Rodoksella suomalaiset kusettaa turistina olevia suomalaisia! Olevinaan saat ilmaisen arvan ja sitten voitat paavoiton. Sinut lahetetaan ilmaisella taxilla kuuntelemaan monen tunnin paskanjauhantaa. Joo, saat voiton mukaasi vaikka et laittaisikaan nimeasi mihinkaan paperiin, mutta jos haluat sen matkan pitaa sinun lahettaa rahaa jonnekkin tilille; etka voi olla varma saatko mitaan vastinetta. Pahimmassa tapauksessa laitat nimesi ja joudut maksamaan jostakin loma huoneistosta 5000 euroa ja et voi tietaa saatko rahoillesi vastinetta. Paikalliset sanovat sita humpuukiksi, ja siihen tulokseen on onneksi tullut moni suomalainen.
Turkissa taas parturit saattaa kusettaa; Jos menet siella parturiin anna tehda vain se mista sovitte ei yhtaan enempaa; Parturi saattaa alkaa vetaa sinulle partavaahtoa vaikka pyysit hiusten laikkauksen etc... siita han napparasti etenee ja poistaa sielta taalta karvoitusta ja lasku voi olla yli sata euroa kahdelta.
SINISILMAISIA TURISTEJA ON HELPPO KUSETTAA;;;
rodos ja turkki
1
419
Vastaukset
- IHANA RODOS!
Perheemme (2 aik. 10-vuotias poika) lomaili Rodoksella 20.-27.2011 välisenä aikana. Mielenkiinnosta otin kampauksen alkulomasta paikallisessa kampaamossa Onos Dragoumi -kadulla. Olin tyytyväinen tuloksen ja hinta oli 20 €. Ei mielestäni paha. Loppulomasta innostuin menemään kampaajlle Hotelli Ibiscuksen (Sadan palmun aukiolla) yhteydessä olevaan kampaamoon (Nisirou str. 17.) Otin värjäyksen, leikkauksen ja kampauksen, yht. 60 €. Siis aivan Suomen hintatason mukainen, ehkä paikoitellen hieman jopa allekin. Kampaaja oli nuori nainen, mutta äärettömän ammttitaitoinen ja palveluhenkinen. Meillä ei ollut edes yhteistä kieltä, mutta asiat kyllä selvisivät eleiden ja mallikansioiden avulla. Osa sydämestäni jäi Rodokselle! Olisin voinut jäädä sinne marraskuuksi.....jospa joskus uudestaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671315Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2081281Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134989Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 88913
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828