Ihan hyvää musiikkia soittaa tämä orkesteri mutta mitä ihmettä tekee tuo Niemi koikkelehtimassa sen edessä kun "johtaminen" on samaa tasoa kuin hömppäsarja Kuorosodassa. Pelkkää pomppimista ja omituista pelleilyä.
Tänään katsoin Valkea Ruusu-ohjelman ja oli ihan kiva nähdä ja kuulla kerrankin Hanna Pakaristakin joka oli suosikkini Idolsissa, mutta mitä kummaa musiikkia Hanna esittää... ei mitään hyvää noissa biiseissä. Hänestä olisi vaikka mihin.
Riku Niemi Orchestra
ihan jees muuten
3
177
Vastaukset
- Tanssiswingiä
Olihan Hannan biisit hiukan eri kuin mitä yleensä esittää. Rikun bändi soittaa ensisijaisesti tanssiswingiä ja myös Hannan ohjelmisto oli sovitettu sen mukaiseksi. Olisi ollut hyvä ohjelmisto tanssilavoille, mutta oli myös hyvää kuultavaa.
- paska5veisaa
hohhoijaaaa täyttä paskaa
- vitunpaskis
Miks vitussa kuuntelette täyttä roskaa tollane melu on vaarallista ihmiselle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664470
- 1053495
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373190Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472473
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52119- 222004
- 1961897
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91408