Mikä on "ES"?

5435435

Kaikkien sanojen väliin tarvii joku "ES" tunkea, mikä se sellainen "ES" on?

30

3873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!

      Se on energia juomaa!! ;D

    • 5435435

      Eikös se ole ED? Eivät näköjään osaa nuoret enää edes lukea..

      • VANHA_MIES

        OELELNB AUICVN ERI MIELT Ä NYKYNUROIEN KANSSA HEIDÄN MAKUAISTINNE ON HUOTONUNUT AIKOIJEN SAATTOSSA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MUTTA EIHÄN TÄLKLAISET VANHEMMAT IHMISISET VOI TÄLLÄISIXIÄ T8IETÄÄ1!!! EN OLE YHTÄÄ N YLPLEÄ NYKYKN7UORISTTA KOSKAMHE OVAT AIVAN ES HUMALLASSA KOSKA SIINÄ ON OKLIIKKAAA SOKERIA JA KOFEINII I!!! HE IOVTAT AIVAN KÄSITTÄMTÖIMÄIÄ!!!!"½! MKISIKSI HITLEREI ELÄ'.?!?!


    • ES on jumalten juoma

      On ED kin. Mutta ES on Euro Shopper energy drink!

    • afasdgasdfgadfg

      Älkää vastailko, kysyjä kuitenki joki 60 vuotias kurppa! Tai sitten asunu pohjois-koreassa koko ikänsä...

      • asadsdsafdshgfjhlkkö

        Tai trolli..


      • ...

        So...?


    • --------

      ES = Ei Sinulle

    • jurrrmo

      ES=euro shopper energy drink!! eli suomeksi sanottuna energiajuomaja tuo ES lyhenne tulee sanoista EURO SHOPPER

    • esmiessuodatin

      es on firma nimeltä euro shopper. se tekee suodatinpapereita kahvinkeittimeen.

      • fiksutyttö

        No tekee se Euro Shopper paljon muutakin kuin suodatinpusseja, esim. elintarvikkeita.


    • ....

      ES = Erittäin Seksikäs.

    • spudospödrö

      spurdo spördö join eilen 6 es bäris vidusdi gävin salaa magen ja raimon gans galas spädre sspudro sprädä spärde

    • ES on hyvää

      ED ja ES on ihan eri asia perkele ES pärisee toi ED ei koska se ei oo maukasta ja ravitsevaa on aika kirjottaa ku oon juonu ES eile

    • mymmeliss

      ES

    • N3rd g1rl 13

      ES=Ensimmäinen suihinotto

    • -

      ES = Ennen saunomista.

    • yuioppäty

      ES = euroshopper :--p tai sit euroshopperin energiajuoma. molempia.

      päden.

    • Boy 97

      ES on lyhenne sanoista "Euro Shopper" Euro Shopper on firma, joka tuottaa halvalla kaikkea mahdollista elintarviketta.

      Nuorison keskuudessa nimitys ES on vakiintunut tarkoittamaan Euro Shopper Energy Drinkkiä. Eli Euro Shopper energiajuomaa.

    • Eeässän tuntija

      Jonnet ei tiiä

      • lollero

        ES=Eskon siili


    • fgg

      Eeässän tuntija nehä sen just tietää

      • redbullrulesesnot

        es on halpista ja äklöö lisäainelitkuu. RED BULL on KUNNON tavaraa!!!!! Outoo ku joka paikassa puhutaan jostain eurshoperista. Sehän oli ennen ihan tuntematon juttu.


      • redbullreallyrules
        redbullrulesesnot kirjoitti:

        es on halpista ja äklöö lisäainelitkuu. RED BULL on KUNNON tavaraa!!!!! Outoo ku joka paikassa puhutaan jostain eurshoperista. Sehän oli ennen ihan tuntematon juttu.

        "RedBull virkistää kehoo ja mieltä, es pelkkää sappirakkoo!"


      • sexydaami .
        redbullreallyrules kirjoitti:

        "RedBull virkistää kehoo ja mieltä, es pelkkää sappirakkoo!"

        ee ässää juo


      • sexydaami .
        redbullreallyrules kirjoitti:

        "RedBull virkistää kehoo ja mieltä, es pelkkää sappirakkoo!"

        ee ässää juo


    • Anonyymi

      Vammanen idiootti se tarkottaa Euroshopper

    • Anonyymi

      Es eli euro shopper energy drink!

    • Anonyymi

      Es / jumalten juoma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe