Tulikin mieleeni että kuskit on penoja!
Kuskit on penoja
6
350
Vastaukset
- Patruuna on pelkuri!
Ja Isofyrkka on Kuljetuspatruuna!
- Kuljetuspatruuna
No mutta mikäs se siellä! Tyhjäpää-renkikös jo heräillyt krapulaisena kädet täristen, ja lärvi kalpeena kirjoittelee tänne! Kulmabaarissa istuttu kaljaa litkien koko viikonloppu, eikö! MINÄ sentään tein pitkän lenkin uudella GL -mersullani metsäautoteillä metsiäni silmäillen, paljon tuntuisi olevan hakkuukokoista runkoa. Saa mukavaa pikku taskurahaa niistäkin.
- threeshoe
Kuljetuspatruuna kirjoitti:
No mutta mikäs se siellä! Tyhjäpää-renkikös jo heräillyt krapulaisena kädet täristen, ja lärvi kalpeena kirjoittelee tänne! Kulmabaarissa istuttu kaljaa litkien koko viikonloppu, eikö! MINÄ sentään tein pitkän lenkin uudella GL -mersullani metsäautoteillä metsiäni silmäillen, paljon tuntuisi olevan hakkuukokoista runkoa. Saa mukavaa pikku taskurahaa niistäkin.
Niin että saat sitten takametsiä hakkaamalla pilattua toistenkin taksat, vai.
- Anonyymi
Kuljetuspatruuna kirjoitti:
JOO MORIERNSTAA!!
t.lervo ja Aune-mumma
- Gaanjan Vittu
No niin heti vastasi kaveri kun kalikka kalahti! Heh satusetä vailla vertaa. Vaikka nimerkkisi vaihtuu kuin mustalaisella hevonen et silti osaa kirjoitustyyliäsi vaihtaa sitävertaa ettei sinua tunnistaisi heti tämän palstan suurimmaksi pelleksi ja paskanpuhujaksi! Suuri suu ja suuret puheet ilman pienintäkään todisteta mistään!!!
- pentti hilkuri
Penat on parhaita kuskeja takaapäin ajettaessa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352156
- 841283
- 561258
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 631151
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122749- 27694
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541