välittäjien salajuoni ostaa ja myy

muille annan vasta

myin kiinteistömaailman kautta omakotitaloni joka oli remontin tarpeessa kauttaaltaan ja se meni ihmeen nopeasti kaupaksi ja ihmeen nopeasti alkoi vikojakin ostajien puolelta ilmeneen ja nyt olen saanut ostajien remonttifirman
selville ja se on sellainen firma joka ostaa remonttikohteita ja myy remontoituna
alkoi heräämään epäilys onko tässä koira haudattuna kovasti ostajat uhkailevat kalliilla oikeuskäsittelyllä ja vaativat 50000 kun se vanha talo maksoi vain 115000
onko muilla tämmöisiä kokemuksia kiinnostaisi kovasti tutkimusmielessä.

6

636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H.Uijari

Jos kauppakirjassa oli maininta: "Myydään remonttikuntoisena" tai vastaavaa, niin ei pitäisi olla mitään hätää sinulla. Jos on vaara että olet pimittänyt jotakin talon kuntoon liittyvää tietoa vaikka vahingossakin, voi olla että joudut korvausvastuuseen,mutta ei kannata suoraan ilman käräjiä maksella mitään,sillä siitä alkaa loputon vaatimusten suo.

• Näin kävi oulussa

meillä oli samanlainen tapaus. myimme kiinteistömaailman välityksellä ja suhteellisen nopeasti meni kaupaksi ja nyt oikeudessa kun ollaan niin olen saanut selville ostajien remonttifirman joka on Jopik tai jotain sinnepäin
      ja ostajilla on megavaatimukset vaikka alihintaan tyydyttävässä kunnossa olevan asunnon myimme.

• Anonyymi

Onko tästä Jopik firmasta tuon jälkeen kuulunut mitään vastaavaa

• en osta omistusasunt

taas joku ostaja muka ahneena vaatimassa kaupan jälkeen ensin ostetaan
      muka ajatuksena että saadaan viellä alennusta jälkikäteen oikeuden uhalla
      mutta elkää missään nimessä myyjät luopuko vaan katsokaa se kallis oikeudenkäynti ja vaatikaa ostajia maksamaan teidänkin kulut jos tuntuu ostajilla olevan ylisuuren odotukset.
      itse juuri voitin oikeuden käynnin ja ostajat joutuivat maksamaan minunkin lakimiespalvelut ym kulut.

• vuosimallia 68

Olen myös myynyt välittäjän kautta taloni ja kun kerroin kaikki mahdolliset viat ja kauppakirjaan merkittiin sana tysin kunnostettava kiinteistö.Ostaja kyllä ihmetteli miksi näin tehdään kerroin etten aijo jälkikäteen alkaa sinun kanssasi niistä vioista enään kättä vääntämään. Eikä ole ollut ostaja koskaan asiasta sen enepää kysellyt. Rehellisyydellä olen tähänasti pärjäillyt.Että silleen.

• Anonyymi

Itsellä talon ostaja yritti tavarantarkaatajan avulla saada rahaa. Laadin vastineen ja luovutti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      325
      7718
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2186
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1866
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1412
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1297
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1261
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      59
      1202
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1091
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1029
    Aihe