Kaikkien sanojen väliin tarvii joku "ES" tunkea, mikä se sellainen "ES" on?
Mikä on "ES"?
30
3873
Vastaukset
- !!!
Se on energia juomaa!! ;D
- 5435435
Eikös se ole ED? Eivät näköjään osaa nuoret enää edes lukea..
- VANHA_MIES
OELELNB AUICVN ERI MIELT Ä NYKYNUROIEN KANSSA HEIDÄN MAKUAISTINNE ON HUOTONUNUT AIKOIJEN SAATTOSSA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MUTTA EIHÄN TÄLKLAISET VANHEMMAT IHMISISET VOI TÄLLÄISIXIÄ T8IETÄÄ1!!! EN OLE YHTÄÄ N YLPLEÄ NYKYKN7UORISTTA KOSKAMHE OVAT AIVAN ES HUMALLASSA KOSKA SIINÄ ON OKLIIKKAAA SOKERIA JA KOFEINII I!!! HE IOVTAT AIVAN KÄSITTÄMTÖIMÄIÄ!!!!"½! MKISIKSI HITLEREI ELÄ'.?!?!
- ES on jumalten juoma
On ED kin. Mutta ES on Euro Shopper energy drink!
- afasdgasdfgadfg
Älkää vastailko, kysyjä kuitenki joki 60 vuotias kurppa! Tai sitten asunu pohjois-koreassa koko ikänsä...
- asadsdsafdshgfjhlkkö
Tai trolli..
- ...
So...?
- --------
ES = Ei Sinulle
- jurrrmo
ES=euro shopper energy drink!! eli suomeksi sanottuna energiajuomaja tuo ES lyhenne tulee sanoista EURO SHOPPER
- esmiessuodatin
es on firma nimeltä euro shopper. se tekee suodatinpapereita kahvinkeittimeen.
- fiksutyttö
No tekee se Euro Shopper paljon muutakin kuin suodatinpusseja, esim. elintarvikkeita.
- ....
ES = Erittäin Seksikäs.
- spudospödrö
spurdo spördö join eilen 6 es bäris vidusdi gävin salaa magen ja raimon gans galas spädre sspudro sprädä spärde
- ES on hyvää
ED ja ES on ihan eri asia perkele ES pärisee toi ED ei koska se ei oo maukasta ja ravitsevaa on aika kirjottaa ku oon juonu ES eile
- mymmeliss
ES
- N3rd g1rl 13
ES=Ensimmäinen suihinotto
- -
ES = Ennen saunomista.
- yuioppäty
ES = euroshopper :--p tai sit euroshopperin energiajuoma. molempia.
päden. - Boy 97
ES on lyhenne sanoista "Euro Shopper" Euro Shopper on firma, joka tuottaa halvalla kaikkea mahdollista elintarviketta.
Nuorison keskuudessa nimitys ES on vakiintunut tarkoittamaan Euro Shopper Energy Drinkkiä. Eli Euro Shopper energiajuomaa. - Eeässän tuntija
Jonnet ei tiiä
- lollero
ES=Eskon siili
- fgg
Eeässän tuntija nehä sen just tietää
- Es jonne :)
Euro shopper Energy drink 500ml hyvä juoma ja halpa! http://www.google.fi/imgres?q=es&um=1&hl=fi&sa=N&biw=1366&bih=643&tbm=isch&tbnid=RBhnNLI5NzqnLM:&imgrefurl=http://www.karhunkaatajat.arkku.net/viewtopic.php?f=31&t=31&docid=MvXPfRDKLRfBVM&imgurl=http://img137.imageshack.us/img137/4350/s628809.jpg&w=640&h=479&ei=Z0tCT6nmE6Om4gTv58y0CA&zoom=1&iact=hc&vpx=279&vpy=153&dur=41&hovh=194&hovw=260&tx=93&ty=69&sig=110138088769442088849&page=1&tbnh=142&tbnw=190&start=0&ndsp=22&ved=0CEQQrQMwAQ
- redbullrulesesnot
es on halpista ja äklöö lisäainelitkuu. RED BULL on KUNNON tavaraa!!!!! Outoo ku joka paikassa puhutaan jostain eurshoperista. Sehän oli ennen ihan tuntematon juttu.
- redbullreallyrules
redbullrulesesnot kirjoitti:
es on halpista ja äklöö lisäainelitkuu. RED BULL on KUNNON tavaraa!!!!! Outoo ku joka paikassa puhutaan jostain eurshoperista. Sehän oli ennen ihan tuntematon juttu.
"RedBull virkistää kehoo ja mieltä, es pelkkää sappirakkoo!"
- sexydaami .
redbullreallyrules kirjoitti:
"RedBull virkistää kehoo ja mieltä, es pelkkää sappirakkoo!"
ee ässää juo
- sexydaami .
redbullreallyrules kirjoitti:
"RedBull virkistää kehoo ja mieltä, es pelkkää sappirakkoo!"
ee ässää juo
- Anonyymi
Vammanen idiootti se tarkottaa Euroshopper
- Anonyymi
Es eli euro shopper energy drink!
- Anonyymi
Es / jumalten juoma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602