Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Huomenta kaikille!

ikimuori1

27

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurinkoinen olo

      Ihana!

    • lopmdttoejjlsl

      Niin. Entinen kiusaaminen on rumaa, lusiina ym., ym., nykyinen ikimuori, hännätön heikki, next of kin täällä vain jaksaa hämmentää ja jos ei saa vastauksia, keskustelee itsensä kanssa ja kuvittelee, että kukaan ei huomaa. Huvinsa kullakin!

      Kaikille syöpäpotilaille, niin entisille kuin hoidoissa käyville, toivon kivuttomia päiviä, hyviä uutisia kontrollikäynneissä ja leppoisia kesäilmoja!

      • Huomenta sinullekin sitruuna. Nimimerkki Aurinkoinen ihana ei kyllä ole minun joten kannattaa jättää tällä kertaa tuo luulotauti ja väärän tiedon välittämionen ihan vaan väliin ;), senkin moninikki!


      • Toivossa voi elää

        Palstan tuhooja on= Lusiina moninikki,ja me emme asiallle mittään voine,antaa moniniki nrellastaa,kaipa joskus väsyy ja syöpäpotilatt voivat palata palsatalle.


      • Toivossa voi elää kirjoitti:

        Palstan tuhooja on= Lusiina moninikki,ja me emme asiallle mittään voine,antaa moniniki nrellastaa,kaipa joskus väsyy ja syöpäpotilatt voivat palata palsatalle.

        No miepä nrellastan jotta ei voida palata palsatalle :))


    • Olisi kysymyksiä

      Näinhän teet,kivat sulle.Syöpäpotilaista ei väliä,kivaa kun sulla on hauskaa.Oot tosi narsisti,sitähän ei itte ikävä kyllä sä et tajuu:(

      Odotetaan että tää loppuu ja syöpäpotilaat voivat palata palstalle iloineen ja suruineen.

      • Mix osalistut Ikimuorin aloittamaan ketjuun? Aloittaisit oman kun olet noin hapan.


    • Rumaa kiusata muita

      Kerro ilosi! Onko se tää palsta? Mitä saat kun muut voivat huonosti takiasi:(

    • ex-taina

      ikimuori=lusiina5

      • Lusiina 5

        Suattaapi olla mut suattaapi olla ettei olekkaan ;)


    • Mailta

      On tuo Petelius aika mestari näyttelemään.

      • Yksi Suomen parhaita myös koomikkona. Muuntautumiskykyinen.


      • Ma<ilta
        lusiina5 kirjoitti:

        Yksi Suomen parhaita myös koomikkona. Muuntautumiskykyinen.

        Ei se muuntautumisessa minulle pärjää. Kun pitäisi tiskata niin osaan muuntautua niin väsyneeksi, että pari kertaa on hälyttänyt PiiPaa auton.


      • Ma<ilta kirjoitti:

        Ei se muuntautumisessa minulle pärjää. Kun pitäisi tiskata niin osaan muuntautua niin väsyneeksi, että pari kertaa on hälyttänyt PiiPaa auton.

        Oikeasti?


      • Mailta
        lusiina5 kirjoitti:

        Oikeasti?

        Ilman muuta oikeasti. Pahaksi onneksi Piipaa auton väki oli naisimmeisiä. Lätkivät vaan tiskirätillä ympäri korvia ja sano jotta kuule ukonketale, nouse äkkiä siitä ylös ja ala tiskata. Mikäs siinnä muu autto kun vielä vahtivat takana remeli kädessä.
        Toisella kerralla oli mieskuskit ja ne vaan sano jotta harmi kun jäi kesken telkusta hyvä jalkapallomatsi. No minä hyppäsin heti ylös ja kysyn miltä kanavalta.
        Sitten tajusin minkä tempun ne koirat mulle tekivät. Ja eikun tiskaamaan.


      • Mailta kirjoitti:

        Ilman muuta oikeasti. Pahaksi onneksi Piipaa auton väki oli naisimmeisiä. Lätkivät vaan tiskirätillä ympäri korvia ja sano jotta kuule ukonketale, nouse äkkiä siitä ylös ja ala tiskata. Mikäs siinnä muu autto kun vielä vahtivat takana remeli kädessä.
        Toisella kerralla oli mieskuskit ja ne vaan sano jotta harmi kun jäi kesken telkusta hyvä jalkapallomatsi. No minä hyppäsin heti ylös ja kysyn miltä kanavalta.
        Sitten tajusin minkä tempun ne koirat mulle tekivät. Ja eikun tiskaamaan.

        Kannattaaskos ostaa se tiskikone :) ?


      • Mailta
        lusiina5 kirjoitti:

        Kannattaaskos ostaa se tiskikone :) ?

        Meillä on jo biolooginen = minä


      • Mailta kirjoitti:

        Meillä on jo biolooginen = minä

        No juu mut jos teidän "biologinen tiskikone" makaa jatkuvasti ketarat ojossa soffalla, vois tulla tehokkaampata jälkeä jos ihan vaan sähköllä toiva vaan ois :).


    • pii paaa

      Totta kai,monelle syöpa potilaalle voi tulla äkki lähtö ambulansilla sairaalaan.Etkö tiennyt Korri,kain muut tiedät niin perusteelisen hyvin.Verenmyrkytyksen jos saa niin sillon on toimittava NOPEASTi!

    • Mistä päättelit että Nimim. Mailta:n syy huonovointisuuteen oli verenmyrkytys? Ja kysymykseni OIKEASTI? tarkoitti sitä etä puhuuko hää totta vai huastaapikos humööria. Kun aina ei voi tietää :).

    • Ei välitetä ei

      No niin,ikimuorin jutuista ei kannata välittää,ainkaan meidän syöpää sairastavien,antaa hänen kirjoittaa jos ei muutakaan sisältöä elämälleen löydä kuin syöpäpotilaiden kirjoittelu palstan.

      • Miksi toistit?

        Tyhjä elämä ???
        17.7.2012 14:41
        0
        Sulje
        No niin,ikimuorin jutuista ei kannata välittää,ainkaan meidän syöpää sairastavien,antaa hänen kirjoittaa jos ei muutakaan sisältöä elämälleen löydä kuin syöpäpotilaiden kirjoittelu palstan.


    • -ra

      Tänne voi jokainen vapaasti kirjoittaa

    • Kiva näin,eikös vaan

      Joo ainakin Lusiina 1 2 3 4 ja 5,HH,Next of K,Korri,Kiusaaminen on rumaa,IkiMuori= muiden huoli jne.Siinä muutama syöpäpotilas,kirjoittelevat paljon ja kaikilla on sama syöpäkin.Terveet ihmiset on muilla keskustelu palstoilla.

    • okusltnsofirtyop

      :) Ollaan huomattu,jotensakin aika outoo,mutta uskon että ainakin Lusiina 5 "puhuu" totisinta totta.

      • Aivan totta. Tänään syötiin syöpää sairastavan ja sytohoidoissa kulkevan läheiseni kanssa uusia perunoita ja ohuenohuita hedelmäisessä marinadissa olevia kananpojan fileitä tuoreen salaatin kera. Jälkkäriksi mansikkatorttua, tuoreet mansikat nam :).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1954
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      80
      1708
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1522
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      36
      1326
    Aihe