Riku Niemi Orchestra

ihan jees muuten

Ihan hyvää musiikkia soittaa tämä orkesteri mutta mitä ihmettä tekee tuo Niemi koikkelehtimassa sen edessä kun "johtaminen" on samaa tasoa kuin hömppäsarja Kuorosodassa. Pelkkää pomppimista ja omituista pelleilyä.
Tänään katsoin Valkea Ruusu-ohjelman ja oli ihan kiva nähdä ja kuulla kerrankin Hanna Pakaristakin joka oli suosikkini Idolsissa, mutta mitä kummaa musiikkia Hanna esittää... ei mitään hyvää noissa biiseissä. Hänestä olisi vaikka mihin.

3

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tanssiswingiä

Olihan Hannan biisit hiukan eri kuin mitä yleensä esittää. Rikun bändi soittaa ensisijaisesti tanssiswingiä ja myös Hannan ohjelmisto oli sovitettu sen mukaiseksi. Olisi ollut hyvä ohjelmisto tanssilavoille, mutta oli myös hyvää kuultavaa.

• paska5veisaa

hohhoijaaaa täyttä paskaa

• vitunpaskis

Miks vitussa kuuntelette täyttä roskaa tollane melu on vaarallista ihmiselle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3139
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3037
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2902
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2574
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      43
      2088
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1657
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1629
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1610
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe