Koe3

Tarinakokeilu

Hän kuuli kuinka pakettiauton ovi avattiin ja rautojen ketjuun tartuttiin.
Metallinen kilahdus ja vedon katoaminen käsivarsitta, kertoivat että rautojen välinen ketju oli katkaistu. Naija tunsi että hänen jalkansa ovat vapaat. Maijan käsivarteen tartuttiin ja hänet nostettiin autonviereen seisomaan.
Vieras mies ääni sanoi ”Kävele”, alkaen työntämään Maijaa kevyesti eteenpäin.
Maijan oli vaikea kävellä sorapinnalla, koska housut olivat yhä hänen nilkoissaan.
Lyhyen matkan jälkeen mies pysähtyi ja käski Maijan seisoa paikoillaan.
Seisoessaan Maija kuuli kunka nosto-ovi avattiin ja hetken kuluttua jostain kauempaa metallisen oven avaamisen.
Pitkältä tuntuneen ajan jälkeen joka Maija joutui seisomaan puolialastomana oven edessä, hän kuuli miehen palavaan.
Mies kyykistyi Maijan eteen ja tarttui nilkoissa oleviin housuihin ja mies tuntui leikkaavan ne niin että lahkeet jäivät vain Maijan jalkoihin.
Mies tarttui Maijan ja jällen kuului vain ”Kävele”.
Hetken ajan saappaat kopisivat lattiaa vasten kunnes Maija tunsi otteen tiukkenevan ja mies sanoi ”Varo portaita”.
Miehen ohjaamana Maija asteli varovasti portaita alaspäin sydämen hakatessa jännityksettä. Miehen tukevassa opastuksessa Maija laskeutui turvallisesti portaat alas, lyhyt kävely suoraan ja käännös oikealle.
”Istu ” kuului lyhyt komento.
Maija tunsi allaan kylmän betonilattian.
Mies löysäsi huppua hänen päässään.
Kumartaessaan Maija näki hupun alta paljaat rintansa joiden nännit olivat vielä kovana ulkona vietettyjen hetkien johdosta.
Hän kuuli ketjun kilinää ja tunsi kuinka mies kiinnitti metallisen pannan hänen kaulaansa.
Mies irrotti suukapulan Maijan suusta ja veti hupun hänen päästään.
Maija näki istuvansa ikkunattomassa huoneessa jonka betoniseinät olivat täysin valkeat.
Huoneessa ei ollut muuta kuin valaisin katossa lasin takana ja runsaasti kiinnityslenkkejä niin katossa,seinissä kuin lattiassa.
Samassa Maija tunnisti miehen baarissa olleeksi ”vanhaksi mieheksi”.
Mies käveli ovelle ja veti kettingistä joka oli kytketty pantaan.
Ketju kulki oven vierestä silmukoiden kautta kattoa pitkin Maijan taakse olevaan seinään.
Maija joutui ketjun kiristyessä liikuttamaan itsensä seinän viereen.
Mies lukitsi ketjun ovenvieressä olevaan lenkkiin. Ja astui ovesta ulos. Alkaen sulkea tukevaa ristikkoa joka sulkisi Maijalta ulospääsyn. Lukitessaan ristikon mies sanoi ” On mukavaa saada naisiakin vieraaksi. Levähdähän nyt rauhassa käyn hakemassa mies ystäväsi tunne toiseen huoneeseen.” Ennen kuin Maija ehti kysyä mitään mies häipyi näkyvistä ja huoneen valot sammuivat. Valoa tuli enää ristikon takaa käytävästä samalla mies sulki toisen oven jolloin pimeys valtasi koko huoneen. Viimeisenä Maija kuuli kuinka ovi lukittiin.

1

2562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jahjahjagailee

      Voisiko nämä tarinat kirjoittaa ensin kokonaan valmiiksi ja sitten julkaista yhtenä juttuna. Kyllästyttää tällaiset jahkailut... :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      145
      2455
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      407
      2092
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      34
      1938
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1300
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      110
      1230
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1149
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1083
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1067
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1054
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      908
    Aihe