Arvon rouvat ja herrat!
Akateemiset jyrää tämän palstan
21
196
Vastaukset
- anti tulla vaan
Musta tuntuu että täällä on enemmän perus-, apu- ja ammattikoululaisia.
- Vai väärään?
Tais osua oikiaan.
- maisterin tutkinto
Olen maisteris-ihmeisiä, uimamaisterin arvon suorittanut vuonna yks ja kaks :D
- Papa testi
Ja minä olen tohtori. Tarvitsisitko gynekologisia palveluja?
- maisterin tutkinto
Papa testi kirjoitti:
Mr Papa, juuri on käyty, siistit paikat, arvosanalla Laudatur, arvon tohtori.
- Uimamaist-FM
Papa testi kirjoitti:
Tohtorit rulaa, ainakin oma suosikkini :-) Kelpaisi! Gynegologinen kiinnostuskaan ei ole pahaksi, mutta mielummin intohimoinen rakkauden täyteinen harrastus kuin ura ;-)
- mssawo
Ahaa, pitänee siis meidän kurjien duunarien poistua takavasemmalle.
- Lääkettä
Sinähän olit se apteekkitohtori.
- mssawo
Lääkettä kirjoitti:
Sinähän olit se apteekkitohtori.
Nyt olet erehtynyt henkilöstä.
Paperit ei kerro yhtään mitään ihmisestä. Ainoastaan sen, että kunnianhimoa löytyy. Löytyykö sitten työintoa ja viisautta onkin ihan eri juttu.
- se siitä
Minulta ei löydy enää mitään. Kaikki on mennyt.
- akateeminen vartti
Että ihan filosofista näkökulmaa löytyy tältä herralta, löytyykö myös akateemista taustaa vaiko vain hengen sivistystä :)
- mikäköhän tutkinto
ja Miks pitäisi olla kunniahimoa, sekä on sitä oikeeta elämää`` hah hah, onpa yksinkertaista
akateeminen vartti kirjoitti:
Että ihan filosofista näkökulmaa löytyy tältä herralta, löytyykö myös akateemista taustaa vaiko vain hengen sivistystä :)
Ei akateemista, mutta hengen sivistystä. Sitä saa lukemalla, kuuntelemalla ja miettimällä elämän ihmeitä ja kyseenalaistamalla kaiken.
- ed.
marjalanporo kirjoitti:
Ei akateemista, mutta hengen sivistystä. Sitä saa lukemalla, kuuntelemalla ja miettimällä elämän ihmeitä ja kyseenalaistamalla kaiken.
Tätä vastausta sinulta odotinkin :)
ed. kirjoitti:
Tätä vastausta sinulta odotinkin :)
Oho. Telepaattisiakin taitoja löytyy. ;)
- akateeminen vartti
marjalanporo kirjoitti:
Oho. Telepaattisiakin taitoja löytyy. ;)
Niin, eihän sitä koskaan tiedä, vai mitä? nimim. kokemusta löytyy, siis telepaattisista kyvyistä kun on kyse :)
Se on vaan kyllä siitä kyse että kuinka herkässä mielentilassa on telepatiaan liittyen. Joskus on hedelmällisempi vaihe elämässä, nyt olen ollut liian hektisessä elämäntilanteessa jo pitempään, niin ettei oikein kyvyt ole parhaimmillaan..
- En kumarra
Höpönlöpön. Jos joku on maisteri tai tohtori aivan sama sille. eivät ole sen kummempia ihmisiä kuin muutkaan, ihmisiä kaikki.
- Pehmenee
Akateemiset on kuivia kuin korput.
Pitää kostuttaa kahvissa. - sielun sinfoniaa
Pehmenee kirjoitti:
Pitää kostuttaa kahvissa.Riippuu akateemisestä:) liian kosteita tavallisia tallaajia löytyy pilvin pimein. Kuten täällä on aiemmin puhuttu, sielun sivistys se on se mikä merkitsee. ja se taso löytynee jokaiselta omansa johon haluaa mennä. Sielu hakee kaltaistaan.
- k-tukka
Pehmenee kirjoitti:
Pitää kostuttaa kahvissa.ennakkoluulot täällä ainakin puhuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510152
- 816733
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424827- 614467
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684171Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313769- 472848
- 362595
- 402270
- 2151894