EA Originin simit yhteensopivia?

Originiii

Ennakkotilasin tuolta EA:n origin-nettikaupasta tuon Sims 3 lemmikit lisäosan, jonka kylkiäisenä tuli pihaparatiisi myös. Ajattelin asentaa tuon pihaparatiisin, mutta sitten mieleeni tuli sellainen kysymys, että ovatko nuo originista ladatut lisäosat yhteensopivia normi kaupasta ostetun sims 3:n kanssa, vai vaativatko ne juuri tuolta samalta sivusolta ladatun sims 3 pelin?

Kun esim. steam-palvelusta ostetut lisäosat vaativat myös steamista ostetun sims 3:n toimiakseen. Jätin siksi lataamatta koko lisäosan, jos vaikka menettäisin palautusoikeuteni.

Eli olisiko kellään kokemuksia tästä asiasta?

5

881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlSimhara

      Originin digitaaliversiot ja kaupan levyversiot käy yhteen. Itselläni on muutama kaupasta ja loput Originista. :-)

    • justplayer

      Entäs toimiiko steamin sims 3 kanssa kaupasta ostetut lisäosat?

    • Siis joo... Viimeisin viesti 2013 eli olen "vähän" myöhässä. Kun itselläni on sims 3 peruspeli ostettu steamista niin voinko ostaa siihen lisäreitä originista??

      • OutoSim

        Prologi: "Googletin" 'sims 3 steam or origin' ja löysin mm. yhteenvedon (http://answers.ea.com/t5/The-Sims-3/FAQ-Steam-VS-Origin-VS-Discs/td-p/3135440) vuodelta 2014 ja hieman myöhempää keskustelua aiheen tiimoilta (https://forums.thesims.com/EN_US/discussion/comment/14436989)
        Asia: Vastaan nimimerkin laal kysymykseen em. materiaalin perusteella kyllä.

        (Kommentti: En itse ostaisi Originista, koska en halua olla tekemisissä Originin kanssa. Tiedän kuitenkin sen verran, että Origin ottaa rahaa vastaan aivan sujuvasti ja sitä tarkoitusta varten myy mm. Sims 3:n lisäreiden käyttöoikeuksia. Lisäreiden osto Originista on täysin mahdollista ja lukemattomat pelaajat ovat sitä kokeilleet onnistuneesti. Joillakin on ollut ongelmia, mutta niihin on lötynyt myös ratkaisuja. Ks esim: http://answers.ea.com/t5/The-Sims-Mac/CURRENT-ISSUE-Sims-3-Expansion-Packs-not-downloading-in-Origin/td-p/5547847 )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe