ellei kukaan puhu ei hänkään unohdettu ? ei vaan itse itsensä unohtaneena ulkopuolelle maailman pois muiden mielistä sydämistä pois kysyvien katseiden alta vaikka sydän on sirklattu sadasti kaadettu kaikki raja-aidat hu…
ei en se minä ollut vaan elämä se kirjoitti itse itsensä ja Kohtalo koversi kilpeni Ilotar pehmensi huuleni hymyyn meri huuhtoi hiekkani niin ettei ollut enää piirrospintaa oli vain karheat kasvot pölyttömiä lähes kuulu…
haluaisin olla tuuli vaeltavat pilvet tai rantaan rikkoutuva vapaa aalto mutta olen unohtunut tänne tämän maailman varjolaitaan kannattelemaan käsilläni surullisten sormieni saarta sininen unenhauras lumenvalo viileä he…
yrtti/tomaatti, kerrassan fantastinen kaikin puolin. Tein muffineja niistä eilen, 2 pakettia laitoin joista tuli se 12 isoa, kuten pakkaus muistaakseni ilmoittaakin. Tulos oli pehmeä, melkein suussasulavan nautinnolline…
joskus sen on kuin pumpulia poskipäillä toisinaan taas sade – kuin sielustani kumpuava kivun ääni silmientakainen maailmani muille vieras väliin itsekin siinä kuin muukalainen harhaillen, hapuillen haluan pois tästä hau…
ystäväni olet jakanut vaikeimmat hetket kanssani kuivannut kuivaamatta kyyneleeni odottanut, kuunnellut jaksanut lohduttaa ja silittää Sinulle kiitos joka kirjoitit kaipaukseni laulun jokaiselle miehisen sielun omaavall…
Olen lähellä 6-kymppinen naimisisissa oleva nainen, mummukin ainoan tyttäremme kautta. Leivon makeita melko harvoin, rieskoja ja sämpylöitä sekä kasvispiirakkaa ja pitzaa varmaan paljon useammin. Nyt saamistani mikseist…
kuinka monta pientä kuolemaa käpertymistä itkulla huuhdeltujen silmien öitä olen kokenut ja halunnut unohtaa kaivannut että kipein kaikesta himmenee käden liike pysähtyy ja jättää iholle lämpimiä painanteita unieni taka…
katso metsää jykevien runkojen rivistöä kuin tumma sotilaallinen komppania huurteessa näkymättömät kaiverretut sydämet suudelmien sinetit vaimenneina kämmenten hapuilevat äänet pensaiden sihisevä pyöreys kuin naisen rin…
et tiedä matkasi määrää et alhoa askelten kuljet tietä oikeaa tai väärää on päätös aina taivainen vielä elämästä kiität ja kumarrat kivien painostakin ruusut ja orjantappurat ne kannoit kyynelin on ollut unta ja unelmaa…
jos olisin lintu leikkaisin siivilläni ilmaa viistäisin ääretöntä taivaanrantaa ja kiertäisin auringon ( enkelitkin pystyy samaan ) mutta olen kuin syksy sen varisevaa kultaa Äiti Maan sydämellä eläen vain hetken kunnes…
tylsyys ja tyhjyys, siinä kaksi aihetta miksi päätin kirjoittaa. Rakkauskin on olemassa jossain sieluni syvyydessä, nyt sekään ei tunnu minussa mitenkään. Miksi minä aina ja aina vaan sukellan tähän tunteeseen, enkä saa…
en tullut valmiiksi koskaan ilmeet patinoituivat ikuisesti kasvoilleni liikkeet ja kosketukset maailmaani niin moni, moni enemmän kuin minä tuhannet kuiskaukset muiden, kuin korvillani kehrään päivistäni hauraan seitin …
kun astun sisään tuntuu kuin joku olisi juuri liikkunut täällä jättänyt tuoksun ja olemuksensa tarttuakseni niihin silti on jotain joka pitäisi selättää ottaa tarttumapintaa elämään tämän kaiken sietämättömyyden jälkeen…
ei huomista ei unelmien utuista polkua ei naurua, itkua, unta vain yhdellä iskulla pysähtynyt sydän kello lakkasi käymästä sekunnit pysähtyivät ikuisuus jäi vieraaksi käsitykseksi toiset pitävät puheita hiljaiset laskev…
vaistoni erehtyivät jälleen hiukset takertuivat ohimolle kääntö oikealle kyljelle siksikö että näkisin vain tyhjän pieluksen ? en voi peruuttaa eiliseen ja huominen liian kaukana kaikesta sinisen lumen syvyydessä vaikka…
kristalliin kauneimpaan on pukeutunut jo Äiti Maa eikä samaa kauneutta voi ihminen luoda milloinkaan tämän hiljaisuuden hartaaseen aikaan haluan rauhaa syvää tuntea käsiä monia läheisten eikä mikään ole niin hyvää kuin …
eläisin ellen olisi kuvaannollisesti jo menehtynyt jäänyt niin monien silmien taakse unohduksiin laskemattoman ajan nauraisin jos puhe vaatettaisi minut sanat silottaisivat pintani Luojan luomana olla tulevaisuus ja eil…
tyttäreni kivulla synnytin Sinut mutta kun näit päivänvalon en muistanut enää yhtäkään ponnistusta en hampaiden kiristystä itkua sydäntäni puristavaa kyyneliä poskillani yhdeksän kuukauden odotusta olit uusi elämä olit …
nimeämätön tuuli myrskyjen naarmuttamat sateiden kastelemat pakkasen puraisemat kasvot edessäsi, silmissäsi kun vaivun uneen laskisitko hiuksilleni pehmeitä runojasi ohimoilleni outoja sanoja rakkaudesta hitaita, vierai…