rodos ja turkki

Kokemusta rikkaampi

Rodoksella suomalaiset kusettaa turistina olevia suomalaisia! Olevinaan saat ilmaisen arvan ja sitten voitat paavoiton. Sinut lahetetaan ilmaisella taxilla kuuntelemaan monen tunnin paskanjauhantaa. Joo, saat voiton mukaasi vaikka et laittaisikaan nimeasi mihinkaan paperiin, mutta jos haluat sen matkan pitaa sinun lahettaa rahaa jonnekkin tilille; etka voi olla varma saatko mitaan vastinetta. Pahimmassa tapauksessa laitat nimesi ja joudut maksamaan jostakin loma huoneistosta 5000 euroa ja et voi tietaa saatko rahoillesi vastinetta. Paikalliset sanovat sita humpuukiksi, ja siihen tulokseen on onneksi tullut moni suomalainen.
Turkissa taas parturit saattaa kusettaa; Jos menet siella parturiin anna tehda vain se mista sovitte ei yhtaan enempaa; Parturi saattaa alkaa vetaa sinulle partavaahtoa vaikka pyysit hiusten laikkauksen etc... siita han napparasti etenee ja poistaa sielta taalta karvoitusta ja lasku voi olla yli sata euroa kahdelta.
SINISILMAISIA TURISTEJA ON HELPPO KUSETTAA;;;

1

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IHANA RODOS!

Perheemme (2 aik. 10-vuotias poika) lomaili Rodoksella 20.-27.2011 välisenä aikana. Mielenkiinnosta otin kampauksen alkulomasta paikallisessa kampaamossa Onos Dragoumi -kadulla. Olin tyytyväinen tuloksen ja hinta oli 20 €. Ei mielestäni paha. Loppulomasta innostuin menemään kampaajlle Hotelli Ibiscuksen (Sadan palmun aukiolla) yhteydessä olevaan kampaamoon (Nisirou str. 17.) Otin värjäyksen, leikkauksen ja kampauksen, yht. 60 €. Siis aivan Suomen hintatason mukainen, ehkä paikoitellen hieman jopa allekin. Kampaaja oli nuori nainen, mutta äärettömän ammttitaitoinen ja palveluhenkinen. Meillä ei ollut edes yhteistä kieltä, mutta asiat kyllä selvisivät eleiden ja mallikansioiden avulla. Osa sydämestäni jäi Rodokselle! Olisin voinut jäädä sinne marraskuuksi.....jospa joskus uudestaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe