Tuolla aiemmin palstan tietäjä Truuno kertoi meille, että ihmiset eivät enää käy Ikeassa ostamassa lastulevyä jne. Kummallista, että silti luvut kertovat kaikkien aikojen ennätyksestä liikevaihdossa ja asiakasmäärissä....Lukekaa itse Taloussanomista.
Lisäksi hän uskoo ilmeisesti, ettei Kuopion uusi Ikano vedä porukkaa sinne ostoksille, vaan kaikki käyvät sieltä sitten uudessa H&M liikkeessä meillä täällä Varkaudessa, vai miten se nyt meni :)
Kyllä taitaa taas miestä kirpaista, kun porukka säntää Kuopioon ostoksille. No toisaalta, meidän palstan positiivisin henkilöhän toivotti kaikille Kuopion ihannoijille ja H####ille hyvää matkaa Kuopioon, että tästä tulee todella hieno kaupunki sen jälkeen. Mitäs muuten luulette, onko tämä paikka sen jälkeen liiankin positiivinen :)
Suomen Ikea myymälät tekivät ennätystuloksen
9
386
Vastaukset
- 8+11
On siinä miehellä vähän tekemistä, kun tänne pitää joka päivä kirjoitella!
- lgflflgl
Ikea Varkaudessa se sijaan möisi Brunon mielestä enemmän kuin muut yhteensä ja hyvää tavaraa.
Ikea myy muuten paljon muutakin kuin lastulevypalapelejä, mutta eihän sitä voi tietää, jos Kommilan Siwasta löytyy kaikki tarvittava.- Varkkila
Aika pitkälti juuri näin :)
- Blokjhdatu
Varkkila, olisit joskus toimistollas, tänäänkin sua etittiin jonkun logistiikkafirman toimesta ja otti tovin kvg:tä ja ytj:tä ennen kuin osasin opastaa oikeaan puotiin...
- Varkkila
Niin, joskus sellaista tapahtuu :)
Yleisesti koko kaupan myynti on noussut ei vain Ikealla. Mutta kyllä ne ihmiset on jo huomanneet että esim. juomalasit Ikeasta ei kestä konepesua tai haarukat ja veitset on tehty prässillä pellistä huonolaatuisesta teräksestä. Sitten valaisimet on riisipaperi/spottilamppuja siis halpamateriaalista. Polttimot niiden omia malleja monesti. Keittion tuolit muovista pöydät puumassaa maalipinnalla. Mikä näistä on laatua. Siwasta näitä ei saa vaikka varmaan vimeksi oon käyny Siwassa vuosi sitten. Eikä ne oo halpojakaan siellä. Mulle kaveri esitteli paistinpannua miten halvalla oli saanut sen Ikeasta en viitsiny sanoo että se on vain prässätty levystä ja teflonoitu. Pohja vääntyy heti ensimmäisen lämmityksen jälkeen. Aika näyttää sanon minä. Niin katsokaa se asiakasalue mitkä Kuopioon voi tulla niin se on yllättävän pieni. Siitä pitää laskea pois Savolinna Mikkeli Jyväskylä jne.
- Varkkila
Joo joo, huomattu on. Se myynti tulee olemaan kuitenkin jostain pois, joten pikkuputiikit on entistä suuremmassa ahdingossa.
Lisäksi huonekalu- ja sisustusliikkeissä on jo tapahtunut aika moista myllerrystä Varkaudessakin ja lisää tulee tapahtumaan. - Varkkila1
Tässä Truunon asiatietoa Ikeasta ja asiakaskäyttäytymisestä....
- partamies sepe
Käyppä tapaamassa Truunoa grillillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483