Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

828

1. Sydänsuruja

ellei kukaan puhu ei hänkään unohdettu ? ei vaan itse itsensä unohtaneena ulkopuolelle maailman pois muiden mieli
    Rakkausrunot
    16
    2595
  2. Käsilläsi kanna

ei en se minä ollut vaan elämä se kirjoitti itse itsensä ja Kohtalo koversi kilpeni Ilotar pehmensi huuleni hymyyn
    Viihde ja kulttuuri
    18
    435
  3. Auki ja niin kiinni

haluaisin olla tuuli vaeltavat pilvet tai rantaan rikkoutuva vapaa aalto mutta olen unohtunut tänne tämän maailman v
    Rakkausrunot
    31
    564
  4. Leipä/muuffinsmix

yrtti/tomaatti, kerrassan fantastinen kaikin puolin. Tein muffineja niistä eilen, 2 pakettia laitoin joista tuli se 1
    Sunnuntai Leivontamix
    0
    159
  5. Raskaita aaltoja

joskus sen on kuin pumpulia poskipäillä toisinaan taas sade – kuin sielustani kumpuava kivun ääni silmientakainen ma
    Rakkausrunot
    10
    287
  6. Ystäväni, rakkaani

ystäväni olet jakanut vaikeimmat hetket kanssani kuivannut kuivaamatta kyyneleeni odottanut, kuunnellut jaksanut loh
    Rakkausrunot
    28
    586
  7. Leipuri kirjoittaa

Olen lähellä 6-kymppinen naimisisissa oleva nainen, mummukin ainoan tyttäremme kautta. Leivon makeita melko harvoin, rie
    Sunnuntai Leivontamix
    2
    346
  8. Silloin, kun ei minua vielä ollut

kuinka monta pientä kuolemaa käpertymistä itkulla huuhdeltujen silmien öitä olen kokenut ja halunnut unohtaa kaivannut
    Rakkausrunot
    21
    386
  9. Salaisuuksia

katso metsää jykevien runkojen rivistöä kuin tumma sotilaallinen komppania huurteessa näkymättömät kaiverretut sydäme
    Rakkausrunot
    28
    556
  10. Laulua sydämen

et tiedä matkasi määrää et alhoa askelten kuljet tietä oikeaa tai väärää on päätös aina taivainen vielä elämästä kiität
    Rakkausrunot
    26
    683
  11. Niin kauan, kuin voimme

jos olisin lintu leikkaisin siivilläni ilmaa viistäisin ääretöntä taivaanrantaa ja kiertäisin auringon ( enkelitkin py
    Rakkausrunot
    19
    522
  12. Lumenvalkoista päivää kaikille

tylsyys ja tyhjyys, siinä kaksi aihetta miksi päätin kirjoittaa. Rakkauskin on olemassa jossain sieluni syvyydessä, nyt
    Huuhaa
    4
    213
  13. Heille, jotka jää

en tullut valmiiksi koskaan ilmeet patinoituivat ikuisesti kasvoilleni liikkeet ja kosketukset maailmaani niin moni,
    Rakkausrunot
    6
    185
  14. Hiljaisuudellakin on ääni

kun astun sisään tuntuu kuin joku olisi juuri liikkunut täällä jättänyt tuoksun ja olemuksensa tarttuakseni niihin
    Rakkausrunot
    39
    804
  15. Heille, jotka menivät taivaaseen

ei huomista ei unelmien utuista polkua ei naurua, itkua, unta vain yhdellä iskulla pysähtynyt sydän kello lakkasi kä
    Rakkausrunot
    28
    706
  16. Hiljaisuus koskee

vaistoni erehtyivät jälleen hiukset takertuivat ohimolle kääntö oikealle kyljelle siksikö että näkisin vain tyhjän pie
    Rakkausrunot
    15
    372
  17. ... ois Joulu ainainen

kristalliin kauneimpaan on pukeutunut jo Äiti Maa eikä samaa kauneutta voi ihminen luoda milloinkaan tämän hiljaisuude
    Rakkausrunot
    16
    354
  18. Suden hetkellä

eläisin ellen olisi kuvaannollisesti jo menehtynyt jäänyt niin monien silmien taakse unohduksiin laskemattoman ajan nau
    Rakkausrunot
    23
    448
  19. Henkinen testamentti

tyttäreni kivulla synnytin Sinut mutta kun näit päivänvalon en muistanut enää yhtäkään ponnistusta en hampaiden kiri
    Rakkausrunot
    26
    1286
  20. Sydämeni ääni

nimeämätön tuuli myrskyjen naarmuttamat sateiden kastelemat pakkasen puraisemat kasvot edessäsi, silmissäsi kun va
    Rakkausrunot
    16
    368