Onko ketään, joka olisi tullut imetysaikana raskaaksi? Miten nopeasti synnytyksen jälkeen ja oliko lapsi täysimetyksellä?
imetysaikana raskaaksi
4
241
Vastaukset
- fgkutdfku
Kaveri tuli, lapsen ollessa 8kk ikäinen eli imetetty muun ruoan ohella.
Itsellä bongattiin ultrassa 3 kypsyvää munarakkulaa alle 2kk kuluttua synnytyksestä, eli munasarjat oli jo hyvää vauhtia käynnistymässä... vauva saa enimmäkseen rintamaitoa mutta pienen korvikelisän tarvitsee kasvuunsa. Myös ystävälläni, jolla on 3kk ikäinen täysimetetty vauva, on jo kuukautiset.
Onhan noita paljonkin imetyksen aikana raskaaksi tulleita, ja on muuten imetyksen aikana tehtyjä raskaudenkeskeytyksiäkin :( Eli ehkäisykeinona siihen EI kannata luottaa. - 234543245
Itse tulin raskaaksi ennen ensimmäisiäkään kuukautisia vauvan ollessa 9 kk. ½-vuotta täysimetystä ja sitten kiinteiden ohella imetystä loppuaika. Imettämisen lopetin vauvan ollessa 10 kk.
- ei ehkäise
Harvalla imetys pitää menkkoja poissa kovinkaan pitkään, eli imetyksen ehkäisevään vaikutukseen ei pidä luottaa!
Itse olen tullut 3 kertaa raskaaksi imettäessä, tosin joka kerta edellinen "vauva" on ollut jo vähintään puolitoistavuotias, eikä imetyksiä ole enää kovin montaa tullut vuorokaudessa. Minulla kuukautiset pysyvät imettäessä poissa yli vuoden, mutta olen kyllä harvinaisuus, monella ne palaavat jo täysimetysaikana! - turhan hedelmällinen
Imetys ei ole ollenkaan tehokas ehkäisymuoto. Esikoiselta menkat alko 5 vko synnytyksestä ja tarkoitetusti olin raskaana esikoisen ollessa 8 vko. Imetin 9kk, josta puhtaalla täysimetyksellä 4,5kk. Vauvaa nro 2 imetin 8kk ja tulin raskaaksi, ihme ja kumma neidin ollessa 5kk. Tuolloin kiinteitä harjoiteltiin vasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302826Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081827Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171800- 171414
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731320- 241245
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431228Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311018
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007