Aikomus olisi hankkia http://www.hifikonex.fi/product_details.php?p=841 ja http://www.autoviihde.com/autovahvistimet/1-kanavaiset-autovahvistimet/mds-1-kanavaiset-autovahvistimet/mds-torgue-t3.html . Miten kytkeä? Jokin selvä kaavio auttaisi paljon koska en näiden sähkö asioiden kanssa ole mikään expertti.
Spl Xtr 12 + MDS Torque T3
6
3136
Vastaukset
- Jukc
Onko edes mahdollista kytkeä 2ohm?
- jakkejasepi
Ei oo mahdollista kytkeä. Oikea tapa on kytkeä 4 ohmiin eli puhekelat sarjaan tässä tapauksessa.
vahvistin ( )-------( )puhekela1(-)------( )puhekela2(-)--------------(-)vahvistin- Jukc
Entä jos ottaa saman basson 2x4ohm keloilla? sitten voi kytkee 2 ohm?
- jeb..
Näinhän se juuri menee.
- petri maallikko
Tuossa kuvassa oleva basso on vanhaa mallia. Osta xtr-300D2s se on uusin malli. Vahvistimeksi spl dynamics ice-1500d on saman hintainen kun tuo mds.
- merkkivaihtuu
Mä oon katellu kans uutta subbaria ja vahvistinta kun tuommonen mds:n T5 palo eikä menny takuuseen vaikka oli melkeen uusi!!! poltti samalla varmaan basson :(
Oisko ice-1500 hyvä? mulle tarjottiin tänään mtx:n 1000wrms antavaa vahvistinta 299e, olisko se hyvä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114399
- 813575
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223441Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843425Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273316- 903054
- 762984
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672885"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452820Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852599