ihan rauhassa rouskutellen ja höyryävää kahvia kulaus päälle! Ulkona ulvoo tuuli ja myllerrys ja pimeys on totaalinen. Mutta mielensopukoissa asuu rauha ja seesteisyys ainakin nyt ja tässä. Elämässä pienimmät yksinkertaisimmat asiat ovat suurimpia! Kunhan sen aina vain muistaisi!
Söin salaminäkkärin
11
86
Vastaukset
- RIMMIR
Huomenta,
Aivan ihan pakko on saada se aamukupillinen mustaa kahvia ennenkuin alkaa toimimaan. Näyttää olleen pakkasta yöllä, autojen ikkunat ja talojen katot kuurassa.
Aurinko pommittaa säteillään, taidanpa tehdä eväät ja lähteä aamiaiselle tuonne merenrannalle. Kuumaa höyryävää kahvia termariin ja ruisleipää kananmunan kanssa. - niin?
Minä en ole koskaan kuullut, että joku söisi näkkäriä kahvin kanssa. Rasvaista salamia päällä... kuulostaa vielä oudommalta.
- niin?
Elikkä kahvia ja paahtoleipää. Päällä juustoa.
niin? kirjoitti:
Elikkä kahvia ja paahtoleipää. Päällä juustoa.
Taikka sitten teetä ja paahtoleipää! :)
http://www.youtube.com/watch?v=osTXxwi5hKMEipä mitään ja kohtuulliset näkijäkyvyt omaat! Kuka sitä nyt yhtenään jaksaisi partaansa olla ajamassa! :))
- niin?
norMix kirjoitti:
Eipä mitään ja kohtuulliset näkijäkyvyt omaat! Kuka sitä nyt yhtenään jaksaisi partaansa olla ajamassa! :))
Tuossa selvänäkökyvyssähän on sellainen juttu, että sitä ei saa käyttää omaan rikastumiseensa ja siinä suhteessa olen ollut jopa ylivarovainen.
niin? kirjoitti:
Tuossa selvänäkökyvyssähän on sellainen juttu, että sitä ei saa käyttää omaan rikastumiseensa ja siinä suhteessa olen ollut jopa ylivarovainen.
Katos vaan tosta välistä on muutama viesti lähtenut! No lukee näitä meidän höpinöitä sentään joku! :))
- lejanna
Kohvetta ja ruislohileipää haukkasin. Rakkaani rakkaudella tekemää.
Tosirakkaus on pienestä kiinni. se ei leveile suurilla teoksilla, se voi olla vain voileivän kokoinen.
Aina ja ikuisesti sen muistan. Kun ei hamua kuuta, saan paljon parempaa, muuta.
. - Putkivalo
Ja kun joku isompi ravistus tulee elämään, voi aina ajatella että tää on nyt raskasta, mutta se on takia että muistaisin taas nauttia siitä mitä elämässä on oleellista - siitä mitä mulla on. Salaminäkkäri vaiks :)
- Hyvää oli?=)
Söin juuri jälkiuunileipää hirvibalkkanilla .
- Rukiilla rallatellen
Ruisleipä (pehmyt tai kova) voilla siveltynä ja ohuilla salamiviipaleilla silavoituna on minunkin intohimoni. Mutta juomaksi pitää olla kupillinen höyryävää Teetä!
Kyllä elämän pienistä nautinnoista aina muistaa nauttia, mutta ne ovat vaan niin pirun lyhytaikaisia!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle784119Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023342Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473026Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle812722Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3812445- 1812092
- 381623
- 781615
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391402