Hei!
olisko kellään tietoa mikä on kyseisen auton pissapojan säiliön tilavuus kun en mielestäni sitä ohjekirjasta löytynyt? ja paljonko nestettä on jäljellä kun valo syttyy? Ilmeisesti säiliö on aika iso kun mulla auto ollut kohta 5 kuukautta ja eilen vasta valo vilahteli.
P12 pissapojan tilavuus??
4
5707
Vastaukset
- Sami
Minusta tuntuu että tyhjäksi menneeseen säiliöön mahtuu noin 5 litraa pesunestettä. Varoitusvalo taitaa syttyä jo kun säiliö on puolillaan. Tämä on ihan vain mutua viime talvevesta.
- säiliö
Riittää puoleksi vuodeksi, jollei käytä lampunpesimiä...
- Sami
säiliö kirjoitti:
Riittää puoleksi vuodeksi, jollei käytä lampunpesimiä...
Joo keväällä täytin viimeksi huhtikuussa säiliön. Mutta parhaimmillaan meni koko säiliöllinen päivässä ja ilman lampunpesua. Riippuu nääs vähän missä ajaa minkälaisessa kelissä. Jos ajaa suolakurassa tiellä jossa joka toinen auto on rekka, niin lasia saa pestä aina kun auto tulee vastaan.
- Nii-san
Empiirisen tutkimuksen perusteella vetää n. 5 litraa piripintaan täytettynä. Varoitusvalo tosiaan syttyy jo jossain litran, puolentoista paikkeilla, eli jos sinne truuttaa vain pari litraa kerrallaan ei kannata ihmetellä että valo palaa jatkuvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj615045- 794699
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?744637- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293442Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82948- 492530
- 392478
- 2122321