Pohjakuvia, jossa vaatehuone KHH:ssa

Auneksi

Tarvisin pohjakuvia, jossa on vaatehuone (n. 5 m2) sijoitettuna kodinhoitohuoneeseen. Vielä jos samassa tilassa näkyy sauna ja pesuhuonekin (tai siis kodinhoitohuoneesta on kulku pesuhuoneeseen) niin aina parempi. Ja jos tässä tilassa on vielä erillinen kuraeteinen niin olen onneni kukkuloilla. Silti kaikki ideat huomioidaan!

Pää on tyhjä ja arkkitehdin piirros ei 100 % miellytä.

9

1624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • werytuyikm

      Ööö, siis jos on tarkasti tiedossa mitä haluaa, niin miksipä ei kannattaisi ihan itse ottaa vaikka ruutupaperia, kynä ja viivain ?!? Kirjakaupasta saa jopa mm-paperia.

    • Auneksi

      "Pää on tyhjä"

      Arvaa onko yritetty? :-)

    • rk

      Käske sen arkkitehdin piirtää just tuolleen kuin sanot.

    • Perheenäiti

      Huom! Vaatehuoneet ei kannata, turhaa tilaa. Laita kodinhoitohuoneeseen kaappeja molemmille seinustalle ja kulku niiden välissä, säästyy tilaa ja tulee laitettua vaatteet kätevästi saunaan mennessä likavaatekaappiin. Sitten saunasta tullessa puhtaat päälle toisesta kaapista. Jos KHH ei putkimallinen, vaan enemminkin neliö, niin sitten kaappeja voi laittaa myös muille seinille, näin säästätä kätevästi tilaa ja tulee halvemmaksi, peruskaapit ei monta kymppiä maksa ...

      • 16

        Vaatehuoneet ovat hyviä, varsinkin makuuhuoneiden yhteydessä. Jokaisen komeron eteen pitää jättää tyhjää tila. Sopivassa vaatehuoneessa tarvittava tila on hyvin pieni, kun hyllyt ovat 2-3 suunnalla seisomatilasta. Se on tehokasta tilan käyttöä. Kun makuuhuoneissa ei tarvitse kaappien avautumistilaa, niin vapaat seinät antavat runsaasti mahdollisuuksia kalustukseen ja muuhunkin sisustukseen. Vaatehuoneisiin voi hyvin sijoittaa ilmanvaihdon poistoventtiilejä, jolloin kaapeista tuttua ummehtumista ei tapahdu.


    • Auneksi

      No joo, päätettiin tosiaan unohtaa erillinen vaatehuone vaan laitettiin kodinhoitohuoneeseen tosiaan hyvä määrä kaappeja. Vaatehuonetta ei vaan saatu tuohon kokonaisuuteen järkevästi mukaan.

      Nyt ollaan tyytyväisiä, kiitos vaan teillekin :-)

    • Ap

      Mikäs teillä on KHH:n koko?
      Itsellä piirustuksissa nyt 6,2 m2 ja siinä olisi likapyykeille sopivasti tilaa (5 erillistä pystymallista "koria" alakaapeissa, joiden päällä on kapea taso.)
      Pystyy jo lajiteelemaan likapyykit oikeaan koriin. Lisäksi sekalaiselle likapyykille on yksi kapea täyskorkea kaappi.

      Mutta puhtaalle pyykille on sitten vain yksi 50x50cm täyskorkea kaappi, tarkoitettu ensisijaisesti pyyhkeille.

      Mieli tekisi saada KHH:hon lisää tilaa puhtaalle pyykille, mutta en keksi, miten tuota KHH:n kokoa saisi järkevästi kasvatettua.

      Pitäisi siis saada päätettyä, että onko se riittävä noin vai pitäisikö yrittää vielä parantaa?

    • werytuyikm

      6,2m2 khh aivan liian pieni. Minulla n.10m2 ja tekniset rensselin on teknisessä tilassa. Khh on talon yksi tärkeimpiä huoneita toimivuuden kannalta. Siihen kannattaa panostaa! Esimerkiksi tinkiä hieman saunasta, nykyään noi naurettavat kotikylpylät naurattaa. Tehdään 20m2 suihku ja sauna jota käytetään kerran viikossa, khh sitten pieni koppi ja sitä käytetään päivittäin...

    • Auneksi

      Meille on tulossa 13,5 m2 KHH, n. 5 m2 pesuhuone ja n. 5 m2 sauna. Lisäksi n. 4 m2 erillinen arkieteinen kodinhoitohuoneen viereen ja tästä arkieteisestä kulku n. 3 m2 vaatehuoneeseen / varastoon.

      Luonnokseen on myös piirretty teknisiä pömpeleitä kodinhoitohuoneeseen, mutta ne sijoitetaan niin pitkälle kun mahdollista autotallin erilliseen tekniseen tilaan.

      Mä luulen että tästä tulee nyt bueno! :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe