Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Dboys M4 CQB-R, metallinen

Jormanka

Innostuimpa tuossa M4 mallisista aseista, ja etsinnän jälkeen löysin tämän vesselin Mild Gearin verkkokaupasta: http://www.milgear.fi/kauppa/metallinen-dboys-bi3981-p-504.html. Ase on niin metallinen kun voi olla, lähdöt on myös arvostelijoiden mukaan hyvät, ja hinta on uskomattoman edullinen.
Olen kuullut, että tuo Dboys ei mikään maailman paras valmistaja ole, ja arvostelijoidenkin mukaan esim. aseen tukki tuppasi välillä hajoamaan.
Jos kukaan omistaa kyseistä asetta, olisi kiva kuulla mielipiteitä. Lisäksi kiinnostaisi tietää esim. minkä kokoiset nuo kiskot on, ja minkälainen akku siihen menee. Ja tietenkin jos joku tietää samasta hintahaarukasta parempaa asetta (esim v3 gearboxilla) Niin toki saa kertoa.
Kiitos vastaajille.

51

1611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karjalapoisheti

      V3 boksin aseista halvin paras on tietysti JG G36C. ASG:n G36C on m110 -jousella helkutin kova vehje myös. Sehän on oikeasti JG, mutta ASG on laittanu sitä. M4... ehkä joku JG:n vastaava?

      Tuo mainitsemasi M4 ei ole kovin laadukas, eli oikein olet kuullut. Korjailin tässä vasta sellaista ja perä hajosi prosessissa, kun muoviklipsut katkesi. DBoys on ollut kuraa muissakin aseissa. Älä osta DBoysiä, please. Uskomaton hinta on yleensä uskomattoman p*skoilla aseilla. Paras esimerkki p*skasta on APS, Accuracy Pneumatics Shooting.

      • Jormanka

        Kiitos tiedosta! En kyllä varmaan osta mitää dboyssiltä kun on sen verran pahaa kuulunut... Mutta Jing Kong on tunnetusti luotettava valmistaja, ja jos sen valikoimista löytyy vastaava M4, niin eiköhän se jo jouluks oo kotona =)


    • lolzz

      sanoppa mikä mikä on mild gear?::)

      • jisbyxä

        Mee pois


    • sotaaja

      Itelläni on ollu dboys m4 special operation rifle pari kuukautta enkä ole "vielä" huomannut mitään vikaa siinä .. tukinkaan kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa vaikka kaikki sitä haukkuvat :D eihän se minnekkää gp:n tasolle tuo dboys yllä mutta kelpaa esim. ensimmäiseksi aseeksi. JG:tä en itse suosittele sillä ne eivät muiden arvostelujen mukaan kestä pakkasta yhtään mut tiiä sitte onko ollu maanantaikappaleita.

    • S.T.A.L.K.E.R.

      Hmph...

      Ei se DBoys nyt huono ole, omistajat eivät osaa vain käsitellä oikein aseitaan. Eivätkä ne muutkaan kiina-aseet kovinkaan paljon eroa toisistaan. Tosin jos pitäisi valita DBoysin ja Jing Gongin välillä, ottaisin tietysti DBoysin pyssyn, koska varsinkin M4-sarjalaiset tuppaavat heilua paljon muovisina. Totta kai osia hajoilee ajan mittaan, mutta kyllähän muidenkin valmistajien aseet rikki menevät aikanaan. Mutta muovirunkoista M4-sarjalaista en voi suositella missään nimessä.

      Eli jos haluat M4:n metallisena niin osta ihmeessä tuo DBoysin M4 jos sitä oikeasti haluat. Mutta jos Ver.3-boksilla haluat, niin osta Kalashin AK (DBoysin AK-sarjan nimitys). Itsekin olen Kalashin AK:ta ostamassa, sen verran hyvää olen kuullut. Rungot taitavat olla ihan terästä ja puutakin löytyy tietyistä malleista. Suosittelen itse mitä tahansa Kalashin AK.ta, kunhan siinä on TERÄSrunko, se paikkaa muut pienet viat, joita mahdollisesti aseessa tulee olemaan tulevaisuudessa. Ostaisin Kalashin AK.n vain rungonkin takia, sen verran hienoja ovat.

    • Jees, kyseisestä aseesta ei ole mitään tietoo. Mutta Omistan ite Dboys M4 CQB SD ( operation rifle) eli pienehkö custom versio, Hyviä kokemuksia Dboys asevalikoimasta. 25 millin kiikaritähtäin kiskot ja siihen honkkarista ilmakon kiikaritähtäin 24 € siinä on pirun tarkka vehje, ampuu helposti 0.25 g kuulilla lähemmäs 50-70 m tarkasti, täytys vielä testata miten nuo 0,30 g kuulat lähtee uudella akulla.

      • Sekä muutenkin taas uus satsi tulossa varusteita, viritysosia, tarkkuus - piippua, moottori, männät, tiivisteet. Äänenvaimennin on tilauksessa uudelle tarkkuuspiipulle psg-1 kiikaritähtäin aseesta käsikahva, m4/m16 malleihin ym. Kannattaa satsata yhteen tykkiin muutama satanen, siitä saa pirun hyvän vehkeen, kun pistää rahaa vähän =)


    • AKOKI

      mulla on just toi CQB-R. se on kova tykki enkä oo vielä löytänyt mitään edellämainituista vioista. kun ostat vielä punapisteen niin on oikein tarkka.
      m4 sarjalaisethan on tosi helppoja purkaa ja cqb-r:ää vois virittää vähän tiiviimmäks.
      TERV. Dboys omistaja

    • M4isthebest

      Ostin ton eilen ja ei oo viäl ollu muuta ongelmaa ku lippaassa ollu alusta asti syöttövika! Mutta ite ase on H*LVETIN hyvä!

    • M4fani

      Oon varmaan ostamassa tota. Mut ei vissiin kannata?

      • M4fani

        Mikä ois parempi m4 ku se pitäs ehottomasti olla m4? Pitäis olla täysmetallinen.


      • Milgear.fi

        no se on oma päätös jos ostaa sen itse en kyllä suosittelisi koska mulla meni ainakain mäntä rikki puolessa vuodessa :D mut niinku sanoin jo äsken oma päätös :)


    • IHA ROMU

      voi vitun vittu eilen ostin ja nyt ampuu 2 kuulaa 4 metrin päähän V I T U T T A A!

    • Nisseli

      Itselläni on G&G:N MP5A4, toimii hyvin.
      Lipaskoko on hieman pieni, mutta ostaa toisen lippaan ja tekee fast magin siitä niin hyvä tulee.
      Kaverillani on G&G M4, se on ihan hyvä. Jos hyvän m4 haluaa, ostaa sen G&G:n
      M4. :)

    • M4 is best

      Itellä on tuo ase ja hyvä vehe on. Tukki on hyvä ja jos jollakin menee se hajalle nii se on omistajan vika. Oon ettimässä tarkkuuspiippua sille. Tietäiskö joku?

    • airsoftkettu

      Siis herranjestas miten te voitte kehua asetta jos ette tiedä siitä muuta kuin valmistajan ja mallin??? Kyllähän kaikki pelivälineet järjestäen toimii kun ne ottaa boxista pois mutta ei se tee aseesta hyvää. Jos mielestänne ase on hyvä siksi koska se on kiva niin kannattaa jättää tollaset hyvä ase kommentit väliin. Sit kun alatte luettelee sisuskaluja, hoppikoneiston rakennetta, vertaatte niitä johonkin niin voitte sanoo onko se hyvä vai huono. Anteeksi angstaus mutta mitään sanomattomat ja perustelemattomat viestit on jotain niin argh....

    • Lassi-

      Hmh, mitä itse olen noista D-boysin aseita käsitellyt ja rakennellut niin itse ottaisin D-boysin M4 G&G M4'ltän yli. D-boysin ulkoiset osat on itsellä ainakin ollut hyvää kauraa ja kestäviä. Ase on omaan päähän kasattu vähän huonosti, sisustan osat ovat kelvollisia mutta kasattu huonoon järjestykseen shimmitysten osata ainakin. Myös johdot ovat turhan ohuita. Mutta hintaluokkansa aseeksi hyvä. Isoin vika mitä D-boysin aseesta voin sanoa niin rataslaatikon laakerit ja hoppiyksikön säädön toiminta. Itsellä osui D-boys PDW aseessa käteen sellaiset kuulalaakerit jotka vaikuttivat heikoilta. Yllättivät tosin ja kestivät koko 2 vuotta mitä sillä aktiivisesti pelasin. Mutta kun otin aseesta pois vaihtaakseni 2 vuoden jälkeen. Laakerit miltein pystyi puristamaan käsillä rikki, Miltein. Ja hopin säätö luistaa ammuttaessa jolloin hoppia joutuu säätämään ja korjailemaan usein. Tosin G&P M4 teki itsellä samaa ja laakerit olivat samanlaiset mutta hintaa G&P värkilä oli 200e enemmän.

    • Tyhmä

      Saako aseeseen tarkkuus piipun tai äänenvaimentimen.

      • Kyllä.


    • Tyhmä

      Kiitos

    • TyhmäÄä

      Onko cyman cm002 parempi kun toi dboys bi 3981

    • TyhmäÄä

      Ja miksi jos on

      • Paremmat sisäosat ja ulkoinen viimeistely.


      • finsoft kirjoitti:

        Paremmat sisäosat ja ulkoinen viimeistely.

        Niin ja Cyma on parempi kuin Dboys M4:issa.


    • TyhmäÄä

      Kumpi kantaa pidemmälle.

    • TyhmäÄä

      Sori jos tämä on tyhmä kysymys mutta meneekö cyman cm002 toi 8.4v 1600 akku ja miksi jos se ei käy

      • Menee. Jos se on siis kaksiosainen.


    • TyhmäÄä

      Kaveri sano että se tussauttaa koko aseen rikki

    • TyhmäÄä

      Ni pitääkö paikkaansa ja antaako se lisää tehoja?

      • Tehoja sarjatulinopeuden muodossa. 8.4V ei varsinkaan hajota.


    • TyhmäÄä

      Eli se on parempi kun 1200 mah akku

      • Kapasiteetiltaan kyllä.


    • airsoftfin

      Cyma on parempi,kun dboys.Mulla on molemmat ollu dboysissa oli pikkuvikoja.

      • Onko dboys myynnissä?


    • airsoftfin

      On.

      • Paljolla myisit?


    • airsoftfin

      Sori @finsoft,kun kysyit onko dboys myynnissä vastasin on.Tarkotin sitä,että se on kaupassa myynnissä.Mulla sitä ei enää ole myin sen satasella akun ja laturin kanssa kaverille.Cyma vieki käytössä

    • TyhmäÄä

      Ootko tyytyväinen cymaan?

    • airsoftfin

      Olen.On se ihan hyvä ase,vaikka ei mikään paraskaa.

    • TyhmäÄä

      Kiitos

    • airsoftfin

      Ei mitää :)

    • jonnet!!!!

      taas joku jonne päteemässä...

      itselläni on 3vuotta m4 dboys ollu käytössä pelejä on n2 kertaa viikossa ehkä enmpi eli kovassa käytössä ollu ja EI MITÄÄ VIKAA OLE OLLU KUN OSAA KÄYTTÄÄ PERK!

    • Kokemus

      Itse puoltoista vuotta sitten ostin ja n.15 pelikertaa ja hyvin toimii, alkuunsa on tosi paskiainen. varastorasvan poistaminen ja rattaiden säätäminen olivat minulla heti edessä. Materiaali on mielestäni lujaa kaipa tuo alumiinia on. Oikeastaan ainoa ongelma on juuri se tukki. Tuppaa löystymään ja täytyy joka matsin jälkeen kiristää mutta ei mielestäni vakavaa. Kyllä aloittelijalle suosittelisin mutta jos todellisen ultimate aseen haluaa niin en usko sen tulevan dboysilta. Ehdottomasti omasta mielestäni hintaluokkansa parhaimmistoa. Pahoittelen kirjoitusvirheitä mutta nyt menen nukkumaan. Öitä!

      • Rattaat on terästä, kuten varmaan huomaatkin siitä että ne tarttuu magneettiin.


      • kokemus taas
        finsoft kirjoitti:

        Rattaat on terästä, kuten varmaan huomaatkin siitä että ne tarttuu magneettiin.

        Lähinnä puhuin rungosta, mutta kyllä. Ja ironista kyllä juuri huomasin, että hylsyportin avaava muovi "tappi"(whatever) on poikki, mutta ei mielestäni paha ongelma. Saan sen auki kuitenkin.


      • kokemus taas kirjoitti:

        Lähinnä puhuin rungosta, mutta kyllä. Ja ironista kyllä juuri huomasin, että hylsyportin avaava muovi "tappi"(whatever) on poikki, mutta ei mielestäni paha ongelma. Saan sen auki kuitenkin.

        No jaa, tuossa vaan materiaalilla en tiennyt mihin viittasit, arvelin että rattaisiin.


    • Ihminesanosen

      Minä meinasin ostaa niin onkose varmasti hyvä kun lukee kommentteja ni alkaa epäilyttää

    • Dboys_owner

      Cyma on paljon parempi kuin Dboys oli ase mikä tahansa.

    • Ehkäcymanostaja

      Onko cyman alkuperäiset lippaat semmoisia että ne heiluvat kun kaverini osti ak niin ne se heilui

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe