Arvon rouvat ja herrat!
Akateemiset jyrää tämän palstan
21
218
Vastaukset
- anti tulla vaan
Musta tuntuu että täällä on enemmän perus-, apu- ja ammattikoululaisia.
- Vai väärään?
Tais osua oikiaan.
- maisterin tutkinto
Olen maisteris-ihmeisiä, uimamaisterin arvon suorittanut vuonna yks ja kaks :D
- Papa testi
Ja minä olen tohtori. Tarvitsisitko gynekologisia palveluja?
- maisterin tutkinto
Papa testi kirjoitti:
Ja minä olen tohtori. Tarvitsisitko gynekologisia palveluja?
Mr Papa, juuri on käyty, siistit paikat, arvosanalla Laudatur, arvon tohtori.
- Uimamaist-FM
Papa testi kirjoitti:
Ja minä olen tohtori. Tarvitsisitko gynekologisia palveluja?
Tohtorit rulaa, ainakin oma suosikkini :-) Kelpaisi! Gynegologinen kiinnostuskaan ei ole pahaksi, mutta mielummin intohimoinen rakkauden täyteinen harrastus kuin ura ;-)
- mssawo
Ahaa, pitänee siis meidän kurjien duunarien poistua takavasemmalle.
- Lääkettä
Sinähän olit se apteekkitohtori.
- mssawo
Lääkettä kirjoitti:
Sinähän olit se apteekkitohtori.
Nyt olet erehtynyt henkilöstä.
Paperit ei kerro yhtään mitään ihmisestä. Ainoastaan sen, että kunnianhimoa löytyy. Löytyykö sitten työintoa ja viisautta onkin ihan eri juttu.
- se siitä
Minulta ei löydy enää mitään. Kaikki on mennyt.
- akateeminen vartti
Että ihan filosofista näkökulmaa löytyy tältä herralta, löytyykö myös akateemista taustaa vaiko vain hengen sivistystä :)
- mikäköhän tutkinto
ja Miks pitäisi olla kunniahimoa, sekä on sitä oikeeta elämää`` hah hah, onpa yksinkertaista
akateeminen vartti kirjoitti:
Että ihan filosofista näkökulmaa löytyy tältä herralta, löytyykö myös akateemista taustaa vaiko vain hengen sivistystä :)
Ei akateemista, mutta hengen sivistystä. Sitä saa lukemalla, kuuntelemalla ja miettimällä elämän ihmeitä ja kyseenalaistamalla kaiken.
- ed.
marjalanporo kirjoitti:
Ei akateemista, mutta hengen sivistystä. Sitä saa lukemalla, kuuntelemalla ja miettimällä elämän ihmeitä ja kyseenalaistamalla kaiken.
Tätä vastausta sinulta odotinkin :)
ed. kirjoitti:
Tätä vastausta sinulta odotinkin :)
Oho. Telepaattisiakin taitoja löytyy. ;)
- akateeminen vartti
marjalanporo kirjoitti:
Oho. Telepaattisiakin taitoja löytyy. ;)
Niin, eihän sitä koskaan tiedä, vai mitä? nimim. kokemusta löytyy, siis telepaattisista kyvyistä kun on kyse :)
Se on vaan kyllä siitä kyse että kuinka herkässä mielentilassa on telepatiaan liittyen. Joskus on hedelmällisempi vaihe elämässä, nyt olen ollut liian hektisessä elämäntilanteessa jo pitempään, niin ettei oikein kyvyt ole parhaimmillaan..
- En kumarra
Höpönlöpön. Jos joku on maisteri tai tohtori aivan sama sille. eivät ole sen kummempia ihmisiä kuin muutkaan, ihmisiä kaikki.
- Pehmenee
Akateemiset on kuivia kuin korput.
Pitää kostuttaa kahvissa. - sielun sinfoniaa
Pehmenee kirjoitti:
Akateemiset on kuivia kuin korput.
Pitää kostuttaa kahvissa.Riippuu akateemisestä:) liian kosteita tavallisia tallaajia löytyy pilvin pimein. Kuten täällä on aiemmin puhuttu, sielun sivistys se on se mikä merkitsee. ja se taso löytynee jokaiselta omansa johon haluaa mennä. Sielu hakee kaltaistaan.
- k-tukka
Pehmenee kirjoitti:
Akateemiset on kuivia kuin korput.
Pitää kostuttaa kahvissa.ennakkoluulot täällä ainakin puhuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501