Kuinka rakastankaan silmiesi
kujeilua
hymyä huulillasi
annan sormeni kulkea pitkin
huultesi linjaa
siirtyen otsallesi
uppoutua yön sekoittamiin hiuksiisi
kiedon käteni kaulallesi
tunnen valtimosi sykkeen
kuinka aamu voisi olla
kauneimpi
kuin sinä
siinä vierelläni
Unen sekoittamat hiuksesi
4
52
Vastaukset
Hienoa työtä kaikki tyystin Liona, on ilo huomata kuinka valtavasti olet kehittynyt jo pelkästään kielen suhteen, puhumattakaan runollisesta annistasi.
Se vie lukijan elävien kuven pariin, katsomaan ja nauttimaan.
Älä vaan missään nimessä anna kynäsi tylsyä !- Liona32+
Kiitos hienosta kommentistasi joka kannustaa
pitämään "kynäni terävänä"
Niinkuin tuossa edellä mainitsin olen aidosti
yllättynyt ja iloinen vierailustasi täällä!
- rygseck
Ihana !
Runosi kuvat ovat niin todentuntuiset... aidot...
Ihan kuin olisit suoraan, hänen viereltään, ne kirjoittanut !- Liona32+
rygseck, kiva että pidit runoni kuvioita aitoina,
en ole tätä kirjoittanut hänen vierellään mutta
totta on että toivoisin olevan niin. (hänen, jonkun tai
fanntasia olennon)
Kiitos myönteisestä palautteestasi jonka otan
ilomielin vastaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645240Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti692485- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191488Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai521084Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131043- 891016
- 66947