Kuinka iskeä tyttö (12-13 v.)

Poikatrollololol

Oon 12 vee poika, aika lyhyet, ei siilit ruskeet hiukset, ei finnejä, pari ihan ihan pientä luomee naamassa. Noin 162 cm pitkä about 55 kg. Mul on pari kiikarissa, mutta kun en heitä tunne, niin antakaa vinkkejä kuinka esim. äfbeessä aloittaa keskustelu tai pyytää limulle tms.

101

4063

Vastaukset

• moi oon tyttö 12v.sanosin että sun kannattaa yrittää jutella niille ja riippuu kyllä ihan millä luokalla ne on...kertositko?:-D

• moi oon 6 luokalla.olen noin 150 cm pitkä.painoni on 41 kg. minulla on ruskea tukka.

• teem6 kirjoitti:

moi oon 6 luokalla.olen noin 150 cm pitkä.painoni on 41 kg. minulla on ruskea tukka.

kertakaa itsetänne pleas

• teem6 kirjoitti:

kertakaa itsetänne pleas

miks ei kukaan tykkää must?

• tem6 kirjoitti:

koska oot kuukil (6.lk) ja mä seiskal (7.lk) :P

• haluutko tutustuu muhun oon 12 v 150 cm pitkä mulla on ruskea lyhyt tukka

• tem6 kirjoitti:

Ootko tyttö vai poika

• tem6 kirjoitti:

Hei olen

• Anonyymi kirjoitti:

Hei olen

Hei olen 13 vuotias poika ent sä

• Hei olen seiskaluokkalainen poika valkeakoskelta monien mielest tosi outo ja monet ei tykkää musta. Tarviin tyttöystävän. Onko kiinnostuneita

• Anonyymi kirjoitti:

Hei olen seiskaluokkalainen poika valkeakoskelta monien mielest tosi outo ja monet ei tykkää musta. Tarviin tyttöystävän. Onko kiinnostuneita

Olen 7lk. tyttö pohjois-Pohjanmaalta ja olen kans outo eikä munstakaan kovin moni tykkää.

• Olen vaalea pitkä hiuksinen noin 160cm pitkä

• Anonyymi kirjoitti:

Hei olen seiskaluokkalainen poika valkeakoskelta monien mielest tosi outo ja monet ei tykkää musta. Tarviin tyttöystävän. Onko kiinnostuneita

Onko sulla ig;tä

• ei 12v pojilla oo finnejä koska eipä ole murrosikääkään :DDD

• mul on alkamas murrosikä ja oon 12v. ja silti mul on finni. ;)

• mulla on finnejä ja oon 12 v

• Tuu kattoon mun otsaa ja hämmästy.

• Itse asissa on vai oonko joku erikois tapaus?

• Oon 12.v tyttö (6lk), blondi ja haluisin poikaystävän:)

• Tyttö05 kirjoitti:

Oon 12.v tyttö (6lk), blondi ja haluisin poikaystävän:)

Mikäs siinä 13v ja (6lk) poika pistä kommentti tähän jos kiinnostaa edelleen

• Tyttö05 kirjoitti:

Mistä päin? OULU? Oon.12

• Niko13v kirjoitti:

Mikäs siinä 13v ja (6lk) poika pistä kommentti tähän jos kiinnostaa edelleen

Oon ite 12v ja mul on punane pitkä tukka ja oon pitkä 160cm...

• ARSKA565 kirjoitti:

Itse asissa on vai oonko joku erikois tapaus?

lol mule tuli ekat finnit ku olin 11

• Tyttö05 kirjoitti:

Onks sul ig;tä ja mis asut?

• Mun eka finni tuli 11v eikä ollu sillo murrosikää

• sano niille et haluut työntää sun muikun niitten pimpsaan! Takuuvarma iskukeino!

• mä vastaisin tommoseen: "mitä vittua sä tolla meinaat???!!!" -.- et älä yritä :P

• Sano äikän opelle.Saanko mä kenties tunkea mun subjectin sun objectiin.Haluut Sä olla mun tekemisen kohde...

• Oon 12 vee tyttö. Sano sun nimi nii tutustutaa (= Skeittaatko tai jtn.. Mitä harrastat jne ? :))

• Heij! Ite oon kolmetoista::) jja paras tapa on tutustua heihin mahollisimman paljon niin osaat puhua heidän kaa samoista asioista! ::)

• voiks näin tehä? et jos se tyttö kenest tykkää nii on just alottanu
      soittaan kitaraa eikä oo missään opetukses nii jos sitä opettas
      ja sitte sitäkautta sitte tutustuu siihe ku oon niin vtun nössö
      tälläsis jutuis emmä muute mikään nössö ole.

• Teidän ikäisten ei kuulu miettiä vielä suhdetta tai sitä miten tyttö isketään! Eläkää lapsuus ensin..

• Seurustella saa millon haluaa

• -facepalm!

• Puhu hänelle, ja pitää saada sen luottamus. Hymyile kun teiän katseet kohtaa tjtn. älä kuitenkaa stalkkaa :D Älä oo liian pervo, se on aika huono juttu ainakii minusta. siinä jo pari :)

• Pitää koklata

• ei helv-- tää 'hei mikä sun nimi o tutustutaaks'- oli jo unohtunu tyystin:DD

• juttele :--)
    kiusoittele
    kato sitä (vaikkei käänny kattomaan ees, niin kyl sen tuntee, jos joku tuijottaa)
    älä flirttaile muille tytöille (hän menettää kiinnostuksensa)
    auta jutuissa ja jos hän ei ymmärrä niin naurahda kiltisti ja selitä uudestaan¨
    hymyile sille ja flirttaile

• :D no voisit vaikka hieroo pallejas niide naamaan ni khyl lämpee ;) tai sit jos haluut alottaa selleen vähän kaverillisemmin ni voisit kysyy jos ne vaikka vois ottaa sulta suihi :) jos ei toimi ni sit anna olla :D on pihtareita...

• kai toi oli läppä?

ainaki nii mä ymmärsin.

• Ooksä kokeillu

• just sopiva minulle oon 13 vuotias tyttö minulla on pitkät vaalenan ruskeat hiukset olen 176 cm pitkä painan jotain 49-50 kg ja asun sastamalassa oon eläin rakas ja lapsi rakas hihihi koputtakaa kuoreen jos kiinnostaa hihihihih :DD

• 176cm mit mitä vittua?!?! ja kouta kuoreen??? siis täh.

• break on through kirjoitti:

176cm mit mitä vittua?!?! ja kouta kuoreen??? siis täh.

siis koputtakaa kuoreen jos kiinnostaa. ööö mitä tarkotat

• tyttö o saatana hormoonihirviö jos se o nii pitkä ;o

• Sano sille että mennäänkö mettään ja tehään jotain hauskaa sitten vilautat piliäs toimii ainaa

• sano sille ku näät sen OIKEESTI ja se näyttää kiireiseltä tällee: Hei (annat lapun jos on su numero) ja sano ei haittais jos soittasit ja sitte toinen vaihtoehto: elikkä jos se ei ole kiireinen rupee puhumaan sille se on helppo tapa ja sitte pyyä esim pizzalle

• ei pitza eikä penikset toimi 12v tytsyis :DD täytän ite maaliskuun toine pv 13 ja ihan hyvä se :) oon poika ja tyttöi piisaa, ja joskus vituttaaki kun kaikki chättäilee..mut 12-13v tytöille tarvii pitää seuraa ja muuta :)

• Toimi 100% :::))))))) KIITOS!

• tässä nyt jotain:

hymyile

kato sitä aina välillä (jos ei ite huomaa ni kaverit varmaan ja kertoo sille sitten :--) se voi pitää sua söpönä)

kehu tyttöö esim. kampaus tai vaatteet

kiusoittele sitä

saa se nauramaan tai edes naurahtamaan

kerskaile vähän taidoillas

auta sitä. esim jossei se osaa jotain koulutehtävää niin auta sitä.

kosketuskontakti. eli vaikka vahingossa kosketa sitä aina välillä esim kädestä.

ÄLÄ flirttaile sen kavereille, koska se saattaa ajatella että mahdollisuudet meni

:--) täs nyt jtn

• No täällä on asiattomuuksia aika paljonkin.. voit ekaksi vilkuilla sitä koulussa mutta älä tuijota, jos olet samalla luokalla/jossakin samassa ryhmässä tms niin juttele jtn ihan normaalia, ja jos oot rohkee nii voit kysyä että voisitko käyä sen kaa jossai vaikka koulun jälkee. Puhu fbs, yritä herättää kiinnostus, kommentoi sen kuvaan tai johonkin tilaan ja herätä vaikkapa kiinnostusta. Mutta älä ole liian päällekäyvä.

• oon 12v painan jotain 60kg mul on mustat aikapitkät hiukset käytän huivia (otsassa) usein mul ei finnei koska puristin kaikki pois mul on myös pisamii

• ite oon 13w poika ja ihastukseni asuu aika kaukana minusta ja haluaisin tavata hänet mutta en tiedä miten onnistuisin siinä, voisitteko antaa jotain vinkkejä?

• Älä kuole henri

• Oikeesti ala vaan juttelee fb ssä vaikka! Mä tiedän et se on pelottavaa mut ei me tytöt siitä mitää isoo juttuu tehä ;)

• Luokallani on Tyttö josta tykkään mutta en saa kontakia. olen humoristinen mutta hän on hiljainen. Luulen että hän on kiinnostunut mutta ei kumpikaan aloita keskustelua. Olen ujo tässä tapauksessa. AUTTAKAA!!!!

• Kumpa voisisin sama juttu mulla oon ujo enkä uskalla mennä puhu maan sille kun entiiä vihaako hän minua

• Heitä hyvä vitsi tai kirjota kirje ja laita se sen pöydälle. Jos et ite ulkalla pyydä kaverias kysyy sitä puolestas vaikka syömään. Onnea :)

• Ei kannata noin vanhoja yrittää, ne on jo parhaat päivänsä nähnyt.

• Oon kiinostunut yhest meidän luokan tytöstä mitä teen? Pliis autakkaa nopeesti

• Oon sit ujo

• 12-vuotiaille sopiva repliikki on lyhyt ja ytimekäs "Alax?"

• joo elikkäs se olis varmaan toi paketti auto ja karkit

• Kävelet tytön luona 500 euron seteleitä viuhkana heilutellen, menet sitten tytön luo, ja kysyt makealla äänellä : "Mennääx vaatekauppaa? Mä tarjoon!"

Toimii vaikka olisit kuinka ruma :D!

• taidanpa uskoo

• Hei 12v. Ei sun tarvi viä tuos iäs painoas kertoa. Se tulee viä muuttumaan monta kertaa. Eipä muuta

• Oon 12v poika hämeenlinnasta hauisko kukaan

• Ei

• No siis periaattees tässä iässä vois yrittää vaan jotain niinku "kaveruutta" , koska sitte ku 7-9 luokille pääsee niin sitte pitäis vasta alkaa tapahtumaan. Voihan sitä tieteen yrittää niinku pienesti iskeä, mutta ei ihan tosissaa. Itekki oon 12v niin pari, (jotain 4) meijän luokasta tykkää musta. (Muun muuassa yksi kenestä minä tykkään) Pari vinkkiä mitä mulle on tepsiny:
    1 . Aina välillä kato sitä ihastustas, jos katsoo takas ni voit vaikka hymyillä.
    2. Meet riippumatta siitä, onko yksin vai kamujensa kaa, nii meet sinne niille puhumaan, (jos on kavereita ni ku puhut ni kato sitä tiettyä) kerrot vaikka vitsin.
    3. Esim. Ruokalassa, meet kavereittes kaa siihe tytön tai tyttöjen viereen ja puhut jotain, muka kavereille, mut sillee että ne tytöt tai tyttö (: kuulee sen. Onnea yrityksiin! (:

• Olen odotttanut jo kauan että joku tajuaisi tuon ruokalapöytä-jutun (;

• No meijä luokalla ei oo ku 5 tyttöö

• Ap laita kik tuun jutskaa:)

• Täytän nyt kymmenes päivä 14 mut tiedättekö sen tuteen ku kaikki tytöt vaan friedzonaa kaikki on kavereit yhen ainoan kerran jos vois olla vähän enemmä
    Kerran sain yhen luokan tytön nukkuu mun kainalos yön leirikoulus ja luulin et onnistuis saamaan tyttöystävä mut ei ollaan kavereita vielkin ja se tietää et oon täysin ihastunut siihe !!APUA

• Jos ei boeh sul oo takaflyygelii, et saa muuta ku muijat kyynelii... Totta on kasvatin itse piiskan ja sillä tuli joskus kauan sitten ja enemmän nykyään

• Nyrkillä se iskeminen parhaiten onnistuu :)

• Hei Poikatrollololol!

Minä olen 45v kirurgi pk-seudulta. Olen toiminut lääkärinä ja kirurgina yli 25v ja tuloni ovat 63 000 e/kk. Minulla on neuvo sinulle, poika hyvä.
    Vilauta munaasi tytölle. Jos tämä ei tepsi (kuten ei yleensä toimikaan 12v katkaravuilla) niin kloroformi ja rätti yhdistelmä tepsii aina :) Koloformia saat kätevästi kynsilakanpoistoainetta ja valkaisuainetta sekoittamalla. Tämä neuvo toimii 100% varmasti.

• Muista olla lempeä äläkä tuijota naisen rintoja tai takapuolta. Jos et tunne tyttöä entuudestaan, kysy josko hän lähtisi kanssasi vaikkapa kahville. Kahvilassa voitte sitten tutustua harrastamalla intiimiä keskustelua genitaliataudeista.

Nussikaa kahvilajuttutuokion päätteeksi!

• LUE TÄÄ PLIIS!

Oon 13. V tyttö. Mä haluun saada poikaystävän ja mul on yks kesäkaveri 6.v poika ja se on ihastunut muhun. Se on ilmiselvää koska hän puhuu sopimattomia ja flirttailee. Mä en tiiä mitä teen. Hän on kyl söpö mun liian nuori mun makuun. Mul on pitkät ja ruskeet hiukset, pari finniä otsassa ja oon tosi lyhyt. En kyl oo mikään kääpiö. Meikkaan joka päivä kouluun. Ja mä vaa sanon et ihastun yleensä brunetteihin ( eli niihin joilla on ruskeet hiukset) Luonteeltani olen ujo,rauhallinen ja aurinkoinen. Mun snappi on: emilianoora04( jos sul on snapchat) | Ps. Mäkin oon huolissani. Jos sul on snappi ni laita itsestäsi kuva ja mä laitan musta:) jos sul ei oo nii lataa.

• Mul ois yks kaveri (ite 12) saman ikänen joka haluis poika ystävän ja tosi kaunis ja urheilullinen pelaa jalkkists epsissä parhaimmissa heittää hyvää läppää jos kiinnostaa voin sit kertoo vähä lisää

• Oon 12v poika tosi urheilullinen ja haluisin tyttö ystävän

• Voiksä hgdgg antaa sun kaverin numeron

• urheilullinen kirjoitti:

Voiksä hgdgg antaa sun kaverin numeron

:) onks snap?

• urheilullinen kirjoitti:

Oon 12v poika tosi urheilullinen ja haluisin tyttö ystävän

onko sulla snap ? jos on tuu jutelee hillak7

• Oon 13wee tytt. Mut ei oo poikakaverii paitsi,yks mun luokkalainen poika joka on kohta 12wee mut kun mä oon yläasteella niin hän jää viellä tähän kouluun. Osaaks joku neuvoo et miten saada poikkis kiinnostuu yläasteel? Vastaajat vois olla mieluiten mun ikäne tyttö. Mut ei haittaa, vaikka olisit jo 15wee. Sen verran pjille täst et, jos mä olisin jonkun teidän tyttöystävä ja joku teist mun poikkis, nii mitä te mun kaa haluisitte tehä? Vastatkaa mahdollisimman pian, koska haluun saada mahdollisimman pian poikakaverin.
    Kiitti etukäteen vastaajille, koska katon vaa kommentit mitä ootte pistäny.
    Moi!

• Moro oon 12 v ja meen Maija mäkeen

• Mee juttelemaan mielummin irl. Ole itsevarma ja oma itsesi .Oo reilu, rehellinen ja kohtelias. Huolehdi hygieniasta.

• Hyi vittu! Tosi kuvottavaaa! Muikku pilluun. Ja haluut iskee tytön, osaatko ees laittaa kortsuu muikkuus....

• Menkää kaikki siellä vaan puhumaan ihan niinkuin normaalit ihmiset ja olkaa kohteliaita eikä kannata ruveta minkään kanssa hätiköimään jos olet jo yli vuoden yrittänyt näitä konsteja eikä toinen osapuoli ole tehnyt aloitetta ei ole todeniköisesti kiinnostunut ja vielä kaikille tytöille neuvoksi että pojille kannattaa mennä ihan rohkeesti puhumaan ja jos ei uskalla niin vaikka viestiä sitten mutta edetkää ihan rauhassa ja mieluiten menkää sillon puhumaan pojille kun olette molemmat yksin koska pojat ei välttämättä uskalla näytää/aloittaa mitään jos on porukkaa ympärillä.

• Moi!
    Oon 12v tyttö ja haluisin poikaystävän. Mulla on vaalea polkkatukka ja oon 160 cm pitkä ja painoo on 45 kiloo.

P.s haluun pojan joka on mua vanhempi pitempi ja painavampi

T: Wilma

• Siis oon itekkk 12vuotias mut oon suo kyl pitempi

• Olen 12 vuotias tyttö haluisin poikaystävän olen eläin rakas

• Okei xD

• Moi anna snäppis nii jutelasn t:en kerro

• Mä oon 11v tyttö asun Hyvinkäällä ja etin poikaystävää mulla on ruskeet aika pitkät hiukset sinivihreet silmät, hammasraudat ja pituutta on 142,8 painoa on 32,7

• Onko sul ig

• Menisit vaan neppaa pikkuautoi.

• Moi oon 13v poika pirkanmaalta täytän keväällä 14. Painoa on 60 kiloa mutta olen aloittanut laihdutta maan. Mulla on ruskeat hiukset ja tyttö ustävää vailla olisin mulla ei ole ennestään ollut suhteita. Pistäkää viestiä jos kiinnostaa;) snäppi on anonyymi_ihminen

• No oon etsinyt jotain harmittaa sinäänsä että ei oo ketään tai kaikki on btw varattu :/toivon et löytäisi kivan söpön ja jonka Kaa vois puhuu oon siis 12v tyttö oon aika rento tai silleen xD :) btw mulla on pitkät hiukset

• Eikai se ikä mitään meinaa laita viestii jos kiinnostaa snäppi on anonyymi_ihminen

• Mää tykään puhua ja muutenkin kaikki vaa o meiänkin koulussa varattu pistä viestii snäpis anonyymi_ihminen oon 13 v poika

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.