Täällä tulee riita kaikkien kanssa.
Tämä palsta pitäis räjäyttää ilmaan
17
215
Vastaukset
- älä höpötä...
Kuka täällä muka tappelee??
- -M-
Keho kiljuu kahvia - keittäisitkö? Kavahdatko kuvitelmaani, kanin kanssa kahvilla . . .
- Tuutko fillarilla?
Kahvia tulee ja hain äsken myös jäätelöä. Maistuuko?
Karauta pihaan neitiseni. - -M-
Tuutko fillarilla? kirjoitti:
Kahvia tulee ja hain äsken myös jäätelöä. Maistuuko?
Karauta pihaan neitiseni.Jäätelö maistuu kyllä. Vain pihan osoite uupuu, ja joku joka
on valmis vastaanottamaan minut . . . - -M-
-M- kirjoitti:
Jäätelö maistuu kyllä. Vain pihan osoite uupuu, ja joku joka
on valmis vastaanottamaan minut . . .Sitäpaitsi, on nyt sinun syysi että minun tekee mieli jäätelöä(kin) ;)
- s....
-M- kirjoitti:
Sitäpaitsi, on nyt sinun syysi että minun tekee mieli jäätelöä(kin) ;)
Olen erittäin huono jäätelön syöjä....
jos jotain söisin ne olis jätskiveneitä, niitä vohvelilla ja hillolla.... - -M-
s.... kirjoitti:
Olen erittäin huono jäätelön syöjä....
jos jotain söisin ne olis jätskiveneitä, niitä vohvelilla ja hillolla....Jäätelöautosta niitä ainakin löytyy . . . Ne on hyviä.
Minä pidän jäätelöstä, lähes kaikista.
Hesen pehmis suklaakastikkeella on hyvää.
Kesällä vaniljajäätelö ja mansikat.
Sitten letut, mansikkasurvos ja vaniljajäätelö - Namskis! - ViisitähtineN
Tuutko fillarilla? kirjoitti:
Kahvia tulee ja hain äsken myös jäätelöä. Maistuuko?
Karauta pihaan neitiseni.Kutsua tulemaan vaan ;)
- kantilla eteenpäin
Riita saa hatkat kun se puolitetaan hymyllä;)
- war maker-------
Oletkos sinä sellainen riidankylväjä ? "siviilissäkin"
- Äksöniä pitää olla
Riitaa kylvän ja se pitää mielen virkeänä, kun on äksöniä.
- mieli tasapainoon
Äksöniä pitää olla kirjoitti:
Riitaa kylvän ja se pitää mielen virkeänä, kun on äksöniä.
Vai äksöniä, näyttäsin äksönit mutta asut liian kaukana:)
- Saanko kysyä?
mieli tasapainoon kirjoitti:
Vai äksöniä, näyttäsin äksönit mutta asut liian kaukana:)
Missäs asti rouva asuu?
- talvi tuloo
Saanko kysyä? kirjoitti:
Missäs asti rouva asuu?
Nollatoleranssi rajalla, pikkupakkas alueella.
- Hyvää sunnuntaita!
Räjäyttää? No, ei nyt sentäs:) Kyllä meillä on ollut täällä monet mukavat hetket
http://youtu.be/W3X8Wcu9PXw Kipakka keskustelu on elämän suola. Riitely onkin sitten pelin menettämistä. Raja noiden välillä on joskus hyvin häilyvä. Tässä hyvät säännöt:
1. Älä nimittele
2. Älä kiroile
3. Älä uhkaile- ViisitähtineN.
Missäs asti rouva asuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504