Akateemiset jyrää tämän palstan

Kumarran

Arvon rouvat ja herrat!

21

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anti tulla vaan

      Musta tuntuu että täällä on enemmän perus-, apu- ja ammattikoululaisia.

      • Vai väärään?

        Tais osua oikiaan.


    • maisterin tutkinto

      Olen maisteris-ihmeisiä, uimamaisterin arvon suorittanut vuonna yks ja kaks :D

      • Papa testi

        Ja minä olen tohtori. Tarvitsisitko gynekologisia palveluja?


      • maisterin tutkinto
        Papa testi kirjoitti:

        Ja minä olen tohtori. Tarvitsisitko gynekologisia palveluja?

        Mr Papa, juuri on käyty, siistit paikat, arvosanalla Laudatur, arvon tohtori.


      • Uimamaist-FM
        Papa testi kirjoitti:

        Ja minä olen tohtori. Tarvitsisitko gynekologisia palveluja?

        Tohtorit rulaa, ainakin oma suosikkini :-) Kelpaisi! Gynegologinen kiinnostuskaan ei ole pahaksi, mutta mielummin intohimoinen rakkauden täyteinen harrastus kuin ura ;-)


    • mssawo

      Ahaa, pitänee siis meidän kurjien duunarien poistua takavasemmalle.

      • Lääkettä

        Sinähän olit se apteekkitohtori.


      • mssawo
        Lääkettä kirjoitti:

        Sinähän olit se apteekkitohtori.

        Nyt olet erehtynyt henkilöstä.


    • Paperit ei kerro yhtään mitään ihmisestä. Ainoastaan sen, että kunnianhimoa löytyy. Löytyykö sitten työintoa ja viisautta onkin ihan eri juttu.

      • se siitä

        Minulta ei löydy enää mitään. Kaikki on mennyt.


      • akateeminen vartti

        Että ihan filosofista näkökulmaa löytyy tältä herralta, löytyykö myös akateemista taustaa vaiko vain hengen sivistystä :)


      • mikäköhän tutkinto

        ja Miks pitäisi olla kunniahimoa, sekä on sitä oikeeta elämää`` hah hah, onpa yksinkertaista


      • akateeminen vartti kirjoitti:

        Että ihan filosofista näkökulmaa löytyy tältä herralta, löytyykö myös akateemista taustaa vaiko vain hengen sivistystä :)

        Ei akateemista, mutta hengen sivistystä. Sitä saa lukemalla, kuuntelemalla ja miettimällä elämän ihmeitä ja kyseenalaistamalla kaiken.


      • ed.
        marjalanporo kirjoitti:

        Ei akateemista, mutta hengen sivistystä. Sitä saa lukemalla, kuuntelemalla ja miettimällä elämän ihmeitä ja kyseenalaistamalla kaiken.

        Tätä vastausta sinulta odotinkin :)


      • ed. kirjoitti:

        Tätä vastausta sinulta odotinkin :)

        Oho. Telepaattisiakin taitoja löytyy. ;)


      • akateeminen vartti
        marjalanporo kirjoitti:

        Oho. Telepaattisiakin taitoja löytyy. ;)

        Niin, eihän sitä koskaan tiedä, vai mitä? nimim. kokemusta löytyy, siis telepaattisista kyvyistä kun on kyse :)

        Se on vaan kyllä siitä kyse että kuinka herkässä mielentilassa on telepatiaan liittyen. Joskus on hedelmällisempi vaihe elämässä, nyt olen ollut liian hektisessä elämäntilanteessa jo pitempään, niin ettei oikein kyvyt ole parhaimmillaan..


    • En kumarra

      Höpönlöpön. Jos joku on maisteri tai tohtori aivan sama sille. eivät ole sen kummempia ihmisiä kuin muutkaan, ihmisiä kaikki.

      • Pehmenee

        Akateemiset on kuivia kuin korput.
        Pitää kostuttaa kahvissa.


      • sielun sinfoniaa
        Pehmenee kirjoitti:

        Akateemiset on kuivia kuin korput.
        Pitää kostuttaa kahvissa.

        Riippuu akateemisestä:) liian kosteita tavallisia tallaajia löytyy pilvin pimein. Kuten täällä on aiemmin puhuttu, sielun sivistys se on se mikä merkitsee. ja se taso löytynee jokaiselta omansa johon haluaa mennä. Sielu hakee kaltaistaan.


      • k-tukka
        Pehmenee kirjoitti:

        Akateemiset on kuivia kuin korput.
        Pitää kostuttaa kahvissa.

        ennakkoluulot täällä ainakin puhuu...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe