissa, mutta mitä kummaa musiikkia Hanna esittää... ei mitään hyvää noissa biiseissä. Hänestä olisi vaikka mihin.
Riku Niemi Orchestra
ihan jees muuten
3
171
Vastaukset
- Tanssiswingiä
Olihan Hannan biisit hiukan eri kuin mitä yleensä esittää. Rikun bändi soittaa ensisijaisesti tanssiswingiä ja myös Hannan ohjelmisto oli sovitettu sen mukaiseksi. Olisi ollut hyvä ohjelmisto tanssilavoille, mutta oli myös hyvää kuultavaa.
- paska5veisaa
hohhoijaaaa täyttä paskaa
- vitunpaskis
Miks vitussa kuuntelette täyttä roskaa tollane melu on vaarallista ihmiselle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813015Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911726Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831571- 1371432
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1571334
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591263Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981197Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821197- 831182