Koiran syöpä ja sen hoitaminen

Hauhauhauhau

Minua kiinnostaisi tietää koirien syöpähoidoista. Hoitojen toimivuudesta on tullut ristiriitaisia mielipiteitä. Jotkut kertovat kuinka koirat elävät nykyään virkeinä hoitojen jälkeen ja taas toiset sanovat että hoidot antavat vain vähän lisäaikaa. Kysynkin nyt muutamasta hoitomuodosta teidän kokemuksia ja mielipiteitä.

Sytostaattihoidot - Miten tämä hoitomuoto sitten toimii koiralla? Useinhan annetaan suonensisäisenä ja lisänä joskus myös suun kautta otettava sytostaatti. Meneekö koira näiden hoitojen aikana huonoon kuntoon? Kuinka paljon on sivuvaikutuksia? Millaisia kokemuksia tai millaista tietoa olette saaneet tästä hoitomuodosta?

Leikkaus - Miten tämä on onnistunut? Onko liian rankka koiralle? Onko tällä tullut kuinka hyviä tuloksia?

Sädehoito - Olen kuullut että tätäkin hoitomuotoa on käytetty koirilla. Onko sitten liian rankkaa? Miten on ylipäätänsä toiminut? En kyllä oikein luonnista; koira sädehoito..

Interferonit - En oikeastaan edes tiedä tätä hoitomuotoa kunnolla. Ne ovat kuulemma solujen tuottamia proteiineja, jotka estävät viruksen lisääntymisen solussa. Käytetäänkö tätä koirilla? Jos käytetään niin mitä tuloksia tällä on saatu? Onko tämä niinkuin "lisähoito"?

Sitten vielä erilaiset yrtti, kristalli ja kivihoidot.. Miten ne toimii? Luulisin että rentouttavat, virkistävät ja tervehdyttävät koiraa hoitojen aikana ja niiden jälkeenkin, mikäli niitä edes koirille tehdään. Ainakin homeopaattisella hoidolla on käytännössä todettu parantavia vaikutuksia ihmisillä esimerkiksi näihin oiretiloihin: Unettomuus, levottomuus, virkistämätön uni, uneliaisuus,
uupumus, päänsäryt, huimaukset, heikotus, hammaskipu, hiustenlähtö, hilse, päänahan kutina, pelot, ahdistus, paniikkihäiriö, masennus, ärtyneisyys, korvien, silmien, poskionteloiden, suun ja nielun vaivat, krooniset ja akuutit tulehdukset, yskä, astma, hengenahdistus, bronkiitti, sydämen toimintahäiriöt, rintatulehdukset, syöpä, vatsalaukun, suoliston ja ruuansulatuskanavan ongelmat, Kuukautishäiriöt ja -kivut, hormonaaliset häiriöt, kohdun ongelmat, hedelmättömyys, haluttomuus, impotenssi, virtsaongelmat, ripuli, ummetus, loiset, ylipaino, ääreisverenkierron häiriöt, neuralgiat, kipuherkkyys, puutuminen, tunnottomuus, polvivammat, nyrjähdykset, venähdykset, murtumat, niskan- ja hartianseudun jännitystilat, välilevyn pullistuma, iskias, levottomat jalat, ruoka-aine-yliherkkyydet,
allergiat, ihottumat, syylät, känsät, haavaumat, pahanhajuinen hiki, palelu, lastentaudit, rokotusvauriot, koliikki yms.

Sitten vielä koirahieronta. Miten toimii hoitojen aikana?

Ja varmaan hillitty lenkkeileminenkin, oikea ruokavalio ja riittävä nesteensaati auttavat jaksamaan.

Vastaukset mieluiten nopeasti. Jos joku kysymys jäi epäselväksi selvennän heti kuin vain mainitsette asiasta. Kiitos vastauksista jo etukäteen.

0

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
        Ikävä
        190
        8637
      2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
        Ikävä
        26
        4808
      3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
        Ikävä
        50
        4268
      4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
        Ikävä
        62
        3837
      5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
        Ikävä
        51
        3236
      6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
        Ikävä
        50
        3020
      7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
        Ikävä
        26
        2696
      8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
        Ikävä
        43
        2501
      9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
        Ikävä
        45
        2419
      10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
        Ikävä
        38
        2233
      Aihe