Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Fiestan 1.4 bensakone 2009 etiäpäin

Ford-bilisti

Moro !
Olisin kysynyt Fiestan 1.4 bensakoneen käyttäjiltä kokemuksia, että millainen kone on ? Onko 1.4 bensakone hintansa väärti verrattuna 1.2 bensamyllyyn ?

Minulla on yksi uudehko Fiesta 1.4 bensakoneella kiikarissa , hienossa kunnossa päällepäin ja konehuonekin puhdas ja kone hyrisee fiinisti.
Ovat vain 1.4 bensamyllyt kovin harvinaisia Fiestassa ja olisin kysynyt, että onkos siihen jokin erityinen syy ?

Asiallisista kommenteista kiitollinen.

2

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aisapolle

      No joo, eipä normiajossa ne 14 lisäpollea juurikaan tunnu.Aika peruslaiska pata, kuten se pienempikin 82-heppanen. Jos nyt haluaa ulosmitata ne 14 heppaa, niin sitten saa kauhoa vaihtajaa ja kierokset tarttee olla tapissa... se taas näkyy bensalaskussa.
      Perusperiaatehan on, että isompi kone kestäisi pitkässä juoksussa enämpi kilometrejä kuin pienempi pata, mutta pitäneekö sekään väittämä enää paikkaansa nykyaikana.
      Fordin perusmoottorit ovat vahvoja ja kestäviä, jos haluat isompimoottorisen Fiestan joka on muutoinkin hyväs kunnossa, niin enpä voi kuin suositella kaupan tekoa.
      Nykyajan Fiestat ovat hyviä autoja !

      • Fiesta mallia 11

        Olen ihmetellyt, miksi 82 heppaisen Fiestan moottorin venttiilikoneiston suojassa on kaksi avointa reikää, kolmaskin löytyy toisesta suojuksesta. Kierteetkin niistä löytyy, vaikuttaa että jotkin tulpat niissä pitäisi olla ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2358
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      80
      1764
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1567
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1495
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1459
    8. 54
      1325
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      83
      1284
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe