Mistä saan minecraftin ostettua

Tietämätönn

Eli haluaisin ostaan minecraftin laillisesti mieluiten uusin version asun iisalmessa en ole käynyt etsimässä kaupoista mutta löytyykö esim. joistain nettikaupoista jossa on postiennakko niin löytyisi minecraft
Olen etsinyt jo netistä mutta ei löydy.

107

19179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lollloooll

      www.minecraft.net muualta et saa

      • hölmö mine

        saa tuolta pelikaupasta


      • kräftääjä

      • lolllo1

        Guess what? I found a site that's giving Minecraft gift codes away for free!


      • lol:D
        lolllo1 kirjoitti:

        Guess what? I found a site that's giving Minecraft gift codes away for free!

        Saanko


    • samu

      eikö minecraft:illa oo kansii.pitääkö se siis ladata

    • trollololol

      ei... se pitää ostaa netistä...

      • samu

        eikö se sitte pätki jos kone on seitsemän vuotta vanha


    • samu

      mitä jos kone on seittemän vuotta vanha.eikö se pätki

    • Mudsaf
    • LakanaKana

      Pitää ostaa netistä (http://www.minecraft.net/) ja tietääkseni saa vain täältä. Pitää rekisteröityy ja ladata koneelle. Kaiken varalta, jos hankit uuden koneen tai minecraftisi poistuu, voi sen ladata aina uudelleen. Uusin versio on 1.0.0 beta eikä vanhoja versioita saa luultavasti mistään. Maksaa nykyään n. 30 €

      Hyvä peli on vaikka on nykyään aika iso hinta... ;)

      • TrolledGuy

        Maksaa 20€


      • LaplandRocks

        Kyllä vanhoi versioita saa mutta en oo viittiny laata 4sharedista koko mineä


    • pisnessmies(y)

      heh oli hyvä sijoitus ostaa se sillon vähän yli vuos sitten kun makso 10e jos se nykyään maksaa 30e :o?

    • Hmm ?

      Se Maksaa 19,90 e .. Eli ei maksa 30 e .. Vai onko hinta vähentyny ?

    • Joskus Minecraft maksoi 15e.

      • M

        Missä se makso niin vähän?


      • ...

        Silloin ku oli Betat


    • Hinta

      Niin Se makso ennen 10 euroa koska se ei ollu beta 1.0 Nyt uusin versio on tullut ja se maksaa 19,50 Euroa tai jotain tollasta

    • Hinta

      Ainiin se Tulee Syyskuusa Xbox 360 Jos Nytten Wikist Luin Ja Android Marketille On Myös.

      • M

        Entä tietokoneelle kotelossa kun se on vaikeempaa netistä ostaa.


    • urpo100

      saaks sitä mistää ilmaseks

      • M

        Saase lattomasti (download mincraft craced).


    • KerkkoLardek

      Steamista saa kanssa. Ja jos ei voi ostaa visalla tai paypalilla ynnä muilla niin R-kioskeilla myydään steam tilille balancee... Sinne siis :D

    • jliifsohquigfae

      mä oon ostanu sen minnecraftin mut mistä sitä pääsee pelaa :O

      • Oot onnekas...

        Siis jos sul on käyttäjä niin sun pitää ladata se itse peli. Pelin lataaminen on maksutonta ;). Jos ei oo käyttäjää voi pelata vaa Demoo. Oot onnekas. Itse oon yrittänyt ostaa minee mut jotenkin se ei vaa onnistu :'(.


      • heppu XD

        No jos Sä näät siellä alhaalla play painikkeen paina sitä niin siihen tulee Se.


      • taateli05
        Oot onnekas... kirjoitti:

        Siis jos sul on käyttäjä niin sun pitää ladata se itse peli. Pelin lataaminen on maksutonta ;). Jos ei oo käyttäjää voi pelata vaa Demoo. Oot onnekas. Itse oon yrittänyt ostaa minee mut jotenkin se ei vaa onnistu :'(.

        Tosiaan ei mullakaan onnistu.... :( Näyttää vaan: ERROR Unable to process response from back-end, please come back and try again later


    • steam pöh pöh

      ei sitä saa steamist

    • ostohelpommaks

      todella inhottavaa kun minecraftia ei voi ostaa helposti esim. op-pohjolan kautta kun pitää mennä säätämään johonkin moneybookerssiin...

    • bsds

      ite ostin sen 5 eurolla alphassa. kiva ero tohon nykysee hintaa..

    • hauskapelajaa

      mistä voi ladata minecraftin?

    • KunHaxoruSuperAuttaa

      VOI vittu kun ollaan avuttomia -.- juu sä saat laillisesti AINOASTAAN sivustolta www.minecraft.com siitä tekeee hahmo 6 vuotias kakara ja sitten kinuat äitiltäs sitä kakskymppistä sinne pankkitililles jos sul sellast ees on. Ja sit vaan kilkkaat Play in the browser tai jotain vastaavaa -.-

    • KunHaxoruSuperAutta
      • Haha...

        :D Fail...


    • jonne juo es

      kyl se maksaa 30 e saakelin pällit

      • .........

        Itseasiassa se maksaa nykyään 26.95 ja ihmettelen kyllä, että ovatko kakarat nykyään niin persaukisia, että ei ole varaa maksaa moista hintaa. Taitaa ne kaikki rahat mennä jonneilla vaan ES:ään...


      • im so stupido
        ......... kirjoitti:

        Itseasiassa se maksaa nykyään 26.95 ja ihmettelen kyllä, että ovatko kakarat nykyään niin persaukisia, että ei ole varaa maksaa moista hintaa. Taitaa ne kaikki rahat mennä jonneilla vaan ES:ään...

        Ai ES:ään varmaan johonkin hilavinkutiimen joka on vaan viikon villitys.


      • Et tii

        Ei maksa ookko juonut juuri ES:ssää ku et tiedä


    • Oikeesti ny ihmiset.

      Se EI maksa 27 euroa.

      Minecraft maksaa 26.95 DOLLARIA elikkä 20.00 EUROA

      • ei toi tiiä mitään

        Dollari on vähemmän ku euro, idiootti


      • asedfghj
        ei toi tiiä mitään kirjoitti:

        Dollari on vähemmän ku euro, idiootti

        nii just sitä se tarkotti ÄÄLIÖ!


      • Jokuu32

        Jos tarkkoja ollaan niin 19.95 euroo eli juuri 20 kymppiä


      • hihi fail
        Jokuu32 kirjoitti:

        Jos tarkkoja ollaan niin 19.95 euroo eli juuri 20 kymppiä

        20 kymppiä? Eli 200e niinkö? :D


    • T.Joona

      aika lol

    • teootekivoja

      teoote kovii

      • paska

        se maksaa 27 euroo


    • mixuuu!

      naamiocraftille pääsee pelaa warellaki

    • PASKA

      mulo anaki mminecraft

    • PASKA

      MULO AINAKI MINECRATF

    • Minecraft132

      Minecraft ihan laillinen peli pitää ostaa pelin tekijältä sähköpostilla.

      • Lollin Joku32

        Jos haluu kaikki moditkin asentaa nii hankkikaa se ei oo 20 euroo


      • Apua!

        miten? 0.0


    • minecraft tietäjä

      minecraftin saa laillisesti xbox.fi:stä ja cdon.com:ista cdon.comissa se on xbox versio kinectille mut minen saa myös discshopista

      • Xbox (pacepalm)

        kuka pelaa mineä jollaki saatanan boxilla ?


    • c'mon

      Tai sitte pelaa koko pelii ilmaseks XD (koko. eli myös multiplayer)

    • minecraftpelaaja801

      ei juma sehän on yksinkertaista ei noin paskaa kysymystä ookkaa ostat se sivustolta http://minecraft.net maksaa 17-20euroo

      • Ääliö!

        No sherlock oon yrittänyt mut ei onnistu! Pikkasen tarkemmat ohjeet vois antaa!


    • Ch1tzulii

      No, mistä sen maksullisen Minecraftin ostaa!!!!???Oon koittanu ainaki miljoona kertaa ostaa, mut se vitsin ihme kakka juttu väittää jotai Englanniksi että en oo rekisteröityny jonnekkin Mojang sivuille!Auttakaa pliide oon koittanu jo monta teijän antamaa linkkii mutta mikään ei oo se oikee vitsi ny AUTTAKAAAAAA!!!!!!!!!!

      • GGPw33

        Tee mojangin sivulla accountti (käyttäjä) ni voit ostaa


      • Hipou K

        Kannattaa rekisteröityä Mojangiin!


    • ilmottele sähköposti

      osta multa acco saat 50 €. se on admin 10 TOSI kuuluisassa servussa 5 enkunkielisii ja loput suomen kielisii minimi pelaajat siellä on 8 aina!


      sähköposti: [email protected]

    • Minecraft ostaminen

      Kun ostat Nordea Sololla niin se menee johonkin moneybookers-sivulle jossa pitää antaa sähköposti ja osoite (sähköpostiosoite sama jolla Minecraftiin rekisteröity) mitä siinä tapahtuu kun maksaa aukeavalla Nordean sivulta sen Minecraft: €19.95 (EUR)
      Onnistuuko maksaminen ettei raha maksun jälkeen häviä ja peliä ei saa mistään ladattua?

      Eli miten sen pelin sitten saa ja voiko sen ladata useammalle koneelle? Entä jos kone(et) pitää uudelleenasentaa niin miten asennuksen voi tehdä uudelleen, pitääkö ostaa uudelleen vai mitä? MIssä muodossa se peli on joku exe-tiedosto vai mitä? Entä voiko pelta Windows 8 PC:llä, Android-puhelimilla vai millä se toimii?

    • أبو فنلندا

      أنا أحب مين كرافت

    • jonipoika1

      voi ostaa kirjota googleen (MINECRAFT)

    • hämmentynyt1
    • kföslmf
    • jdddd

      cdon.com

    • jtkiller
    • ei toimi varmaan

      Nice! I just got a Minecraft card code for FREE! :D freeminecraftgiftcode{dot}net

    • vygvhyb

      Guess what? I found a site that's giving Minecraft gift codes away for free! freeminecraftgiftcode{dot}net

    • LOL mies

      ei netti kaupoista voi ostaa sun pitää mennä minecraft.net:tiin

      ja osta sieltä VASTA NYT! LOL jos joku ei tiedä

    • Joku123452

      Cool I just got a free Minecraft gift code at freeminecraftgiftcodes{dot}net

    • Jonne 5

      minecraft tullee ps3lle ja ps4lle marraskuussa osta se sillo.

    • minecrafter1

      Ostin minecraftin 4 vuotta sitten minecraftin sivuilta, jossain päin usaa saa minecraftin ostettua pelikaupoista mutta ei suomesta

    • Maini

      Hämmentynyt1: niin kokeilin mutta siinä on turvallisuusriski ehkä

    • AliPrincess

      SE OIKES SIVUSTO ON MINECRAFT.NET !!! USKOKAA JO!! Vähä älyiset...

    • How to get Minecraft
      • JokU32 :)

        Tuo on ehk cracked älä ees yritä huijaa Englantilainen -_-


      • ....
        JokU32 :) kirjoitti:

        Tuo on ehk cracked älä ees yritä huijaa Englantilainen -_-

        :D


    • Lololololloollo

      Tiedän että tämä ei liity asiaan kauhean paljon mutta tarvitsisin apua :/. ostin Minecraftin kahdella 10 euron paysafecardilla ja täytin kaikki tiedot oikein. Siihen tuli että peli on ostettu,ja pääsin lataamaan itse peliä. Kun latasin pelin,huomasin että se on 1.0.7 vaikka oli tullut jo 1.7.3,joten joutusin lataamaan uuden Launcherin. Kun olin ladannut sen,kirjoitin username:in ja password:in oikein ja painoin ''Login'',mutta silloin siihen ilmestyi vaan ''Can't connect to minecraft.net''. Olen sammuttanut koneeni kerran ja laittanut Launcherin uudestaan päälle jo varmaan viisi kertaa,joten mikä neuvoksi?

      • joonatan212

        Laita google hakuun minecraft launcher 1.7.4 ja sieltä etit launcherin jonka voi ladata. Sitten laitat minenimen ja salasanas niin pääset pelaan minecraft magic launcheria ja se on samanlainen kuin mine


    • Joku32
      • Pieni korjaus

        No Store o vakmiiks


    • joonas n nousiaine

      se maksaa 20 euroo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • joonatan212

      Mistä saan ostettua minecraftin Ps3:selle?

      • ps3 hullu

        Sen saa ps3:moselle vain ps storesta


    • Minecraft = Best

      Jos on xBox minecraft, voiko minen laittaa koneen levyasemaan ja pelata multiplayerii?

      Ja millä korteilla voi maksaa minecraftin? Voiko sen maksaa tekstiviestillä?

    • Huoh... Sama juttu..

      https://minecraft.net/

      Sieltä sen saa laillisesti. Oon itsekin halunnut sen laillisesti (en laittomasti niinkuin mun veli... -.-) ja oon yrittänyt (isä yritti) 3 kertaa muttei se jotenkin toiminut :(. Päästin tilinumeron laittamiseen asti mut ei pidemmälle päästy :(. Piti laittaa tiedot ja sit painaa jotain nappii, mut sitten kun paino sitä, niin kaikki tiedot tyhjentyi eikä tullut mitään: Lasku lähetetty tai jotain sellaista :(.

      Mitä pitäisi tehdä?

    • DingDongFIN

      hehe... Hassua että tätä on kysytty 2011 ja vielä 2014 ihmiset tuutte riitelemään hinnoista... eiköhä ne par kertaa oo muttunu tässä välissä :) mutta tulen taas tervehtimään 2015 heip!

    • DaimProhotelliAito
    • pera91

      haistappa v*ttu jne. pentu.

    • Säätänä ajatelkaa!

      säätänä se maksaa 20 e ja minecraft.net istä sen voi ostaa!

    • 57856e89
    • morsoMine

      moro! olisin ostamassa minee kahella 10 euron paysafecardilla... joten pitääkö se koodi laittaa kaksi kertaa redeem codeen vai sinne minne laitetaan kaikki luottotiedot mutta jättäis vaa ne muut kohdat tyhjiksi? vastailkaa ja kertokaa tarkkoja tietoja kiitos ja näkemiin! :)

    • lologster

      freeminecraftgiftcode.net

    • mrmartti103

      sehän pitää osta www.minecraft.net sivuilta ja ladata koneelle
      taisitten ostaa kaupasta xbox ja ps3-ps4 versiolle
      [hinta on 19 95 euroa]

    • ?????

      milt sivulta kannattaa kadata minecraft

    • Hämmentynyt

      mikä on minekaft??

    • TietämätönNulikkaRuutana

      Itse tiedän että minecraftin saa minecraft.net-sivustolta, mutta onko se niinku että se postitetaan levykotelona ha levynä vai asentuuko se koneelle kun se on ostettu?

    • minecraft-lover

      www.minecraft.net
      maksaa 19.95
      1. luo tili
      2.osta
      3lataa
      ja pääsee pelaa :)

    • jokumuuskskskskk

      Saatko sitä pc versiota levynä?

    • Minecraft-pelaaja

      Osta netistä
      minecraft.net:sä
      Uusin versio 1.10

    • Tietäjä69

      Minecraft.net toimii kaikilla luettemallasi laitella.

    • Maijuh135
    • Auttakaapls

      Voiko gamestopista loytya ps4:neloselle minecraftia? Oon ite kattonut mut en ite ainakaa loyda

    • Anonyymi

      Uusi Minecraft serveri on avautumassa pian. PlanetCraft nimeltään, johon on käytetty suuria määriä aikaa ja vaivaa. PlanetCraft tarjoaa kokemustasi pelaamiseen, survivaliin, graftailuun, kylien tekemiseen, taistelua kaaoksessa yms.
      -
      Kuulin samalla tietoa, että he ovat hakemassa lisää ylläpito täydennystä, jos olet kiinnostunut kukin ylläpitoon nyt sinulla on mahdollisuus!
      -
      DISCORD: https://discord.planetcraft.fi/
      VERKKOSIVUSTO: https://planetcraft.fi/

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe