Tuuli lehdillä leikittelee.
Liekö räntää jo ennustelee.
Talven tuiskuja enteilee.
Viimoja pyryjä heittelee.
Meille pohjolan ihmeille.
Tähtisilmille.
Hymyilen ajatukselle.
Kuinka hiutaleet leijailee.
Ja nautin siitä tunteesta.
Kun pakkanen puraisee poskesta.
Saan kipaista lämpimään.
Kuin ennen sinun syliäs.
Kaipasin yhtenään.
Nuo lehdet syksyn heittää.
Hyvästejä kesään.
Ja kun kevät koitaa.
Silmut herää ja voittaa.
Sen kaipauksen.
Uuteen kesään.
Ja lämpimään.
Syliisi.
Lehdet
8
60
Vastaukset
- Herkkähipiä
Ah....miten ihanaa tekstiä.Tätä lukee mielellään,kuten aina runojasi.Kiitos.
- Liona32+
Margitta, runosi ovat aina mieluisaa
lukemista ja tässä oli onnistunut riimittelykin.
Kiitos runohetkestä! Tähän hetkeen sopiva tunneluomus joka piristää koleassa syystuulessa .... hiukka mennyttä,tätä hetkeä kuin tulevaakin.
Tähtisilmä hymyilee.- Ceero
Ah, mikä runo!
Kevyttä iloista sanoilla leikittelyä ja silti runossa on myös sisäänrakentuneena tunnelmaa ja tunnetta.
Tämä on taas, niitä runojasi, josta ei voi olla pitämättä. Ajankohtainen kevyt ja leikittelevä sävy saa lukijankin hyvälle tuulelle ja nauttimaan syksyisestä säästä. Ja mikäpä onkaan nauttiessa, syksy on omalla tavallaan erinomaisen nautittavaa aikaa kuulaine päivineen ja ruskaisine puineen. tähtitaivaineen ja tummine öineen.
Taas upeaa tulikntaa ja tunnelmointia sinulta Margitta.
Kiitos lukunautinnosta.Olen ihan otettuna.
Sinä aina muistat minua.
Nostaa suokuopasta maailmaan.
Runoja rustaamaan.
Kiitos sanoista noista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle934498Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473106Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852859- 781645
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391442450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021224- 15967
- 184854
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah18821Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan37818