Pah, nyt loppu ymmärrys ja rupeen nunnaks!

haistakaapaska sitte

hah miten voi sattua että kolme miestä jotka olen tavannut parin vuoden sisällä ovat kaikki jollain tapaa samanlaisia, vaikea isäsuhde(isä kuollut), juuri eronneita ja menneessä eläneitä ja muitakin samoja piirteitä ja kenestäkään ei ole saanut mitään selvää! seura kelpaa aina silloin tällöin ja lässytetään silloin kaikkea turhaa paskaa, miksi, jos eivät sitä edes tarkoita! ei minua tarvitse hirveesti vakuutella jos on pelkän seksin perässsä! ja aina avautuvat minulle vaikeasta lapsuudesta yms. Alkaa jo tuntua että tää on jtn kohtalon julmaa pilaa että mun kuuluu vaan pelastaa ne ahdingosta ja sitten jättää rauhaan! nyt ei enää ymmärrys riitä!

22

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä teitä vaivaa

Samanlaisia kokemuksia..ihme näitä miehiä

• mii tuu

Ootte luuseri-magneetteja!

• haistakaapaska sitte

Pah, tässä kukaan mikään magneetti oo ja jos onkin, niin tuskin sitä tahalleen hakeutuu "luusereitten" seuraan. Kun tapaat ne eka kertaa niin ei sitä päältä nää et millanen se on! oon sitä mieltä et tää on jtn sairasta pilaa ylemmältä taholta, kun alkaa jo naurattaa miten voikin sattuu koko ajan samanlaisia luusereita vastaan

• aina eisaa mitätilaa

voi sua:/ otan osaa...toivotaan et löydät viel jonkun kivan sulle oikeen miehen...älä lannistu! se ón perseestä jos haluis sellasen normaalin joka viel ois sust kiinnostunu ja sit tulee näitä mitä ei oo tilannu.....

• No jokaisella ihmisellähän ne huonot luonteenpiirteet löytyy. Ei mr tai mrs täydellistä edes löydykään. Jotkut varmaankin haluaa ensin treffeillä purkaa sydäntään. Mitä pidempi elämä on eletty, sitä enemmän on puhuttavaa. Se on ihan hyvä, että olet noin suora, että seksistäkin voi puhua suoraan, mutta ehkä pitäisi miestä, myös rohkaista olemaan rehellinen. Meille miehille on opetettu/olemme oppineet, että treffeillä ei heti aluksi puhuta seksistä, hellyydestä ja läheisyydestä, mutta sehän on miehelle se parisuhteen ensisijainen tarkoitus ja varmaan myös naisille. Myöskään miehillä ole samanlaista sosiaalista turvaverkostoa kuin naisilla, että voisi puhua vaikeista asioista toisen miehen kanssa, joten se ainoa sosiaalinen turvaverkko on mahdollinen parisuhde. Eli jotkut varmaan ihan testaa "avautumalla", että onko tästä suhteesta pidemmän päälle. No seksi voi tietenkin kelvata, mutta se kyllä sitten siihen jääkin.

• Haistakaapaska sitte

En ole olettanutkaan, että kukaan olisi täydellinen, mutta selitä minullle se sitten että avaudutaan ja halutaan seksiä moneenkin kertaan,mutta ei mitään sen enempää? joten ihan en usko että tolla avautumisella mies testaa sitä olisiko tästä suhteessa mitään tulevaisuutta.

• No. Tuossa nyt on varmaankin ollut se ongelma, että kun ne miehet ovat tutustuneet suhun paremmin ja ovat huomanneet, että sun ja heidän luonne ei käy yksiin. Sehän on ihan luonnollista, että alussa voi jopa ihastua toiseen, ulkonäköön, älykkyyteen, seksiin tai ihan mihin vain. Mutta sen jälkeen tulee se arki ja se voi olla ihan toisenlainen. Toiseen tutustuminenhan ei tapahdu viikossa, eikä kuukaudessakaan, vaan se on vähintään vuoden kestävä prosessi. Sen aikana näkee sen toisen todellisen luonteen ja ajatusmaailman. Et sinäkään varmaan ole heti eka viikkoina, täysin oma itsesi ja kerro toiselle tunteistasi ja ajatuksistasi kaikkea. Eikä sitä välttämättä tule kerrottua edes pitemmän ajan kuluessa. Sen takia se ensimmäinen vuosi on hyvin herkkää aikaa ja sinä aikana voi tapahtua ihan mitä tahansa. Sulla nyt on vain sitten jostain syystä sattunut eteen liian monta huonoa vaihtoehtoa. Voihan se tietenkin olla niinkin, että sun kohdalle on sattunut 3 "pelimiestä" (seksiä ja mukavaa yhdessäoloa, niin kauan kuin sitä kestää), mutta aika epätodennäköistä se kyllä on.

• Mikä Teitä vaivaa

en uskalla enää aloittaa suhdetta, ei onneksi ole menty seksiin saakka, tai mulle se ei ole seksiä vaan kahden ihmisen rakastelua, paljon kauniimpaa. Pitää keksiä muuta tekemistä, väitöskirjassa riittäis puuhasteltavaa, jään varmaan yksin, en jaksa enää treffejä teidän miesten kanssa.

• No enhän minä nyt sanonutkaan, että pelkkää seksiä, vaan myös läheisyyttä ja hellyyttä. Siinä mukana tietenkin tulee huomioon ottaminen, turvallisuus ymv..., mutta eihän sitä olla toisen kanssa pelkän huomioon ottamisen tai turvallisuuden takia. Sellainen suhde muuttuu loppukädessä symbioosiksi tai pahimmillaan hyväksikäytöksi, eikä lämpiväksi ja rakastavaksi suhteeksi. No näitäkin suhteita on olemassa, tiedän, mutta itse haluan jotain muuta kuin pelkkää symbioosia. Pitää myös kysyä itseltään, haluaako tätä vaiko vaihtoehtona yksin elämistä. Kumpikin on yhtä yksitoikkoista.

• Taas lähtöruudussa
        marjalanporo kirjoitti:

No enhän minä nyt sanonutkaan, että pelkkää seksiä, vaan myös läheisyyttä ja hellyyttä. Siinä mukana tietenkin tulee huomioon ottaminen, turvallisuus ymv..., mutta eihän sitä olla toisen kanssa pelkän huomioon ottamisen tai turvallisuuden takia. Sellainen suhde muuttuu loppukädessä symbioosiksi tai pahimmillaan hyväksikäytöksi, eikä lämpiväksi ja rakastavaksi suhteeksi. No näitäkin suhteita on olemassa, tiedän, mutta itse haluan jotain muuta kuin pelkkää symbioosia. Pitää myös kysyä itseltään, haluaako tätä vaiko vaihtoehtona yksin elämistä. Kumpikin on yhtä yksitoikkoista.

Parhaimmillaan se pitäisi nämä kaikki ml. rakastelun toki sisällään. Kaikkilla mun tapaamilla on ollut muitakin suhteitA, kun on ollut salailua, ei ole ollut aikaa, ei vastata puhelimeen jne.

Mä en voi tajuta sitä miten ihmiset voi pyöriTtää monta ihmissuhdetta yhtä aikaan. Käsittämätöntä. Mä en ole mennyt sänkyyn nopeasti, Koska tunteita on ensin olatava. Mutta sit jos hyvin kävisi, niin en todellakaan selibaatissa aio olla, oikeastaan päinvastoin..

• Taas lähtöruudussa kirjoitti:

Parhaimmillaan se pitäisi nämä kaikki ml. rakastelun toki sisällään. Kaikkilla mun tapaamilla on ollut muitakin suhteitA, kun on ollut salailua, ei ole ollut aikaa, ei vastata puhelimeen jne.

Mä en voi tajuta sitä miten ihmiset voi pyöriTtää monta ihmissuhdetta yhtä aikaan. Käsittämätöntä. Mä en ole mennyt sänkyyn nopeasti, Koska tunteita on ensin olatava. Mutta sit jos hyvin kävisi, niin en todellakaan selibaatissa aio olla, oikeastaan päinvastoin..

No tuokin on vähän vaikea yhteen lauseeseen kääntää, miksi jotkut haluavat pyörittää montaa ihmissuhdetta. Jotkut etsivät pelkkää seksiä, jotkut vapaata suhdetta, jotkut vain arkailevat ja pähkäilevät, mitä tekisi. Joillakin on sitten taas niin jumalaton kiire saada kokemuksia ja löytää se mr/mrs-täydellinen ja jos toisessa on pikkuinenkin "kauneusvirhe", niin se jätetään kakkosvaihtoehdoksi. En mäkään tuota ymmärrä, mutta se on tietenkin ihan luonnollista ihmisluontoa.

• Haistakaapaska sitte

Niin onhan toikin totta, mutta kun yhteyden pito kahteen näistä miehistä ei ole vieläkään loppunut , toisen olen jo tuntenut melkein 3 vuoden ajan ja toisen noin vuoden.. Että kyllä voisin sanoa et kaikki piirteet on jo tullut ainakin suurimmat osat esille. Ja tiedän sen et pitäisi itse vaan "sanoutua irti" näistä molemmista, mutta se on niin pirun vaikeeta, kun ei haluaisi luovuttaa näin monen vuoden jälkeen... Mutta ei kait tässä muutakaan vaihtoehtoa taida jäädä jäljelle...

• No tulihan se sieltä. Ei miehet ole tyhmiä. Kyllä he tajuavat pienistä yksityiskohdista, että kaikki ei ole kohdallaan. Peruuntuvat tapaamiset, selittämättömät/epäselvät menot. Yleensäkin salailu, kyllä huomataan. Sulla on nyt vähän niinkuin kolmen miehen "sekasoppa" menossa. No tuostahan ei voi syyttää kuin itseään. Jospa jokainen noista miehistä on huomannut, että kaikki ei ole kohdallaan ja silloin ei voi sitoutuakaan, koska ei voi olla varma, missä vaiheessa on "rannalla ruikuttamassa". Tällä hetkellä tuo on nyt vain niille miehillekin peliä, eikä mitään muuta. Se tietenkin sitten rassaa kaikkia osapuolia, kun ei osaa päättää "kumman kaa".

• Haistakaapaska sitte

Ja en ole minäkään tyhmä , toisen tiedän ainakin säätävän tai ainakin sääti muitten kanssa. Ja en ole perunut ikinä mitään tapaamisia taikka salaillut muutenkaan mitään... niin tottakai se miehen näkökulmasta on vaan sitten mun oma vika , vaikka näin ei todellakaan ole.. jos tietäisit kaikki tapahtumat et edes voisi sanoa että minun pitäisi syyttää itseäni, mutta niitä en tänne lähde selvittämään yksityiskohtaisesti.. Ja tasan tietäisin tässä kumman kaa, mutta selvyyttä ei saa sitten millään ja en jaksa enää "hiillostaa" ja kysellä, kun ei se näytä tuottavan mitään tulosta.. Vaikkakin seura näyttää kelpaavan säännöllisesti yms..

• No joo. Anteeksi. Olin ehkä liian kärkevä, koska en tosiaankaan tiedä muuta kuin että olet noiden 3 miehen välillä käynyt "juupas eipäs"-keskustelua itsesi kanssa. Ja en nyt yhtään enää ihmettele tuota "haistakaapaska sitte"-otsikkoa. :) Kyllä siinä varmaan alkaisi ketä tahansa ns. kyrpii. Tossahan onkin lähellä Heinäveden luostari, joten eikun kääntymään ortodoksiksi ja sinne nunnaluostariin mehiläispesiä hoivaamaan. Niiden pistelyt ei varmaankaan haittaa, kuin meidän isompien pörriäisten :)

• Haistakaapaska sitte

Näinpä...En kyllä asu lähelläkään Heinävettä, mutta pitänee muuttaa siis sinne niin pääsee kääntymään nunnaks.Eipähän tarvitse ainakaan päätänsä enää vaivata millään :)

• eräs kokenut
    • sieltä tulee näemmä

Oletko ikinä ajatellut että ehkäpä se vika on siellä allekirjoittaneessa eikä niissä kolmessa meihessä. Jos tietenkin haluat jonkin uraohjuksen ja miehen joka vaihtaa sinut menen tullen aina nuoremman ja paremman version nähdessään niin etsi semmoinen niitäkin löytyy.

Ehkpä ongelmasi on se että et pysty avautumaan näille ihmisille että he uskaltuvat avautua sinulle takaisin. Et näe että yhden asian takanta voi löytyä vaikka mitä ja että jos olet ennakkoluuloinen niin et näe niitä hyviäkään puolia. Jos olet avoin ja puhut asioista suoraan niin hekin tekevät. Oletko muuten ikinä ajatellut sitä että kun nämä ihmiset kertovat tätä vaikeaa lapsuuttaan niin ehkäpä he haluavat paljastaa sinulle jotain ja katsovat että oletko luottamuksen arvoinen. Kyseessä ei ole aina se ruikutustarina tai se että sinun pitäisi heidät pelastaa vaan se että he katsovat sen voiko sinuun oikeasti luottaa. Kun ihminen luottaa toiseen parisuhteessa niin aukeaa vaikka minkälaisia ovia ja pääsee oikeasti tutustumaan toiseen. Et voi ikinä oikeasti tietää että millaisia ihmisiä nämä miehet olivat kun ajattelet noin pinnallisesti etkä näe pintaa syvemmälle.

Jos haluat pelkkää seksiä niin ampaise mihin tahansa ravintolaan ja keimaile niin aina lähtee äijä panemaan. Jos tuokaan ei kelpaa niin tervemenoa nunnaksi!

• _sivullinen_

"Oletko muuten ikinä ajatellut sitä että kun nämä ihmiset kertovat tätä vaikeaa lapsuuttaan niin ehkäpä he haluavat paljastaa sinulle jotain ja katsovat että oletko luottamuksen arvoinen. Kyseessä ei ole aina se ruikutustarina tai se että sinun pitäisi heidät pelastaa vaan se että he katsovat sen voiko sinuun oikeasti luottaa. Kun ihminen luottaa toiseen parisuhteessa niin aukeaa vaikka minkälaisia ovia ja pääsee oikeasti tutustumaan toiseen. Et voi ikinä oikeasti tietää että millaisia ihmisiä nämä miehet olivat kun ajattelet noin pinnallisesti etkä näe pintaa syvemmälle."

Komppaan täysin, mutta jokin hänessä on, mikä vetää puoleen tietyn tyyppistä ihmistä. Voi toimia myös päinvastoin. Siis miehen kohdalla. Vetovoiman lait on täysin käsittämättömiä. En ole ap.

• Haistakaapaska sitte

En ole väittänytkään etteikö minussakin ole vikaa, kyllä kaikkeen kaksi tarvitaan.. enkä ole etsimässä mitään uraohjuksia, nämäkin ovat ihan tavallisia duunareita.Itse en todellakaan ole pinnallinen!!, minulle ihminen merkkaa paljon enemmän kuin raha ja materia... Ja kyllä minulle saa avautua, mutta sitä en ymmärrä kun heti kerrotaan kaikki vaikka ei edes kunnolla tunnettu silloin... et tainnut ymmärtää ajatusta... Ja pointtihan oli se että nämä kaikki muistuttavat toisiaaan elämäntarinoiden,luonteiden ja ajatusten perusteella pelottavn paljon toisiaaan.. Että tahtomattani ajaudun tietynlaisten ihmisten seuraaan...

• Armias auta

Nyt alkaa muakin pikkusen ketuttaan tuo sun asenne. Kato peiliin ja mieti miksi. Arvosta erilaisuutta, toisen tuskaa ja kokemusta tai nosta helmojas ja kävele äkkiä pois, jos et pysty sitä sietämään. Jos sulle jotain uskotaan, se tarkoittaa jotakin. Se tarkoittaa, että toinen yrittää tehdä suhteesta merkityksellisen.

http://www.youtube.com/watch?v=bAsA00-5KoI&feature=related

• Haistakaapaska sitte

Voi herra jumala! kerroppa mulle mitä se sitten tarkoittaa, itse olen yrittänyt saadaa heistä selväää ja sanonutkin asioita suoraan, mutta ilman mitään oleellista vastausta ei ole tullut, mutta silti haluavat pitää jollain tasolla kiinni! todellakin arvostan ja ihailen ihmisten erilaisuutta! Ei näiden miesten teot vastaa sanottuja asioita.. ja niiin edellleeen varmasti on myös OSA syyy minussa niinkuin jo sanoin, mutta itseäni en rupea tästä kokonaan syyllistämään... et tainnut edes lukea alusta.. mutta joo antaa olla , kun täällä en koko paskaa rupea erittelemään... hah alkaa vaan jo naurattaa tämä koko asia ja ihmisten "arvioinnit" huhuh...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10182
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6773
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      42
      4857
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4507
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      68
      4211
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      31
      3789
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2878
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36