Hei! Koirani on n.2 v uros. Ongelmana on se että jos joku tulee kylään meille koirani saattaa mennä ja merkata hänen kenkänsä mutta merkkaa vain miehen/pojan kengän ei naisten. Voiko johtua siitä että meillä asuu vain nainen ja tyttöjä??
Ja jos menen kylään koiran kanssa koira saattaa merkata taloon jossa on narttu tai ei ole koiraa muttta ei merkkaa jos on vanhempi uros...
Tietääkö joku miten saan käytöksen muuttumaan??
merkkailu??
3
58
Vastaukset
- op
no ihan ensiksi suosittelisin leikkauttamaan koiran! se rauhottaa aika varmasti kun kyseessä on noin nuori koira jolla nyt ne hormoonit on kun murrosikäsellä pojalla ja ennen kun tommonen jää pahaksi tavaksi niin nopeesti puuttumaan.. mut usein noi koirat tossa iässä merkkailee etenkin jos ne pallit on tallella mut eikös niitä merkkaus suojiakin jossain myydä nykysin..
- ankankka
Sinun pitäisi opetella enemmän johtajuutta. Koira merkkailee talossa, jos se on johtaja. Se on huono tilanne, sillä ongelmat tuppaavat lisääntymään ajan kanssa. Koira talossa on huono ja epämiellyttävä johtaja, ihminen olisi parempi.
- joku vaan :))
Olemme ajatelleetkin että leikkauttaisimme koiran kun ei kuitenkaan pentuja ole haaveissa . Ennen en ollut ongelmaa havainnut kuin nyt kun noin 2kk aikana vaikka olemme olleet kavereillamme joilla on narttuja eikä ole sillon merkkaillut. Ja on kaksi kertaa kengän merkannut.
Kyllä koira minua tottelee ja sen huomaa että olen lauman pomo. Koiralla on hyvä kontakti minuun ja tottelee todellla hyvin. Ja huonekaluille sillä ei ole asiaa. Mutta nnyt on sängyllekkin yrittämässä välillä
Kiitos hyvistä vastauksista!! Ja jos jollain on muitakin hyviä vinkkejä niin eikun laittaa vaan tänne!! ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401