haide

Aloituksia
414
Kommenttia
828
Sydänsuruja
ellei kukaan puhu ei hänkään unohdettu ? ei vaan itse itsensä unohtaneena ulkopuolelle maailman pois muiden mieli162595Käsilläsi kanna
ei en se minä ollut vaan elämä se kirjoitti itse itsensä ja Kohtalo koversi kilpeni Ilotar pehmensi huuleni hymyyn18435Auki ja niin kiinni
haluaisin olla tuuli vaeltavat pilvet tai rantaan rikkoutuva vapaa aalto mutta olen unohtunut tänne tämän maailman v31564Leipä/muuffinsmix
yrtti/tomaatti, kerrassan fantastinen kaikin puolin. Tein muffineja niistä eilen, 2 pakettia laitoin joista tuli se 10159Raskaita aaltoja
joskus sen on kuin pumpulia poskipäillä toisinaan taas sade – kuin sielustani kumpuava kivun ääni silmientakainen ma10287Ystäväni, rakkaani
ystäväni olet jakanut vaikeimmat hetket kanssani kuivannut kuivaamatta kyyneleeni odottanut, kuunnellut jaksanut loh28586Leipuri kirjoittaa
Olen lähellä 6-kymppinen naimisisissa oleva nainen, mummukin ainoan tyttäremme kautta. Leivon makeita melko harvoin, rie2346Silloin, kun ei minua vielä ollut
kuinka monta pientä kuolemaa käpertymistä itkulla huuhdeltujen silmien öitä olen kokenut ja halunnut unohtaa kaivannut21386Salaisuuksia
katso metsää jykevien runkojen rivistöä kuin tumma sotilaallinen komppania huurteessa näkymättömät kaiverretut sydäme28556Laulua sydämen
et tiedä matkasi määrää et alhoa askelten kuljet tietä oikeaa tai väärää on päätös aina taivainen vielä elämästä kiität26683Niin kauan, kuin voimme
jos olisin lintu leikkaisin siivilläni ilmaa viistäisin ääretöntä taivaanrantaa ja kiertäisin auringon ( enkelitkin py19522Lumenvalkoista päivää kaikille
tylsyys ja tyhjyys, siinä kaksi aihetta miksi päätin kirjoittaa. Rakkauskin on olemassa jossain sieluni syvyydessä, nyt4213Heille, jotka jää
en tullut valmiiksi koskaan ilmeet patinoituivat ikuisesti kasvoilleni liikkeet ja kosketukset maailmaani niin moni,6185Hiljaisuudellakin on ääni
kun astun sisään tuntuu kuin joku olisi juuri liikkunut täällä jättänyt tuoksun ja olemuksensa tarttuakseni niihin39804Heille, jotka menivät taivaaseen
ei huomista ei unelmien utuista polkua ei naurua, itkua, unta vain yhdellä iskulla pysähtynyt sydän kello lakkasi kä28706Hiljaisuus koskee
vaistoni erehtyivät jälleen hiukset takertuivat ohimolle kääntö oikealle kyljelle siksikö että näkisin vain tyhjän pie15372... ois Joulu ainainen
kristalliin kauneimpaan on pukeutunut jo Äiti Maa eikä samaa kauneutta voi ihminen luoda milloinkaan tämän hiljaisuude16354Suden hetkellä
eläisin ellen olisi kuvaannollisesti jo menehtynyt jäänyt niin monien silmien taakse unohduksiin laskemattoman ajan nau23448Henkinen testamentti
tyttäreni kivulla synnytin Sinut mutta kun näit päivänvalon en muistanut enää yhtäkään ponnistusta en hampaiden kiri261286Sydämeni ääni
nimeämätön tuuli myrskyjen naarmuttamat sateiden kastelemat pakkasen puraisemat kasvot edessäsi, silmissäsi kun va16368