Kehtaa maalaishysteerikkovanhemmat vielä vinkua koulukyyditysten perään, vaikka kunta tarjoaa karhukelloja, veronmaksajien rahoilla tietenkin. Ja kaikki turhan petopelon vuoksi. Karhuista ei ole mitään vaaraa. Fiksu ei tyhjää pelkää, vaikka kyllä muutamaa tollukkaa hyvinkin joutaisi karhu värän raapia, jotta oppisivat kunnioittamaan tuota mahtavaa petoeläintä.
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194699582526/artikkeli/kaupungin vastaus peto-ongelmaan ei koulukyyteja vaan karhukellot lapsille.html
Hävytöntä
3
59
Vastaukset
- -
Kerrankin olet kohtalaisen oikeassa. Karhu on tappanut vain kerran vuosisadan aikana ihmisen.
Mutta voisitko esittää asiasi edes jollain tapaa ihmseten tavalla. Jos puhut maalaishysteerikosta, olet sinä ilmiselvä kaupunkilaishysteerikko.
Oma kokemuksesi metsästä rajoittunee siihen, että sinulla on kannabisviljelmä läheisen puiston syrjäisessä laidassa. Varo, ettei siellä tule joku toinen narkkari sinua tollukkaa raapaisemaan. - Astian maku
Katsos, isännän on mukavampaa jatkaa aaumu-unia, kun taksi kyyditsee lapset kotiovelta kouluun. Emännänkään ei tarvitse kuluttaa hienoa autoaan, kun kaupunkien veronmaksajat kustantavat pirssin "susien ja karhujen" vuoksi....
- -
Kaupunkilainen kyllä maksaa sen "maalaisen" taksikyydin. Nimittän kaupunkilainen voi sielunsa silmin nähdä karhun ja suden ahdistelevan maalla kouluun kiiruhtavaa lasta. Kyllähän lapen turvallisuudesta halutaan maksaa.
Tosin susianalyytikko on työtön, joten eihän se ole häneltä pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000